Gå til innhold

Rapporter / PM


laban

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke til å skrive melding som skal følge med rapporter lenger, verken fra PC (IE) eller mobil. Men det er altså en potenspille-pusher på forum nå.

Det står "skriv her eller send PM" under "Slik kontakter du oss".  Men man får melding om at admin DOL ikke kan motta PM, så her er det også noe som ikke stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Admin Doktoronline
11 timer siden, laban skrev:

Jeg får ikke til å skrive melding som skal følge med rapporter lenger, verken fra PC (IE) eller mobil. Men det er altså en potenspille-pusher på forum nå.

Det står "skriv her eller send PM" under "Slik kontakter du oss".  Men man får melding om at admin DOL ikke kan motta PM, så her er det også noe som ikke stemmer.

Takk for svært nyttige tilbakemeldinger. Jeg har ryddet opp i PM-innboksen, så nå skal det fungere å sende meldinger igjen. Når det gjelder manglende mulighet til å sende en kommentar når innlegg rapporteres, så vil det bli forsøkt løst så snart som mulig.

Fint om dere bruker Rapporter innlegg uansett, det er til stor hjelp for oss.

Det ser ut til å være usedvanlig mange potenspille-pushere der ute, så jeg har slettet en god del slike innlegg i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det jeg som "pusher potenspiller"? Fellesskapet latterliggjør meg med slike allegorier.

Dere er kanskje ikke så fantastiske som dere tror...

Anonymkode: d23a7...ed0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det jeg som "pusher potenspiller"? Fellesskapet latterliggjør meg med slike allegorier.

Dere er kanskje ikke så fantastiske som dere tror...

Anonymkode: d23a7...ed0

Det var ikke anonymt, så vidt jeg husker.  Det var et par nick som hadde gravd fram noen veldig gamle tråder om impotens og lagt ut linker til sider der man kan bestille piller.  Så hvis du ikke har gjort akkurat det - reklamert for potenspiller i gamle tråder - er det ingen grunn til å ta det personlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
4 hours ago, laban said:

Det var ikke anonymt, så vidt jeg husker.  Det var et par nick som hadde gravd fram noen veldig gamle tråder om impotens og lagt ut linker til sider der man kan bestille piller.  Så hvis du ikke har gjort akkurat det - reklamert for potenspiller i gamle tråder - er det ingen grunn til å ta det personlig. 

Det har ikke jeg sett noe til.

Anonymkode: d23a7...ed0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har ikke jeg sett noe til.

Anonymkode: d23a7...ed0

Nei, det er ikke så rart - poenget er jo nettopp at disse ble slettet, ref. admins innlegg ovenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreaswell

Stemmer, alle var registrerte og hadde nick. Det de hadde til felles var kun 1-5 kommentarer og linker til "fantastiske" kjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da var det noe annet da. Hm.

Anonymkode: d23a7...ed0

I gamle dager trodde de solen snurret rundt jorden.

Nå til dags tror folk jorden snurrer rundt dem selv 

;) 

Anonymkode: dfd1f...396

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
21 minutes ago, AnonymBruker said:

I gamle dager trodde de solen snurret rundt jorden.

Nå til dags tror folk jorden snurrer rundt dem selv 

;) 

Anonymkode: dfd1f...396

Ja, er vel en narsissistisk verden.

Anonymkode: d23a7...ed0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes at potenspilletråder bør slettes uansett. De synes fra søkemotorer og vil før eller senere nærmest garantert plukkes opp av svindlere.

For øvrig skjønner jeg ikke hvorfor det er så stort illegalt marked for slike piller. Det er medisiner det ikke akkurat er vanskelig å få hos legen. Er det fordi noen finner det flaut å fortelle legen at junior ikke samarbeider? I såfall er det en rekke andre medisiner det også burde vært et slikt marked for.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Admin Doktoronline
8 minutter siden, laban skrev:

DOL angripes av innlegg med skrifttegn som de færreste her forstår - på tide å skalke lukene :angry:

Lukene er nå forhåpentligvis skalket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 hours ago, Admin Doktoronline said:

Lukene er nå forhåpentligvis skalket!

Godt jobba! :)

Anonymkode: d23a7...ed0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, cathlin skrev:

Stakkars den som har en gedigen slettejobb foran seg.

 

Det er bare å slette brukeren. Da går alle innleggene med i dragsuget.

Anonymkode: 56107...65a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Admin Doktoronline skrev:

Lukene er nå forhåpentligvis skalket!

Tydeligvis ikke. Det ligger jo haugevis med kinesiske innlegg her fremdeles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline
22 minutter siden, Lillemus skrev:

Tydeligvis ikke. Det ligger jo haugevis med kinesiske innlegg her fremdeles.

Spammingen har blitt gjennomført flere ganger siste døgn, med noen timers mellomrom. Vi rydder opp når vi har tid, men sitter ikke standby og venter på nye runder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...