Gå til innhold

Brintellix og søvn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Begynnte på Brintellix i går og da skjedde det samme som med andre ssrier, at jeg våkner etter 1 time :(.

Trodde ikke Brintellix gikk ut over søvnen. Bruker i tillegg atarax og imovane uten at det hjalp.

 

 

Anonymkode: 029a7...45c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I starten kan en nok reagere litt slik, men etter hvert vil nok det gå seg til. Jeg sover bedre på brintellix enn alle de andre ssri jeg har prøvd i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Begynnte på Brintellix i går og da skjedde det samme som med andre ssrier, at jeg våkner etter 1 time :(.

Trodde ikke Brintellix gikk ut over søvnen. Bruker i tillegg atarax og imovane uten at det hjalp.

 

 

Anonymkode: 029a7...45c

Ble bedre etter hvert ... Sover bedre med brintellix enn cipralex. 

Anonymkode: 3d05c...28b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen bivirkninger som nevnes her. Jeg blir verken trøtt eller våken. Mulig jeg fikk litt mer energi i oppstartsfasen, men ellers til det normale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror ikke jeg klarer dette, har nå ikke sovet ett sekund siden søndag :(.

Anonymkode: 029a7...45c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke jeg klarer dette, har nå ikke sovet ett sekund siden søndag :(.

Anonymkode: 029a7...45c

Spør legen din om du kan få noe phenergan i denne første fasen. 

Anonymkode: 804a0...a4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spør legen din om du kan få noe phenergan i denne første fasen. 

Anonymkode: 804a0...a4e

Ved oppstart av andre ssrier har det vært det samme, har prøvd både rivotril, atarax og imovane samtidig uten at det hjalp, så må vel få narkose for å få sove på ssri :(. Trodde brintellix var annerledes, men virker ikke sånn. Klarer ikke mange dager uten søvn før alt blir om mulig værre.

Har også prøvd vallergan det er vel nesten det samme som phenergan?.

Anonymkode: 029a7...45c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ved oppstart av andre ssrier har det vært det samme, har prøvd både rivotril, atarax og imovane samtidig uten at det hjalp, så må vel få narkose for å få sove på ssri :(. Trodde brintellix var annerledes, men virker ikke sånn. Klarer ikke mange dager uten søvn før alt blir om mulig værre.

Har også prøvd vallergan det er vel nesten det samme som phenergan?.

Anonymkode: 029a7...45c

 

Forsøkte du virkelig Rivotil? Det er ikke Remeron du forveksler det med? Rivotril er jo en versting når det kommer til avhengighet. Forsøk heller Tolvon, Truxal eller Nozinan.

Anonymkode: 1b877...932

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Forsøkte du virkelig Rivotil? Det er ikke Remeron du forveksler det med? Rivotril er jo en versting når det kommer til avhengighet. Forsøk heller Tolvon, Truxal eller Nozinan.

Anonymkode: 1b877...932

Legen var ikke så villig til å skrive ut mer medisiner og det forstår jeg, må vel bare akseptere at jeg ikke tåler ssri.

Er ikke de siste tre du nevnte veldig kraftige som slår deg helt ut? ( mener jeg har hørt de har blitt kalt apedop).

Anonymkode: 029a7...45c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...