Gå til innhold

Psykologen sovnet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

I dag fortalte jeg psykologen om hvor lei meg jeg blir når jeg føler meg usynlig og ikke viktig i mine nære relasjoner. Psykologen sovnet og da hun våknet sa hun at det måtte være tema jeg snakket om som gjorde henne så trøtt. Jeg vet ikke om det hjalp på selvfølelsen :o(
Jeg kjente at jeg ble flau og følte meg dum. Fikk til sist ikke frem et ord. Jeg er i utgangspunktet redd for å ikke ta opp tema som er spennende og interessante nok for psykologen. Jeg forsøker å ikke tenke på dette men være mer genuin og her-og-nå i valg av samtaleemner.

Har dere andre opplevd at psykologen kjeder seg og sovner? Hva kunne jeg sagt? Ville dere tatt opp dette i etterkant?

Anonymkode: e9178...c5a

Dette er helt forkastelig.  Det kan selvfølgelig  gå mye rutine dette arbeidet som mye annet, men når en jobber med mennesker, så må en være våken å fokusert. En må bli tatt på alvor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...