Gå til innhold

Ukas vekt - uke 13


påskelilje

Anbefalte innlegg

påskelilje

De som har lyst, kan gjerne være med å oppgi vekt hver fredag :)

Vi hadde en lang periode her på DOL for noen år siden, der de som ville, veide seg hver fredag (greit å har det på fredagen, hvis en skeier litt ut i helga), oppga startvekt, mål og dagens vekt. Mulig noen også målte livvidde, det husker jeg ikke.

Da begynner jeg da!

Startvekt 1. januar 2017:     75,5 kg

Mål:                                      69,0 kg

Dagens vekt:                        74,1 kg

(det har svinget litt mellom 76,6 kg og 73,6 kg disse månedene)

 

Noen som blir med - så heier vi på hverandre?

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har egentlig mest som mål ikke å gå opp. :) Og merkelig nok så viste vekta i dag det samme som for et par uker siden og jeg har ikke spist lite disse ukene... :ph34r:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, påskelilje skrev:

De som har lyst, kan gjerne være med å oppgi vekt hver fredag :)

Vi hadde en lang periode her på DOL for noen år siden, der de som ville, veide seg hver fredag (greit å har det på fredagen, hvis en skeier litt ut i helga), oppga startvekt, mål og dagens vekt. Mulig noen også målte livvidde, det husker jeg ikke.

Da begynner jeg da!

Startvekt 1. januar 2017:     75,5 kg

Mål:                                      69,0 kg

Dagens vekt:                        74,1 kg

(det har svinget litt mellom 76,6 kg og 73,6 kg disse månedene)

 

Noen som blir med - så heier vi på hverandre?

:D

Glimrende initiativ! Nå skal jeg prøve å huske på fredagene. Veier nå 70.9 kg etter å ha spist i hele dag. Veier meg egentlig mandager. Vil ned til 60 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
2 timer siden, Gondor skrev:

Glimrende initiativ! Nå skal jeg prøve å huske på fredagene. Veier nå 70.9 kg etter å ha spist i hele dag. Veier meg egentlig mandager. Vil ned til 60 kg.

Supert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Lillemus skrev:

Jeg har egentlig mest som mål ikke å gå opp. :) Og merkelig nok så viste vekta i dag det samme som for et par uker siden og jeg har ikke spist lite disse ukene... :ph34r:

 

Er også der. Mål: 68. Gjør ikke noe om går ned mer. Men der et jeg innenfor normal bmi og gidder ikke streve for noe mer.

Sist vekt 67, 7. Tror jeg. Glemte notere. 

Må nok veie meg ukentlig for å passe på.

Endret av Villanda
Tillegg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Villanda skrev:

Er også der. Mål: 68. Gjør ikke noe om går ned mer. Men der et jeg innenfor normal bmi og gidder ikke streve for noe mer.

Sist vekt 67, 7. Tror jeg. Glemte notere. 

Må nok veie meg ukentlig for å passe på.

Glemte startvekt. Mellom 73 og 74 tror jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lyst til å slenge meg med, men tallene mine er nok litt mer brutale å se på for meg enn deres. Blir jo ikke noe mindre (eller større) av å skrive dem her. Kan jo prøve å se om det kan motivere mer å bli med dere her.

Startvekt 1. Januar 2017   103 kg

Fredag 31 mars   96,8

Målet mitt er 75 kg 

Vekta for 3 år siden var 120+ så jeg er i en positiv endring. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...