Gå til innhold

Hjertebank?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

hjertet mitt er veldig urolig og er ganske sikker på at det bare kan være helt normal hjertebank. Men samtidig så skjer det veldig mye når jeg slapper av før jeg sovner eller bare ligger å ser på TV etc.
Jeg har også vondt i brystet noen ganger når jeg ligger Spessielt. Men også til tider når jeg står oppreist eller sitter.
Jeg får ekstremt tung pust av nesten all fysisk (cardio) aktivitet, men jeg trener ofte styrke uten noe spesielle problemer. 
Jeg har hatt perioder hvor jeg også har blitt litt svimmel. Og jeg blør veldig ofte neseblod.
Jeg vet ikke om alt  kan henge sammen eller hva det er
Legger til at jegsnuser, og er mye stressa pga skole, penger og familie.

Anonymkode: 5e4bc...aea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker

Stressreaksjon?

Forsøk å kutte trening en periode og se om det fortsetter.

Jeg regner med at du av den yngre garden, så derfor er sjansen for hjerteproblemer og tilsvarende lav.

Ta en tur til legen, men sjekk gjerne ut om paracet/ibux hjelper først.

Anonymkode: e769f...c6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...