Gå til innhold

Ukas vekt uke 14


Villanda

Anbefalte innlegg

67 kg i går.  Men spiste så mye i går at er sikkert et kg tyngre i dag. Greit nok uansett så lenge jeg ikke fortsetter som i går.

Dere da?

Endret av Villanda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Malwin22 skrev:

Veier 77 nå, skal ned til 60. Er på uke 2 og gått ned 3 kg :)

Håper det funker for deg da (så sant du ikke slanker deg undervektig)! Selv har jeg liten tro på å gjøre det så raskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ikke opp i alle fall. :) Skjønt - vi skulle ut og spise i dag, og da vi spurte hva dagens rett var og dama svarte:"Klubb og duppe" så tror jeg vi satte i et gledeshyl begge to! :D Klubb, duppe, flesk, sirup (og kålrot) er vel ikke akkurat slankemat, men fyttikatta så godt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg egentlig ikke særlig lyst til å skrive her.... Hadde en litt heavy helg som ødela mye for vekta.  Var bortreist og da greier jeg ikke å følge den kosten jeg pleier, særlig når det blir servert mye godis. Det positive er at da jeg kom hjem søndag kveld så var det rett på min vanlige mat/diett. 

Idag viste vekta 97,8 (+ 0,9)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Startvekt 1. januar 2017:     75,5 kg

Mål:                                        69,0 kg

Forrige uke:                           74,1 kg

Dagens vekt:                         74,0 kg

Juhuuuu -  100 g ned 😅😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, påskelilje skrev:

Startvekt 1. januar 2017:     75,5 kg

Mål:                                        69,0 kg

Forrige uke:                           74,1 kg

Dagens vekt:                         74,0 kg

Juhuuuu -  100 g ned 😅😉

Så bra, det er iallefall ned 😊

Jeg har gått opp litt, men gir ikke opp. Nå blir det havregrøt til frokost 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Jeg blir tjukkere og tjukkere fordi jeg ikke har syklet de siste månedene. Jeg har hatt tilbud om å sitte på bil til jobb, og det er veldig fristende når det regner og er kaldt.

Nå er det 81,6 kg.  Jeg er fornøyd når jeg er under 79. Får ha det som mål. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.4.2017 den 21.01, Villanda skrev:

Håper det funker for deg da (så sant du ikke slanker deg undervektig)! Selv har jeg liten tro på å gjøre det så raskt.

Ja, du har et poeng. Går på noen medisiner som gir mindre matlyst, så jeg glemmer ofte å spise for tiden. Mister en vekt raskt så kan en jo gå like raskt opp igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...