Gå til innhold
borioslo

Om å ro ned på dusjinga

Anbefalte innlegg

borioslo

Hei! Mitt eldste barn sønn 10år. Egentlig ikke mitt barn. Men for meg er han det jeg har bodde sammen med hans mor siden han var 2år gammel vi har 2 andre barn sammen. Det er alltid min kone som har tatt seg av å vaske barna. Så jeg har ikke tenkt så mye på det. Men jeg synes min kone er overdreven ivrig. Spesielt med den eldste. Han dusjer hver morgen. Pluss en gang på skolen etter gym, hver søndag kveld for å falle i søvn etter han trener innebandy. Så 10 gange ri uka fast. Men er det varmt ute eller han har hoppet trampolinen så dusjer han da også før han legger seg. eller av andre grunner. Så han dusjer oftere 2 ganger om dagen enn en gang. I går begynte han å klø seg på leggen har mistanke om at huden der er for tørr grunnet dusjing. Hva skal jeg si til min kone for å få hun til å roe ned dusjinga. Er i alene denne helgen så da skal han ikke dusje.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
22 minutter siden, borioslo skrev:

Hei! Mitt eldste barn sønn 10år. Egentlig ikke mitt barn. Men for meg er han det jeg har bodde sammen med hans mor siden han var 2år gammel vi har 2 andre barn sammen. Det er alltid min kone som har tatt seg av å vaske barna. Så jeg har ikke tenkt så mye på det. Men jeg synes min kone er overdreven ivrig. Spesielt med den eldste. Han dusjer hver morgen. Pluss en gang på skolen etter gym, hver søndag kveld for å falle i søvn etter han trener innebandy. Så 10 gange ri uka fast. Men er det varmt ute eller han har hoppet trampolinen så dusjer han da også før han legger seg. eller av andre grunner. Så han dusjer oftere 2 ganger om dagen enn en gang. I går begynte han å klø seg på leggen har mistanke om at huden der er for tørr grunnet dusjing. Hva skal jeg si til min kone for å få hun til å roe ned dusjinga. Er i alene denne helgen så da skal han ikke dusje.

Det var da voldsomt til dusjing, huden blir jo tørr da. Skjønner at du reagerer. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lillemus
34 minutter siden, borioslo skrev:

Med mindre han virkelig er møkkete så trenger han ikke å dusje hver dag - sørg da i alle fall for at han bruker en mild såpe. :) Men annenhver morgen (man, ons, fre) + etter gym og trening holder lenge. Han vasker jo bort det beskyttende fettlaget på huden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden