Gå til innhold

Om å ro ned på dusjinga


borioslo

Anbefalte innlegg

Hei! Mitt eldste barn sønn 10år. Egentlig ikke mitt barn. Men for meg er han det jeg har bodde sammen med hans mor siden han var 2år gammel vi har 2 andre barn sammen. Det er alltid min kone som har tatt seg av å vaske barna. Så jeg har ikke tenkt så mye på det. Men jeg synes min kone er overdreven ivrig. Spesielt med den eldste. Han dusjer hver morgen. Pluss en gang på skolen etter gym, hver søndag kveld for å falle i søvn etter han trener innebandy. Så 10 gange ri uka fast. Men er det varmt ute eller han har hoppet trampolinen så dusjer han da også før han legger seg. eller av andre grunner. Så han dusjer oftere 2 ganger om dagen enn en gang. I går begynte han å klø seg på leggen har mistanke om at huden der er for tørr grunnet dusjing. Hva skal jeg si til min kone for å få hun til å roe ned dusjinga. Er i alene denne helgen så da skal han ikke dusje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
22 minutter siden, borioslo skrev:

Hei! Mitt eldste barn sønn 10år. Egentlig ikke mitt barn. Men for meg er han det jeg har bodde sammen med hans mor siden han var 2år gammel vi har 2 andre barn sammen. Det er alltid min kone som har tatt seg av å vaske barna. Så jeg har ikke tenkt så mye på det. Men jeg synes min kone er overdreven ivrig. Spesielt med den eldste. Han dusjer hver morgen. Pluss en gang på skolen etter gym, hver søndag kveld for å falle i søvn etter han trener innebandy. Så 10 gange ri uka fast. Men er det varmt ute eller han har hoppet trampolinen så dusjer han da også før han legger seg. eller av andre grunner. Så han dusjer oftere 2 ganger om dagen enn en gang. I går begynte han å klø seg på leggen har mistanke om at huden der er for tørr grunnet dusjing. Hva skal jeg si til min kone for å få hun til å roe ned dusjinga. Er i alene denne helgen så da skal han ikke dusje.

Det var da voldsomt til dusjing, huden blir jo tørr da. Skjønner at du reagerer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, borioslo skrev:

Hei! Mitt eldste barn sønn 10år. Egentlig ikke mitt barn. Men for meg er han det jeg har bodde sammen med hans mor siden han var 2år gammel vi har 2 andre barn sammen. Det er alltid min kone som har tatt seg av å vaske barna. Så jeg har ikke tenkt så mye på det. Men jeg synes min kone er overdreven ivrig. Spesielt med den eldste. Han dusjer hver morgen. Pluss en gang på skolen etter gym, hver søndag kveld for å falle i søvn etter han trener innebandy. Så 10 gange ri uka fast. Men er det varmt ute eller han har hoppet trampolinen så dusjer han da også før han legger seg. eller av andre grunner. Så han dusjer oftere 2 ganger om dagen enn en gang. I går begynte han å klø seg på leggen har mistanke om at huden der er for tørr grunnet dusjing. Hva skal jeg si til min kone for å få hun til å roe ned dusjinga. Er i alene denne helgen så da skal han ikke dusje.

Med mindre han virkelig er møkkete så trenger han ikke å dusje hver dag - sørg da i alle fall for at han bruker en mild såpe. :) Men annenhver morgen (man, ons, fre) + etter gym og trening holder lenge. Han vasker jo bort det beskyttende fettlaget på huden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...