Gå til innhold

Kramper og stinkende utføod


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Nå begynner jeg og bli lettere sprø, har forferdelige kramper og det kjennes ut som kramper som jeg fikk etter jeg satte inn spiralen, har nå hat den i 306 dager og blødningene er ikke bedre og krampene kommer akkurat når det føler for og komme. Det er vondt om jeg trykker over blæren men det er vondt ganske dypt inne. I tilleg har jeg nå fått utflod som er gul som lukter helt grusomt , nesten gammel fisk eller noe sånt.

føler jeg må bytte både truse og bind hele tiden pga lukten.. har begynt og lure på om det kan være infeksjon inni der men har ingen feber.. og en kjønskydom kan det ikke være da jeg ikke har samleie.. Ibux har ingen efekt.. krampene kan vare 2 min eller flere timer og de siste døgnene har det vert intens.. hva kan dette være og hva gjør jeg ?

har foresten spiralen Jaydess 

Anonymkode: fcdda...2fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Hvis du har hatt kramper siden du fikk hormonspiralen, så kan det overveies å fjerne den og evt erstattes av p-pille for å redusere blødningen. Ved underlivsinfeksjon vil det som regel være feber og utflod. En blodprøve kan vise infeksjonstegn.

Den utflod du beskriver er typisk for bakteriell vaginose (BV) med fiskelukt. Det er ikke en kjønnssykdom, men en tilstand med unormal sammensetting av bakteriefloraen hvor de vanlige ‘snille’ melkesyrebakterier er erstattet av andre bakterier og hvor pH øker. BV behandles med krem til skjeden eller tabletter. Du bør få en time hos fastlegen innen lenge.

Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...