Gå til innhold

Tampong som ikke vil ut!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

tampong som ikke vil ut... når jeg skulle ta ut tampongen var det kun tråen som kom ut mens resten sitter i gjen inni.. dette skjedde i går og jeg får den virkelig ikke ut.. hva gjør man da ? Er det farlig om den blir liggende i gjen inni der til i morgen og jeg Evt drar til legen og får den ut ? Jeg tror jeg egentlig var ferdig med mensen, men om ikke vil den skli ut av seg selv når det blir nokk blod ? Dette er utrolig flaut og jeg har absolutt ikke lyst og dra til legen

Anonymkode: 079a0...4e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

tampong som ikke vil ut... når jeg skulle ta ut tampongen var det kun tråen som kom ut mens resten sitter i gjen inni.. dette skjedde i går og jeg får den virkelig ikke ut.. hva gjør man da ? Er det farlig om den blir liggende i gjen inni der til i morgen og jeg Evt drar til legen og får den ut ? Jeg tror jeg egentlig var ferdig med mensen, men om ikke vil den skli ut av seg selv når det blir nokk blod ? Dette er utrolig flaut og jeg har absolutt ikke lyst og dra til legen

Anonymkode: 079a0...4e9

Kan du kjenne den med fingrene slik at du vet at den er der? Det skal ikke være noe problem å kjenne den, men jeg har faktisk hørt om et tilfelle der hun måtte ha hjelp for å få den ut etter å ha satt den inn feil vei. Om du ikke får den ut til i morgen så MÅ du gå til legen eller få noen andre til å hjelpe deg i alle all!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Det har skjedd før at man ikke får ut tampongen. Spesielt hvis det er veldig tørt, så kan den være vanskelig å få ut. Noen har satt den inn med tråden innerst, det gir også problem. Du bør absolutt gå til legen for å få den fjernet. Det kan i verste fall gi alvorlig infeksjon og ha en tampong for lenge, og det kan medføre forferdelig lukt når den skal fjernes. Så kom til fastlegen før kontoret stenger. Legen har med stor sannsynlighet vært ute for dette før. Det er ikke flaut.

Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...