Gå til innhold

Har du gjort noe i dag?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tiltak i Påsken? Makan!

Anonymkode: a143c...a6b

Påsketiltak ;) Nei, jeg fikk faktisk velge selv. Det er bedre for meg at rutiner er som normalt istedefor å plutselig ha et lengre opphold, så da ble det påsketiltak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, stjernestøv skrev:

Håper du fikk en god natt uten smerter :) 

Nja, en god natt har jeg ikke hatt siden vi stilte klokka til sommertid. Men det går seg vel til, akkurat i tide til å rekke en ny omstilling når klokka stilles til vintertid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, Trine skrev:

Nja, en god natt har jeg ikke hatt siden vi stilte klokka til sommertid. Men det går seg vel til, akkurat i tide til å rekke en ny omstilling når klokka stilles til vintertid ;)

Å det må være kjedelig da...og du som er så aktiv og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Å det må være kjedelig da...og du som er så aktiv og. 

Ja, litt kjedelig. Jeg trenger mer søvn enn jeg får. Heldigvis plager ikke føttene meg om natta, bare fram til jeg sovner. Men jeg er så anspent i alle muskler at jeg ikke klarer sove nok uansett. Så blir det ekstra ille når klokka plutselig er en time "feil" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Trine skrev:

Ja, litt kjedelig. Jeg trenger mer søvn enn jeg får. Heldigvis plager ikke føttene meg om natta, bare fram til jeg sovner. Men jeg er så anspent i alle muskler at jeg ikke klarer sove nok uansett. Så blir det ekstra ille når klokka plutselig er en time "feil" ;)

Ja er vel enkelte som får problemer pga den timen. Hva med å prøve seroquel? Det holdt med 25 mg de første gangene for meg, søvn er viktig ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, stjernestøv skrev:

Ja er vel enkelte som får problemer pga den timen. Hva med å prøve seroquel? Det holdt med 25 mg de første gangene for meg, søvn er viktig ;) 

Tror ikke jeg orker mer medisiner nå. Ikke er legen min så gira på å gi meg medisner heller, tror jeg. Jeg reagerer jo så rart på alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, Trine skrev:

Tror ikke jeg orker mer medisiner nå. Ikke er legen min så gira på å gi meg medisner heller, tror jeg. Jeg reagerer jo så rart på alt.

Ok :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...