Gå til innhold

Meningsløst


Trine

Anbefalte innlegg

På 4/25/2017 den 10.05, frosken skrev:

Hei:-)

Håper du har fått tilbake vettet ditt igjen nå. Å mene at du aldri skal til lege mer, så sant ikke livet ditt står i fare, er en svært umoden reaksjon i forhold til det som skjedde, - og siden du ikke liker å være en med umodne reaksjoner, så satser jeg på at du innser at gårsdagens konklusjon er tullete.

 

Hei!

Jada.

Men det tok tid:-)

Klem (men jeg holder fast ved det med lege, jeg liker ikke gå til lege, og jeg prøver lage/få på plass en avtale, slik at jeg slipper masing, på undersøkelser i fremtiden. Dvs jeg hadde en underliggende agenda)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 4/24/2017 den 19.03, Trine skrev:

Men kjære deg, du er virkelig et av de mest omtenksomme personer jeg vet om. Absolutt ingen andre har det så mye i tankene at jeg blir overveldet av for mye informasjon, at jeg har problemer med å henge med i lange og detaljerte tekster. Jeg forstår godt at det tar litt tid å klare å formulere noe uten at det blir for omfattende, jeg kan selv bli litt for detaljert. Jeg syns det er vanskelig å vite hva som er nyttig å få med og hva som ikke er nyttig. Noen ganger glemmer jeg nyttige ting, fordi de er så tydelige i mitt hode så glemmer jeg at andre ikke kan vite hva som er inni mitt hode. Men andre ganger blir det også for mye detaljer. For detaljer jeg selv har kontroll på er også lette for meg å ha oversikt over.

Jeg forstår godt din fortvilelse over å ikke rekke legetimen. Jeg er selv veldig nøye på å ikke komme for sent. Jeg kom for sent en gang til en avtale. Jeg visste det var dårlig vær og hadde beregnet god tid. Men det var mye mer kaos på veien enn jeg hadde forventet og det førte til at jeg ble forsinket. Jeg ringte og sa jeg ikke rakk å være der før en halvtime etter avtalen. Det var visst ikke noe problem at jeg ble forsinket. Men for meg er det et problem. Jeg blir stressa, føler jeg bruker av andres tid og at det blir feil i andres planer fordi jeg er forsinket. Jeg hater den følelsen, føler jeg er til bry for andre. Men det kan virke som at andre tar det med godt mot, det er kanskje normalt at folk ikke rekker avtaler. De blir ikke sinte eller sure. Men jeg blir fortsatt sint på meg selv når jeg beregner tiden feil. Å gi etter for andres tidsberegning har jeg sluttet med for lenge siden. Jeg må ha god tid for ellerså blir jeg bare veldig stressa.

Men selv om du ikke rakk legetimen så er ikke dine råd noe mindre verdt fordet. Alle feiler innimellom, det er en del av det å være menneske.

Håper du klarer legge disse tankene dine fra deg, du er et godt menneske som gjør ditt beste, noen ganger går ting bare ikke som planlagt.

Hei!

 

Takk.

Jeg har fortsatt ikke fått på plass noe svar, men jeg glemmer deg ikke.

Vi har det jo ganske likt da ang avtaler:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...