Gå til innhold

Noen som kan hjelpe?


ColaZero

Anbefalte innlegg

Jeg finner ikke ut hvordan jeg rapporterer tråden til Blomsterfluen ang leken som hun synes er en barnedildo.

Har vært inne på retningslinjer og sendt moderator et tips derfra, men vet ikke om det er den rette måten. Roter rundt her inne for å finne stsdet hvor man rapporterer, men finner det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, ColaZero skrev:

Jeg finner ikke ut hvordan jeg rapporterer tråden til Blomsterfluen ang leken som hun synes er en barnedildo.

Har vært inne på retningslinjer og sendt moderator et tips derfra, men vet ikke om det er den rette måten. Roter rundt her inne for å finne stsdet hvor man rapporterer, men finner det ikke.

Øverst i hvert eneste innlegg, til høyre for der det står "Skrevet for X min siden" er det en lenke som heter "Rapporter innlegg". :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lillemus skrev:

Øverst i hvert eneste innlegg, til høyre for der det står "Skrevet for X min siden" er det en lenke som heter "Rapporter innlegg". :) 

Herreminhatt, hvordan går det an å ikke se det. Da har jeg rapportert inn på riktig vis. Tusen takk :)

Les Blomsterfluens sjarmerende svar i tråden hennes når jeg skrev at jeg ville prøve å få slettet innlegget.. Eller kanskje like greit å la vær slik at hun får minst mulig oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Gargamel skrev:

På mobilversjonen er det et rødt flagg du kan trykke på. 

Ok, sitter på laptopen nå og har fått rapportert. Greit å vite hvordan det gjøres på mobilen også. Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, ColaZero skrev:

Herreminhatt, hvordan går det an å ikke se det. Da har jeg rapportert inn på riktig vis. Tusen takk :)

Les Blomsterfluens sjarmerende svar i tråden hennes når jeg skrev at jeg ville prøve å få slettet innlegget.. Eller kanskje like greit å la vær slik at hun får minst mulig oppmerksomhet.

Ikke uvanlig at hun reagerer slik når hun blir motsagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Er ikke dette baktaling? Den aktuelle personen deltar ikke i denne tråden. Jeg syns dette minner mer og mer om en mobb, eller en heksejakt.

Anonymkode: ba681...10d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke dette baktaling? Den aktuelle personen deltar ikke i denne tråden. Jeg syns dette minner mer og mer om en mobb, eller en heksejakt.

Anonymkode: ba681...10d

Neida, jeg sa ifra til Blomsterfluen med en gang jeg hadde rapportert det. Så ingen holdes utenfor her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke dette baktaling? Den aktuelle personen deltar ikke i denne tråden. Jeg syns dette minner mer og mer om en mobb, eller en heksejakt.

Anonymkode: ba681...10d

Oh lord, hva vet du om dennaktuelle personen ikke har vært inne å sett her? Tråden er åpen for henne, så baktaling eller mobbing er det ikke. Når sterke reaksjoner skapes må man regne med nettopp sterke reaksjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutes ago, Andreaswell said:

Oh lord, hva vet du om dennaktuelle personen ikke har vært inne å sett her? Tråden er åpen for henne, så baktaling eller mobbing er det ikke. Når sterke reaksjoner skapes må man regne med nettopp sterke reaksjoner.

Det kan da ikke være noe fint for vedkommende å trykke seg inn her, og oppdage en lang nedsettende diskusjon om h*n som person? Det er personkarakteristikk her, det handler jo ikke om den uønskede tråden.

Anonymkode: ba681...10d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det kan da ikke være noe fint for vedkommende å trykke seg inn her, og oppdage en lang nedsettende diskusjon om h*n som person? Det er personkarakteristikk her, det handler jo ikke om den uønskede tråden.

Anonymkode: ba681...10d

Hvorfor får jeg en følelse av at du er mer opptatt av å provosere enn noe annet? 

Anonymkode: 8f575...865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutes ago, AnonymBruker said:

Hvorfor får jeg en følelse av at du er mer opptatt av å provosere enn noe annet? 

Anonymkode: 8f575...865

Hvordan skal jeg kunne vite det?

Anonymkode: ba681...10d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Synes det er ufint å snakke om blomsterfruen slik bak hennes rygg, synes egentlig dette er værre enn innlegget det snakkes om. Der var det en feilslått spøk av en psykisk syk person, som ikke klang bra hos mottakerne, ok, så var det en dårlig spøk da, det skjer selv den beste av oss. Her derimot er det psykisk friske folk som baktaler en psykisk syk person, åpenlyst, og tror det er helt ok, ganske ekstremt dette her. 

Håper noen rapporterer denne tråden også..

Anonymkode: f09a1...6b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er ufint å snakke om blomsterfruen slik bak hennes rygg, synes egentlig dette er værre enn innlegget det snakkes om. Der var det en feilslått spøk av en psykisk syk person, som ikke klang bra hos mottakerne, ok, så var det en dårlig spøk da, det skjer selv den beste av oss. Her derimot er det psykisk friske folk som baktaler en psykisk syk person, åpenlyst, og tror det er helt ok, ganske ekstremt dette her. 

Håper noen rapporterer denne tråden også..

Anonymkode: f09a1...6b3

Du kan jo bare rapportere den selv?

Den blir nok uansett slettet i samme slengen siden den henger sammen med den første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
1 time siden, ColaZero skrev:

Jeg finner ikke ut hvordan jeg rapporterer tråden til Blomsterfluen ang leken som hun synes er en barnedildo.

Har vært inne på retningslinjer og sendt moderator et tips derfra, men vet ikke om det er den rette måten. Roter rundt her inne for å finne stsdet hvor man rapporterer, men finner det ikke.

Jeg synes ikke den er barnedildo, det var bare en grov spøk, de fleste skjønner vel at om jeg virkelig skulle trodd at det var en barnedildo, så er det ikke noe galt i noe av det jeg skulle trodd det var, for leken aldri har blitt brukt til barnemisshandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg synes ikke den er barnedildo, det var bare en grov spøk, de fleste skjønner vel at om jeg virkelig skulle trodd at det var en barnedildo, så er det ikke noe galt i noe av det jeg skulle trodd det var, for leken aldri har blitt brukt til barnemisshandling.

Jeg må bare beklage igjen. Mulig jeg begynner å bli sliten, men jeg greier ikke forstå argumentasjonen din. Det er litt rotete , jeg leser flere ganger, men detter av. Som sagt, mulig det er jeg som er sliten nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett av kjennetegnene på autisme er dårlig "hjerne-til-munn-filter". Eller i denne konteksten "hjerne-til-tastatur-filter". 

Jeg tror det er langt mer hjelpsomt å si at "Blomsterfluen, dette passer egentlig ikke å skrive, fordi......" og en ryddig og grei forklaring som man kan lære av, framfor å skulle framstå som bistandsadvokat fordi man antar at noen andre kan bli støtt, rapportere og lage et stort nummer ut av det, osv. Det blir som etniske nordmenn som hyler og skriker om rasisme hver gang de får den minste anelse om at en ikke-etnisk nordmann kan finne på å bli støtt.

Etter min mening ikke noe vits i. Om noen som har vonde opplevelser fra barndommen skulle bli støtt, kan de utmerket si fra selv.

@Blomsterfluen: Tråden din var ikke noe morsom. Dessverre. Men etter mitt syn ikke noe å lage noen stor sak av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutes ago, issomethingwrong said:

@Blomsterfluen: Tråden din var ikke noe morsom. Dessverre. Men etter mitt syn ikke noe å lage noen stor sak av. 

Er det konsensus for hva som er morsomt og ikke? Eller er det kanskje autoritært definert?

Anonymkode: ba681...10d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 timer siden, issomethingwrong skrev:

Ett av kjennetegnene på autisme er dårlig "hjerne-til-munn-filter". Eller i denne konteksten "hjerne-til-tastatur-filter". 

Jeg tror det er langt mer hjelpsomt å si at "Blomsterfluen, dette passer egentlig ikke å skrive, fordi......" og en ryddig og grei forklaring som man kan lære av, framfor å skulle framstå som bistandsadvokat fordi man antar at noen andre kan bli støtt, rapportere og lage et stort nummer ut av det, osv. Det blir som etniske nordmenn som hyler og skriker om rasisme hver gang de får den minste anelse om at en ikke-etnisk nordmann kan finne på å bli støtt.

Etter min mening ikke noe vits i. Om noen som har vonde opplevelser fra barndommen skulle bli støtt, kan de utmerket si fra selv.

@Blomsterfluen: Tråden din var ikke noe morsom. Dessverre. Men etter mitt syn ikke noe å lage noen stor sak av. 

Og de som sa ifra, har de sagt at de IKKE har vonde opplevelser fra barndommen? Ikke som jeg kan se.

Anonymkode: c81f2...55d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...