Gå til innhold

Noen som kan hjelpe?


ColaZero

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes det er ufint å snakke om blomsterfruen slik bak hennes rygg, synes egentlig dette er værre enn innlegget det snakkes om. Der var det en feilslått spøk av en psykisk syk person, som ikke klang bra hos mottakerne, ok, så var det en dårlig spøk da, det skjer selv den beste av oss. Her derimot er det psykisk friske folk som baktaler en psykisk syk person, åpenlyst, og tror det er helt ok, ganske ekstremt dette her. 

Håper noen rapporterer denne tråden også..

Anonymkode: f09a1...6b3

Hva vet du disse er psykisk friske?

Anonymkode: c81f2...55d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og de som sa ifra, har de sagt at de IKKE har vonde opplevelser fra barndommen? Ikke som jeg kan se.

Anonymkode: c81f2...55d

Takk for denne kommentaren :-) 

I tillegg kan jeg si at det nok var mange som ikke deltok i diskusjonen eller rapporterte nettopp fordi de sitter med "minner" de fleste vil være foruten. Det blir for vanskelig å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, issomethingwrong skrev:

Ett av kjennetegnene på autisme er dårlig "hjerne-til-munn-filter". Eller i denne konteksten "hjerne-til-tastatur-filter". 

Jeg tror det er langt mer hjelpsomt å si at "Blomsterfluen, dette passer egentlig ikke å skrive, fordi......" og en ryddig og grei forklaring som man kan lære av, framfor å skulle framstå som bistandsadvokat fordi man antar at noen andre kan bli støtt, rapportere og lage et stort nummer ut av det, osv. Det blir som etniske nordmenn som hyler og skriker om rasisme hver gang de får den minste anelse om at en ikke-etnisk nordmann kan finne på å bli støtt.

Etter min mening ikke noe vits i. Om noen som har vonde opplevelser fra barndommen skulle bli støtt, kan de utmerket si fra selv.

@Blomsterfluen: Tråden din var ikke noe morsom. Dessverre. Men etter mitt syn ikke noe å lage noen stor sak av. 

Jeg vet utfra tidligere yrke at noen ganger trenger utsagn/adferd en normalreaksjon. Ref autisme som du nevner her. Å bli rapportert uten å få en pedagogisk forklaring på svært upassende adferd er en normalreaksjon.

Jeg tror mange med vonde minner ikke klarer å si ifra fordi det er for vanskelig. Det er ikke slik at de alltid utmerket selv kan si ifra.

Jeg bryr meg ikke om å bli kalt en bistandsadvokat, men det er synd at du drar det fram. Kan hende lista for å rapportere da blir høyere og det blir ikke riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
40 minutes ago, ColaZero said:

Jeg vet utfra tidligere yrke at noen ganger trenger utsagn/adferd en normalreaksjon. Ref autisme som du nevner her. Å bli rapportert uten å få en pedagogisk forklaring på svært upassende adferd er en normalreaksjon.

Jeg tror mange med vonde minner ikke klarer å si ifra fordi det er for vanskelig. Det er ikke slik at de alltid utmerket selv kan si ifra.

Jeg bryr meg ikke om å bli kalt en bistandsadvokat, men det er synd at du drar det fram. Kan hende lista for å rapportere da blir høyere og det blir ikke riktig.

Hvis du tenker at det skal være en normalreaksjon, så bør alle akseptere slike innlegg. Det er ikke normalt å reagere på det.

Anonymkode: ba681...10d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du tenker at det skal være en normalreaksjon, så bør alle akseptere slike innlegg. Det er ikke normalt å reagere på det.

Anonymkode: ba681...10d

Er du seriøs nå? Mener du virkelig at normalen blant mennesker ikke vil reagere på et slikt innlegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Just now, Andreaswell said:

Er du seriøs nå? Mener du virkelig at normalen blant mennesker ikke vil reagere på et slikt innlegg?

Ja. Det ble vel også sagt i tråden at det måtte tas spesielle hensyn på akkurat dette forumet, pga. hva enkelte av brukerene hadde vært igjennom.

Anonymkode: ba681...10d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du tenker at det skal være en normalreaksjon, så bør alle akseptere slike innlegg. Det er ikke normalt å reagere på det.

Anonymkode: ba681...10d

Jeg har ikke annet å si til det du skriver enn det samme som Andreaswell spør om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
10 timer siden, ColaZero skrev:

Jeg vet utfra tidligere yrke at noen ganger trenger utsagn/adferd en normalreaksjon. Ref autisme som du nevner her. Å bli rapportert uten å få en pedagogisk forklaring på svært upassende adferd er en normalreaksjon.

Jeg tror mange med vonde minner ikke klarer å si ifra fordi det er for vanskelig. Det er ikke slik at de alltid utmerket selv kan si ifra.

Jeg bryr meg ikke om å bli kalt en bistandsadvokat, men det er synd at du drar det fram. Kan hende lista for å rapportere da blir høyere og det blir ikke riktig.

Hva i helvete har en tråd om en leke som unger kan leke med og finne tilfeldigvis sin egen orgasne med ved å sette seg på den (for å ri eller kjenne på ristingen helt frivillig) med psykiatriproblemer og vonde minner om barneovergrep å gjøre??

 

Leken er jo ikke en barneovergriper!! Tror virkelig dere på dol at chuckleball er et menneske inni en ball som overgriper barn????

 

Jeg trodde IKKE at leken var en ekte dildo! Jeg VET at leken er en morsom bevegelig keke bare til å leke med, jeg bare syns det var så rart at den vibrerer, derfor skulle jeg være morsom, men dere på dol er jo helt i "åååå alt er overgrep-minner, som handler om barn og sexualitet" når barn ikke alltid blir overgepet når de finner sin onani for første gang!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.4.2017 den 8.30, Blomsterfluen skrev:

Hva i helvete har en tråd om en leke som unger kan leke med og finne tilfeldigvis sin egen orgasne med ved å sette seg på den (for å ri eller kjenne på ristingen helt frivillig) med psykiatriproblemer og vonde minner om barneovergrep å gjøre??

 

Leken er jo ikke en barneovergriper!! Tror virkelig dere på dol at chuckleball er et menneske inni en ball som overgriper barn????

 

Jeg trodde IKKE at leken var en ekte dildo! Jeg VET at leken er en morsom bevegelig keke bare til å leke med, jeg bare syns det var så rart at den vibrerer, derfor skulle jeg være morsom, men dere på dol er jo helt i "åååå alt er overgrep-minner, som handler om barn og sexualitet" når barn ikke alltid blir overgepet når de finner sin onani for første gang!!!

Hvem er det som mener at leken er en barneovergriper?. Kan ikke huske at det er/var skrevet i tråden/trådene. Mulig jeg husker feil?

Ingen tror at det er et menneske inne i ballen. 

Mange syntes ikke du var morsom. Både pga dette med at det er en del brukere her inne som har vært utsatt for vonde ting. Og også fordi det er upassende å sammenligne en leke med spørsmål om det er en barnedildo (på spøk/en grovis som du selv sier).

Hva tror du foreldrene til barnet i videoen hadde syntes om de hadde lest innlegget ditt? Tror du de hadde begynt å le og tenkt at det var en morsom grovis? Selv om foreldrene eller barnet aldri hadde vært utsatt for overgrep. Skjønner du hva jeg mener? Det er ikke morsomt med spøk om barn og dildo uansett om folk har vært utsatt for overgrep eller ikke.

For ordens skyld nevner jeg igjen, jeg er ikke imot å diskutere barns seksualitet på en seriøs måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
2 timer siden, ColaZero skrev:

Hvem er det som mener at leken er en barneovergriper?. Kan ikke huske at det er/var skrevet i tråden/trådene. Mulig jeg husker feil?

Ingen tror at det er et menneske inne i ballen. 

Mange syntes ikke du var morsom. Både pga dette med at det er en del brukere her inne som har vært utsatt for vonde ting. Og også fordi det er upassende å sammenligne en leke med spørsmål om det er en barnedildo (på spøk/en grovis som du selv sier).

Hva tror du foreldrene til barnet i videoen hadde syntes om de hadde lest innlegget ditt? Tror du de hadde begynt å le og tenkt at det var en morsom grovis? Selv om foreldrene eller barnet aldri hadde vært utsatt for overgrep. Skjønner du hva jeg mener? Det er ikke morsomt med spøk om barn og dildo uansett om folk har vært utsatt for overgrep eller ikke.

For ordens skyld nevner jeg igjen, jeg er ikke imot å diskutere barns seksualitet på en seriøs måte.

Ja vel. Jeg mente ikke at du var imot det. Jeg mente de andre. Jeg bare spurte generelt hva det hadde med sex å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
11 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Ja vel. Jeg mente ikke at du var imot det. Jeg mente de andre. Jeg bare spurte generelt hva det hadde med sex å gjøre.

Bare så overskriften og orket ikke å lese tråden, for meg ble det for grovt. Forbinder ikke barn med sex leketøy, det er unormalt. Men barn har også seksualitet som må få utvikle seg normalt, uten påvirkning utenfra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
10 minutter siden, stjernestøv skrev:

Bare så overskriften og orket ikke å lese tråden, for meg ble det for grovt. Forbinder ikke barn med sex leketøy, det er unormalt. Men barn har også seksualitet som må få utvikle seg normalt, uten påvirkning utenfra. 

Ok. Da skal jeg bare være dritalvoelig på dol. Her er det vissst ikke lov å spøke med orgasme, bare fordi det inneholder barn og leke, selvom jeg aldri så mye skulle forklart at tråden IKKE handler om misshandling, men om at barn kan oppdage sin egen orgasme. Nesten alle på dol er så missforstående mot meg, det er som å snakke til en vegg, mange ganger. Det er visst straffbart å være annerledels, og i humoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Blomsterfluen skrev:

Ok. Da skal jeg bare være dritalvoelig på dol. Her er det vissst ikke lov å spøke med orgasme, bare fordi det inneholder barn og leke, selvom jeg aldri så mye skulle forklart at tråden IKKE handler om misshandling, men om at barn kan oppdage sin egen orgasme. Nesten alle på dol er så missforstående mot meg, det er som å snakke til en vegg, mange ganger. Det er visst straffbart å være annerledels, og i humoren.

Prøv å lese mitt siste svar til deg en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Blomsterfluen skrev:

Ok. Da skal jeg bare være dritalvoelig på dol. Her er det vissst ikke lov å spøke med orgasme, bare fordi det inneholder barn og leke, selvom jeg aldri så mye skulle forklart at tråden IKKE handler om misshandling, men om at barn kan oppdage sin egen orgasme. Nesten alle på dol er så missforstående mot meg, det er som å snakke til en vegg, mange ganger. Det er visst straffbart å være annerledels, og i humoren.

Nei vær som du er, men du må tåle at andre reagerer og ikke har samme humoren som deg. Det er det jeg vil frem til :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
Akkurat nå, ColaZero skrev:

Prøv å lese mitt siste svar til deg en gang til.

Ja, men det er vel ikke bare mødre som er her på dol?? Mødre forstår vel stortsett også groviser, og her var det ikke snakk om et sexleketøy, og heller ikke om barneovergrep som dere på dol hele tiden refererer at det er om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Nei vær som du er, men du må tåle at andre reagerer og ikke har samme humoren som deg. Det er det jeg vil frem til :) 

Ok. Jeg følte bare at alle kjeftet på meg. De andre bør også tåle min humor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Blomsterfluen skrev:

Ja, men det er vel ikke bare mødre som er her på dol?? Mødre forstår vel stortsett også groviser, og her var det ikke snakk om et sexleketøy, og heller ikke om barneovergrep som dere på dol hele tiden refererer at det er om.

Mødre? Hva mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, Blomsterfluen skrev:

Ok. Jeg følte bare at alle kjeftet på meg. De andre bør også tåle min humor.

Ja folk bør tåle ulikheter, eller er det ikke rart det blir krig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...