Gå til innhold

Noen som kan hjelpe?


ColaZero

Anbefalte innlegg

35 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Ja vel. Jeg mente ikke at du var imot det. Jeg mente de andre. Jeg bare spurte generelt hva det hadde med sex å gjøre.

De andre? Jeg har selv sagt at jeg er for å diskutere/snakke om barns seksualitet, men at grunnlaget i denne tråden er helt feil for meg å gjøre det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blomsterfluen
4 minutter siden, ColaZero skrev:

Mødre? Hva mener du?

Det du skrev om "hva tror du foreldrene tenker" i det ene inlegget ditt. Jeg tenkte på foreldre, og da nevnte jeg mødre som eksempel på foreldre, men fedre også mente jeg selfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Det du skrev om "hva tror du foreldrene tenker" i det ene inlegget ditt. Jeg tenkte på foreldre, og da nevnte jeg mødre som eksempel på foreldre, men fedre også mente jeg selfølgelig.

Ok. Men som du sikkert har fått med deg så var ikke innlegget ditt spesielt populært. Flertallet syntes ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
5 minutter siden, Andreaswell skrev:

De andre? Jeg har selv sagt at jeg er for å diskutere/snakke om barns seksualitet, men at grunnlaget i denne tråden er helt feil for meg å gjøre det. 

For Jeg forstår ikke hvorfor alt må være på en så jævla seriøs måte alltid. Derfor skrev jeg de andre. Jeg tenkte på de andre som ikke var for å diskuteresånt, de andre er de som ikke er for å diskutere. Jeg brukte ordene "de andre" fordi det er mesteparten her som ikke syns å diskutere barns sexualitet. Det betyr ikke at jeg mente deg som "de andre".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
1 minutt siden, ColaZero skrev:

Ok. Men som du sikkert har fått med deg så var ikke innlegget ditt spesielt populært. Flertallet syntes ikke det.

Ja. Men jeg syns det er overdrevent å være stygg med meg fordet, å starte egne tråd om hvordan man rapporterer meg til admin fordi jeg hadde sagt at jeg trodde leken var dildo (noe jeg ikke sa at jeg teodde, det var bare en jævla spøk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Blomsterfluen skrev:

Ja. Men jeg syns det er overdrevent å være stygg med meg fordet, å starte egne tråd om hvordan man rapporterer meg til admin fordi jeg hadde sagt at jeg trodde leken var dildo (noe jeg ikke sa at jeg teodde, det var bare en jævla spøk).

Jeg startet denne tråden rett og slett fordi jeg ikke helt visste hvordan jeg skulle rapportere. Ikke for å være stygg eller slem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blomsterfluen
11 minutter siden, ColaZero skrev:

Jeg startet denne tråden rett og slett fordi jeg ikke helt visste hvordan jeg skulle rapportere. Ikke for å være stygg eller slem.

Ok. Men det var støtende at du skreiv der at "leken som blomsterfluen tror er en dildo". Jeg sa nemlig aldri at jeg trodde det var en dildo. Det var bare nevnt dildo om leken i " tegn, da mente jeg dildo som spøkeord. Da bruker man vel " tegnene, når man legger til extraord for spøk. Det gjør vertfall jeg. Jeg lærte det når jeg var på sminkekurs og da sa kurslederen om personen som en deltaker skulle prøve å sminke: kom opp hit du, så kan du få være "prøvekanin" mens hun lagde sånne " tegn med begge hendene på hver side av ansiktet sitt. Så prøvekanin ordet var en spøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Ok. Men det var støtende at du skreiv der at "leken som blomsterfluen tror er en dildo". Jeg sa nemlig aldri at jeg trodde det var en dildo. Det var bare nevnt dildo om leken i " tegn, da mente jeg dildo som spøkeord. Da bruker man vel " tegnene, når man legger til extraord for spøk. Det gjør vertfall jeg. Jeg lærte det når jeg var på sminkekurs og da sa kurslederen om personen som en deltaker skulle prøve å sminke: kom opp hit du, så kan du få være "prøvekanin" mens hun lagde sånne " tegn med begge hendene på hver side av ansiktet sitt. Så prøvekanin ordet var en spøk.

For meg var det likegyldig om dildo stod med tegn eller ikke.

Og nå begynner det å bli litt tullete og rotete dette her så jeg tror jeg gir meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...