Gå til innhold

Hvilken oppfølging får dere psykisk syke fra kommunen?


Undulaten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Kanuttius
På 7/13/2017 den 0.42, Merimot skrev:

Har hatt såkalt hjemmebesøk 4 x og synes det var grufullt også fordi psykiatrien er overgripere pga systemet er så dårlig og ondt at jeg ble nesten fysisk kvalm.

Så nå har jeg ikke kontakt med de lenger nei. Bestemt meg for å bli frisk!!!! 

Det er viktig det siste du skriver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
27 minutter siden, Undulaten skrev:

Er det noen som har tilbud om Brukerstyrt personlig assistent som oppfølging fra kommunen? 

Nei.

Anonymkode: 72bc0...fe6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Thursday, April 20, 2017 den 16.57, Undulaten skrev:

Jeg er alvorlig psykisk syk med depresjon, angst bl a . 

Har akkurat fått innvilget 10 dager med avlastningsopphold i kommunen. Men det er på langt nær det jeg burde hatt. Jeg er fortvilet. Får 2 ganger oppfølging pr dag under oppholdet. Ellers blir jeg, som hjemme, overlatt til meg selv. Det er ingen fast ansatte man kan kontakte der. Jeg er vant til innleggelse på døgnpost DPS, men får det ikke videre da kommunen har ansvaret, sier DPS. Og jeg er den første psykisk syke som får dette tilbudet i kommunen. Det er slitsomt å bane vei og jeg ikke om jeg orker å møte opp en gang.

Ellers skal jeg ha oppfølging av hjemmesykepleien 2 ganger i uka hvor de kommer hjem til meg på ettermiddagen og har med middag. 

Så har jeg psyk sykepleier annenhver uke, utenom Miljøtjenesten i kommunen som er 1 gang i uka og hjelper med husarbeid og planlegging. Samt behandler på DPS 1 gang i uka. 

Høres ut som du får MYE hjelp da. Fra mange instanser.

Selv får jeg besøk av ambulerende team

Anonymkode: 424f2...4f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som du får MYE hjelp da. Fra mange instanser.

Selv får jeg besøk av ambulerende team

Anonymkode: 424f2...4f9

Mister DPS nå før jul. Vet ikke hvordan det skal gå da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...