Gå til innhold

Lei meg.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Nå har jeg tisset på meg to netter etter at jeg økte xeplion, ser at det er en bivirkning. Må vaske alt, dyne og, det er så kjedelig. Forstår ikke hvorfor jeg må ha alle disse plagene :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv

Det virker bare som jeg er disponibel for denne bivirkningen, flere som har det sånn? Har jo skjedd på andre medisiner og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
31 minutter siden, kovakova skrev:

Det skjedde meg på orfiril

Ok, det har skjedd meg på neurontin, relpax, vallergan og nå xeplion. Bale!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde motsatte problem som nå er blitt kronisk urinretensjon :(

Anonymkode: 1f48f...157

Å så kjedelig :( Når jeg gikk på trilafon hadde jeg problemer med å tisse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, stjernestøv skrev:

Nå har jeg tisset på meg to netter etter at jeg økte xeplion, ser at det er en bivirkning. Må vaske alt, dyne og, det er så kjedelig. Forstår ikke hvorfor jeg må ha alle disse plagene :(

Dette er ikke informasjon du trenger å legge ut på et forum, tilgjengelig for alle med en pc. Tenk på privatlivet ditt, og ha noen grenser for hva du deler med resten av verden. 

Dette kan du ta med din behandler alene. Ingen brukere eller lesere på dette forumet trenger å vite slikt om deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
5 minutter siden, Janus30 skrev:

Dette er ikke informasjon du trenger å legge ut på et forum, tilgjengelig for alle med en pc. Tenk på privatlivet ditt, og ha noen grenser for hva du deler med resten av verden. 

Dette kan du ta med din behandler alene. Ingen brukere eller lesere på dette forumet trenger å vite slikt om deg. 

Nei det har du jammen rett i, trenger ikke skrive alt her heller. Går jo ikke rundt og sier sånt i RL, men kan jo si det til behandleren ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, stjernestøv skrev:

Nå har jeg tisset på meg to netter etter at jeg økte xeplion, ser at det er en bivirkning. Må vaske alt, dyne og, det er så kjedelig. Forstår ikke hvorfor jeg må ha alle disse plagene :(

Så leit at du opplever dette! Inntil dette går over, så synes jeg du skal gå på apoteket og kjøpe bleier og madrassbeskyttelse slik at du slipper all vaskingen. Jeg er ikke helt enig i oppfordringen om å ikke snakke om dette i forum, da du ikke er alene om å få denne bivirkningen og andre kan ha nytte av å få innsikt i at de ikke er de eneste som opplever dette. Tror alle synes det er utrolig kjipt å oppleve å ikke ha kontroll over blæra:-(

Prøv om du kan holde motet oppe, det kan jo hende at dette er et forbigående fenomen og ikke vil gjenta seg. Det hadde også vært en fordel om du fikk levert en urinprøve hos fastlegen, da UVI vil kunne øke tendensen til å tisse på seg. Greit å få utelukket at det ikke også er en infeksjon med i dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, frosken skrev:

Så leit at du opplever dette! Inntil dette går over, så synes jeg du skal gå på apoteket og kjøpe bleier og madrassbeskyttelse slik at du slipper all vaskingen. Jeg er ikke helt enig i oppfordringen om å ikke snakke om dette i forum, da du ikke er alene om å få denne bivirkningen og andre kan ha nytte av å få innsikt i at de ikke er de eneste som opplever dette. Tror alle synes det er utrolig kjipt å oppleve å ikke ha kontroll over blæra:-(

Prøv om du kan holde motet oppe, det kan jo hende at dette er et forbigående fenomen og ikke vil gjenta seg. Det hadde også vært en fordel om du fikk levert en urinprøve hos fastlegen, da UVI vil kunne øke tendensen til å tisse på seg. Greit å få utelukket at det ikke også er en infeksjon med i dette.

Har madrasse beskyttelse, men hadde jo selvsagt dyna mellom bena og. Det har jo skjedd før og da snakket jeg med sykepleieren om det, tror det var relpax da jeg tok mye av det. Han sa man kunne få bleier på blå resept, men nei jeg er ikke helt der at jeg vil ha bleie på meg :( Men det er et styr med vaskingen, heldigvis har vi tørketrommel. Ja det er veldig kjipt, må forte meg om dagen og på do. Må liksom med en gang og da er det kjedelig hvis jeg er ute, men heldigvis har det skjedd kun om natten. 

Tror ikke jeg har UVI, det hadde jeg mye av når jeg vokste opp og det var skikkelig vondt å tisse da. Ja får håpe det ikke gjentar seg, må nok ned i 100 mg igjen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, stjernestøv skrev:

Nei det har du jammen rett i, trenger ikke skrive alt her heller. Går jo ikke rundt og sier sånt i RL, men kan jo si det til behandleren ja. 

Ikke sant :) De/den som får vite dine innerste følelser bør ha gjort seg fortjent til det - på forhånd. Du har ingen opplysningsplikt her på forumet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Janus30 skrev:

Ikke sant :) De/den som får vite dine innerste følelser bør ha gjort seg fortjent til det - på forhånd. Du har ingen opplysningsplikt her på forumet. 

Er vel bare blitt vant til å skrive her og er jo anonym, snakker jo ikke om alt i RL heller. Men de som bor i huset vet det jo, er jo oppe å lusker om nettene...setter på maskin osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...