Gå til innhold

Nord korea kommer til å bombe USA (bevis)


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

De driver et farlig spill i alle fall, men de har ikke mulighet til å ødelegge USA på den måten i dag.

Trump truer med å gå til krig for å hindre at nordkorea lager raketter som kan nå USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
13 minutter siden, Gargamel skrev:

De driver et farlig spill i alle fall, men de har ikke mulighet til å ødelegge USA på den måten i dag.

Trump truer med å gå til krig for å hindre at nordkorea lager raketter som kan nå USA.

Da håper jeg Trump vinner krigen. Yong Unn-ene er skumle. Håper at all atomvåpen blir detonerte og at nordkorea blir overtatt av usa til king yong unn og dem dør sån at det blir fred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vanskelig sak det der, en kan ikke fortsette å vente i årevis og håpe at de skal slutte å forsøke å skaffe seg atomvåpen og langdistanseraketter, for de stopper ikke, så¨da må en enten stoppe dem, eller la dem få lage seg slike våpen. 

Anonymkode: 768a9...754

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Jeg tar dyp avstand fra all hodeløs adferd eller hva noen velger å kalle politikk

En stor utfordring spesielt for forskningskretser å få spesielt politikere på ville veier å ta til vettet synes jeg.

Alt trenger man ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Jeg mener vi må heller ikke glemme størstedelen av den nord koreanske befolkning som lever i stor ufrihet og i den største og tauseste nød

All vår solidaritet må alltid være hos dem som lider mest etter mitt syn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maggie55

Krig er helt irreversibelt og kan ikke gjøres godt igjen

Den som starter krig må være helt forrykte som jeg skjønner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...