Gå til innhold

Føler du har du står på utsiden av samfunnet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

At du ikke deltar i det store fellesskapet? Er utstøtt og uønsket?

For et liv, er det bare å si.

Anonymkode: bf545...020

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Anonymkode: b295e...984

Hm, er det noen som 'tuller'?

Anonymkode: bf545...020

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Joa, er vel litt utstøtt og litt selv-utstøtt, vet ikke helt jeg. tror bare det er en mismatch mellom meg og samfunnets forventninger til folk, klarer ikke å leve opp til forventningene og da går jeg vel heller å "koser meg" i hula mi. 

Sånn er det med den saken

Anonymkode: a0cf4...ee5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hm, er det noen som 'tuller'?

Anonymkode: bf545...020

Det vet du vet du vel best selv, dette er ikke 'tull' for meg, det er livet mitt ... ......

Anonymkode: a0cf4...ee5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det vet du vet du vel best selv, dette er ikke 'tull' for meg, det er livet mitt ... ......

Anonymkode: a0cf4...ee5

Hvem vet.

Man får bare kose seg hjemme i hula si.

Så sånn er det nok, ja.

Anonymkode: bf545...020

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Er noen som ikke passer inn, ja. Blir nok dårlig livskvalitet for de aller fleste.

Anonymkode: b295e...984

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Så... viktig å forstå at alle mennesker bidrar på sin måte

Bare politikere forstod det....

tenker jeg

Man har tankesmier for så mye rart men ingen spør hva vi egentlig  ønsker å fyller livene våre og samfunnene våre med

Men må kanskje bli sånn i overvåkingssamfunnet.

Menneskene er blitt innsatsfaktorer på samme måte som en liter bensin eller en litter melk Kanskje alltid vært slik i beregning av pris for en vare eller tjeneste men i våre dager synes det som vi har begynt å tenke på vår egen kropp og sinn som en litt lite avansert forbrenningamskin Noe vi kanskje er blir  påvirket til fra reklamen og sånne markedsledere eller godt betalte trendsettere.

Husker en bok av en norsk psykolog som fremholdt hvordan det gjalt å forstå seg aelv i sine livsvalg noe som hun sa på bakgrunn av ofte å ha opplevd aldri å føle seg " passe" i samhandling og sosiale settinger på studiet dengang en stund etter andre verdenskrig i Oslo

Føler ofte det med å føle seg utenfor eller innenfor har mest med helse å gjøre Føler man seg syk og dårlig føler man seg utenfor men man vil jo så gjerne fungere på en måte så lenge man kan ....

så rart med det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...