Gå til innhold

Ååå, Jeg har så mye psykiske traumer pga blomsterfluen...


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Huff a meg, ingen burde starte tråder om mastubering her på dol på åpent forum for her hører ikke spøker hjemme, fordi det er psykiatri forum her også, og jeg må starte en ny tråd om hvordan jeg varsler til admin om tråden om hvor blomsterfluen trodde leken var dildo... Vi sliter sååå psykisk med tidligere frivillig masturbering i barndommen som er misshandling... Og jeg tar alt så jævla bokstavelig når noen spøker grovt. Ååå vi vil ikke bry oss om forklaringen din blomsterfluen, fordi at du bare snakker tull og vi har rett i at du gjør oss psyke igjen... Alle er imot blomsterfluen, fordi hun ikke har så gode hjernetankegang som oss andre brukere på dol, så da må vi blibflaue av å være bruker her på dol fordi blomsterfluen ville være litt morsom på hennes måte...

 

(Dette etererlikner dere på dol, sån de fleste av dere reagerer på uskyldig spøkefulle egen-barneorgasme oppdagelse med leke, og u-personovergrepete tråder, bare fordi jeg bruker spørsmålstegn i grovisen.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
8 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Huff a meg, ingen burde starte tråder om mastubering her på dol på åpent forum for her hører ikke spøker hjemme, fordi det er psykiatri forum her også, og jeg må starte en ny tråd om hvordan jeg varsler til admin om tråden om hvor blomsterfluen trodde leken var dildo... Vi sliter sååå psykisk med tidligere frivillig masturbering i barndommen som er misshandling... Og jeg tar alt så jævla bokstavelig når noen spøker grovt. Ååå vi vil ikke bry oss om forklaringen din blomsterfluen, fordi at du bare snakker tull og vi har rett i at du gjør oss psyke igjen... Alle er imot blomsterfluen, fordi hun ikke har så gode hjernetankegang som oss andre brukere på dol, så da må vi blibflaue av å være bruker her på dol fordi blomsterfluen ville være litt morsom på hennes måte...

 

(Dette etererlikner dere på dol, sån de fleste av dere reagerer på uskyldig spøkefulle egen-barneorgasme oppdagelse med leke, og u-personovergrepete tråder, bare fordi jeg bruker spørsmålstegn i grovisen.)

Dette var litt drøyt du! Men folk reagerer ulikt på ting, sånn er det bare. Barn har seksualitet, det er når folk blander seg inn i det det blir sykt/misbruk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Dette var litt drøyt du! Men folk reagerer ulikt på ting, sånn er det bare. Barn har seksualitet, det er når folk blander seg inn i det det blir sykt/misbruk. 

Jeg blandet meg ikke inn i barn som har sexualitet med leken, jeg bare kom med spøken fordi at barna tilfeldigvis kunne ha oppdaget sin første (herlige, ikke vonde) orgasme ved å leke riderideranke med den ristende leken. (Leken er ikke et sexleketøy og selges på ringo)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
4 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg blandet meg ikke inn i barn som har sexualitet med leken, jeg bare kom med spøken fordi at barna tilfeldigvis kunne ha oppdaget sin første (herlige, ikke vonde) orgasme ved å leke riderideranke med den ristende leken. (Leken er ikke et sexleketøy og selges på ringo)

Ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
27 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Huff a meg, ingen burde starte tråder om mastubering her på dol på åpent forum for her hører ikke spøker hjemme, fordi det er psykiatri forum her også, og jeg må starte en ny tråd om hvordan jeg varsler til admin om tråden om hvor blomsterfluen trodde leken var dildo... Vi sliter sååå psykisk med tidligere frivillig masturbering i barndommen som er misshandling... Og jeg tar alt så jævla bokstavelig når noen spøker grovt. Ååå vi vil ikke bry oss om forklaringen din blomsterfluen, fordi at du bare snakker tull og vi har rett i at du gjør oss psyke igjen... Alle er imot blomsterfluen, fordi hun ikke har så gode hjernetankegang som oss andre brukere på dol, så da må vi blibflaue av å være bruker her på dol fordi blomsterfluen ville være litt morsom på hennes måte...

 

(Dette etererlikner dere på dol, sån de fleste av dere reagerer på uskyldig spøkefulle egen-barneorgasme oppdagelse med leke, og u-personovergrepete tråder, bare fordi jeg bruker spørsmålstegn i grovisen.)

Du får bare legge denne saken bak deg nå synes jeg. Det var noen som gikk hardt ut mot deg, noen som støttet deg og noen som så saken fra begge sider. Jeg er i alle fall ikke i mot deg. 

Det finnes ikke noe fasitsvar på om ditt innlegg var ok. Jeg tror ikke en gang de klokeste menneskene i verden er helt enige om hva man kan spøke med. Altså må man regne med at det blir diskusjon når man spøker med ting som er tabu. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Gargamel i at det nå er en fordel om du legger denne episoden bak deg. Noen ble opprørt over det du gjorde, andre argumenterte for både at du bør vises romslighet som følge av de vanskene du som autist sliter med, og atter andre synes at det var mange som overreagerte i situasjonen. Alt i alt tenker jeg at denne saken er ferdigdebattert,

God helg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blomsterfluen
12 minutter siden, frosken skrev:

Enig med Gargamel i at det nå er en fordel om du legger denne episoden bak deg. Noen ble opprørt over det du gjorde, andre argumenterte for både at du bør vises romslighet som følge av de vanskene du som autist sliter med, og atter andre synes at det var mange som overreagerte i situasjonen. Alt i alt tenker jeg at denne saken er ferdigdebattert,

God helg:-)

Ok. Jeg mente ikke at absolutt alle på dol reagerte dumt. Jeg skrev de fleste, men da var de som ikke reagerte så negativt, men som sa det bør vises romslighet(og de som syntes  at mange overreagerte og sånt), ikke inne i den grupoen jeg sa var de som var "de fleste". De som ikke var "de fleste" var snille. Takk god helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 timer siden, Blomsterfluen skrev:

Huff a meg, ingen burde starte tråder om mastubering her på dol på åpent forum for her hører ikke spøker hjemme, fordi det er psykiatri forum her også, og jeg må starte en ny tråd om hvordan jeg varsler til admin om tråden om hvor blomsterfluen trodde leken var dildo... Vi sliter sååå psykisk med tidligere frivillig masturbering i barndommen som er misshandling... Og jeg tar alt så jævla bokstavelig når noen spøker grovt. Ååå vi vil ikke bry oss om forklaringen din blomsterfluen, fordi at du bare snakker tull og vi har rett i at du gjør oss psyke igjen... Alle er imot blomsterfluen, fordi hun ikke har så gode hjernetankegang som oss andre brukere på dol, så da må vi blibflaue av å være bruker her på dol fordi blomsterfluen ville være litt morsom på hennes måte...

 

(Dette etererlikner dere på dol, sån de fleste av dere reagerer på uskyldig spøkefulle egen-barneorgasme oppdagelse med leke, og u-personovergrepete tråder, bare fordi jeg bruker spørsmålstegn i grovisen.)

Hei blomsterfluen. Har respekt for deg som menneske og får ingen traumer av det du skriver. Viktig med raushet og forståelse for andre mennesker. Men om noen mener at dette innlegget  ikke var helt greit så håper jeg at du har forståelse for det også. Her er det snakk om å mene noe om en sak og ikke å mene noe om deg som person. Det er lett å missforstå. Jeg har også opplevd at noe jeg har skrevet har blitt forstått anderledes enn det jeg mente. Det kan være både frustrerende og sårende. Så beklager hvis jeg såret deg med å si min mening om temaet. 

Anonymkode: e631f...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei blomsterfluen. Har respekt for deg som menneske og får ingen traumer av det du skriver. Viktig med raushet og forståelse for andre mennesker. Men om noen mener at dette innlegget  ikke var helt greit så håper jeg at du har forståelse for det også. Her er det snakk om å mene noe om en sak og ikke å mene noe om deg som person. Det er lett å missforstå. Jeg har også opplevd at noe jeg har skrevet har blitt forstått anderledes enn det jeg mente. Det kan være både frustrerende og sårende. Så beklager hvis jeg såret deg med å si min mening om temaet. 

Anonymkode: e631f...787

Ok. Greit. Jeg har raushet om andre mennesker, men ikke alltid forsåelse på grunner til alle de "uventede" reaksjonene. Sikkert fordi jeg har autisme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...