Gå til innhold

Brennende svie i underlivet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, har vært plaget med en brennende svie i underlivet i over en uke, da mest inne i skjedeåpningen. Kjenner svien hele tiden og den er utrolig ubehagelig. Det er også så ubehagelig å ha sex da det svir enda mer at jeg ikke klarer det. Også veldig ubehagelig når jeg tørker meg etter å ha vært på do. Det klør ikke noe særlig og har ellers ingen synlige endringer i underlivet, har vanlig utflod. Lurer på hva dette kan være..?  Det er ikke kjønnssykdommer, har testet meg for det. 

Anonymkode: f3532...02f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Det var ikke så mange opplysninger om deg (alder f.eks.). Sopp gir vanligvis kløe og hvitt utflod. Kan det være herpes? da vil det være små blemmer i området. Hvis det ikke gir seg med soppbehandling som du kan kjøpe uten resept, så bør du få en sjekk.

Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en 21 år gammel jente. Det er ingen blemmer i området. Fikk medisin mot urinveisinfeksjon hos legen, men er ikke noe bedre så tror ikke det var urinveisinfeksjon. 

Endret av Heidi<3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...