Gå til innhold

Ny uke, nye muligheter!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Supergruppa Alestorm har kommet med ny single/video.

Dette til informasjon.

 

 

Anonymkode: ceeb4...6af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutes ago, Andreaswell said:

Enig ja, absolutt! :D

Ja, du har vel jobb, studier, fritidsinteresser, familie, venner, penger etc. :D

Anonymkode: ceeb4...6af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, du har vel jobb, studier, fritidsinteresser, familie, venner, penger etc. :D

Anonymkode: ceeb4...6af

Jeg har vært innlagt på nevrologisk en uke pga sinnsyke nervesmerter, så jeg tenker positivt om at en ny uke gir nye muligheter ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Supergruppa Alestorm har kommet med ny single/video.

Dette til informasjon.

 

 

Anonymkode: ceeb4...6af

Herregud, nå var denne uke ødelagt. :unsure:

Anonymkode: 4c3c3...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 hours ago, Andreaswell said:

Jeg har vært innlagt på nevrologisk en uke pga sinnsyke nervesmerter, så jeg tenker positivt om at en ny uke gir nye muligheter ja. 

Ja, med jobb, studier, fritidsinteresser, familie, venner og penger. Et godt og rikt liv.

Anonymkode: ceeb4...6af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, med jobb, studier, fritidsinteresser, familie, venner og penger. Et godt og rikt liv.

Anonymkode: ceeb4...6af

Hva vet du om det, og hvem er du som tror du kan definere om jeg har et godt og rikt liv? Det finnes faktisk andre enn deg som har det vondt, eller er du for egosentrisk til å kunne se det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, Xtra skrev:

Det er et faktum, ikke et skjønnsspørsmål.

Feil, det er ikke et faktum for alle.

Anonymkode: 4c3c3...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Feil, det er ikke et faktum for alle.

Anonymkode: 4c3c3...822

Jeg sier ikke at alle har like muligheter. Men det er svært, svært få som ikke har noen som helst mulighet til å påvirke hvordan dagen og uken blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
21 minutter siden, Xtra skrev:

Jeg sier ikke at alle har like muligheter. Men det er svært, svært få som ikke har noen som helst mulighet til å påvirke hvordan dagen og uken blir.

Det kommer til et punkt hvor en rett og slett gir opp.

Anonymkode: 4c3c3...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 hours ago, Andreaswell said:

Hva vet du om det, og hvem er du som tror du kan definere om jeg har et godt og rikt liv? Det finnes faktisk andre enn deg som har det vondt, eller er du for egosentrisk til å kunne se det?

Jeg har aldri sagt eller ment at ikke andre enn meg kan ha det vondt.

Jeg har aldri sagt eller ment at jeg kan definere om andre har et godt og rikt liv.

Når man er blant de vellykkede i samfunnet, det gode selskap, så har man et godt og rikt liv, uansett hva slags nervesmerter man har. Når man står der i gapestokken, det er da man har det ille.

Anonymkode: ceeb4...6af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri sagt eller ment at ikke andre enn meg kan ha det vondt.

Jeg har aldri sagt eller ment at jeg kan definere om andre har et godt og rikt liv.

Når man er blant de vellykkede i samfunnet, det gode selskap, så har man et godt og rikt liv, uansett hva slags nervesmerter man har. Når man står der i gapestokken, det er da man har det ille.

Anonymkode: ceeb4...6af

Du sier at du ikke definerer om andre har et godt og rikt liv, men det er jo akkurat det du gjør! Du er utrolig dobbeltmoralsk, bare så det er sagt. Har du kjennskap til nervesmerter på noe vis? Det er ikke mye godt eller rikt å være innlagt på sykehus, hvor man blir dopa med all slags medisiner kun for å nå målet med å få dempet smertene med minst 30%! Jeg føler jeg står i gapestokken nå, og den følelsen er ekte for meg. Finnes alltid noen som har det værre, helt klart! Men det hjelper ikke meg, her og nå. Så den moralen din kan du fint putte ned i en eske, låse og kaste nøkkelen til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutes ago, Andreaswell said:

Du sier at du ikke definerer om andre har et godt og rikt liv, men det er jo akkurat det du gjør! Du er utrolig dobbeltmoralsk, bare så det er sagt. Har du kjennskap til nervesmerter på noe vis? Det er ikke mye godt eller rikt å være innlagt på sykehus, hvor man blir dopa med all slags medisiner kun for å nå målet med å få dempet smertene med minst 30%! Jeg føler jeg står i gapestokken nå, og den følelsen er ekte for meg. Finnes alltid noen som har det værre, helt klart! Men det hjelper ikke meg, her og nå. Så den moralen din kan du fint putte ned i en eske, låse og kaste nøkkelen til!

Er du helt begrepsforvirret? Hva i alle dager har moral/dobbeltmoralskhet med denne debatten å gjøre? Handler debatten på noen måte om moral, eller mangel på moral?

Nei, jeg definerer ingenting. Jeg har en generell tankegang om hvordan det er å være i det gode selskap i forhold til å være til spot og spe, og så innordner jeg individer (f.eks. deg) til det som gjelder generelt. Dette handler på ingen måte om noen form for definering.

Er du i gapestokken, når du får respekt og sympati av helsevesenet, familien og vennene? Kort sagt alle unntagen meg?

Anonymkode: ceeb4...6af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Andreaswell skrev:

Hva vet du om det, og hvem er du som tror du kan definere om jeg har et godt og rikt liv? Det finnes faktisk andre enn deg som har det vondt, eller er du for egosentrisk til å kunne se det?

Det er noen her inne som ikke tåler at andre har det bra (eller bedre enn dem, evt. har et positivt syn på tilværelsen), dette er nok en av dem, ikke noe å bry seg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri sagt eller ment at jeg kan definere om andre har et godt og rikt liv.

Når man er blant de vellykkede i samfunnet, det gode selskap, så har man et godt og rikt liv, uansett hva slags nervesmerter man har.

Hm - for meg ser det ut til at det er akkurat det du gjør - setter en definisjon på hva som er et godt og rikt liv.

Det er ikke sikkert at en i utgangspunktet "vellykket" person som har fått en alvorlig sykdom, vil være enig i at livet er godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎24‎.‎04‎.‎2017 den 8.33, Andreaswell skrev:

Jeg har vært innlagt på nevrologisk en uke pga sinnsyke nervesmerter, så jeg tenker positivt om at en ny uke gir nye muligheter ja. 

Høres vondt ut!! Håper det går bedre med deg nå?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...