Gå til innhold

Sex med andre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg leste forleden dag en artikkel i VG+ som var omtrent helt identisk med hvordan jeg opplever mitt sexliv - bortsett fra at jeg er mann.

Artikkelen var om en kvinne som hadde vært sammen med mannen sin i 25 år og de hadde barn, bil, hus, hytte og alt det derre sammen. Hun oppga at hun hadde et stort behov for sex og nærhet, og at mannen hennes ikke dekket disse behovene. Hun fortalte videre om et enformig sexliv, og at hun hadde kommet med forslag for å berike det med blant annet sexleketøy, trekant, åpent forhold etc. Hun ønsket spenning og sex med andre personer - av begge kjønn. Hun ga han til og med "lov" til å være utro hvis han fant ei som han hadde lyst på, men interessen var ikke der. Hun hadde tatt opp dette gjennom mange år, men mannen mente at hun skulle legge til siden behovene - noe som hun ikke klarer. Hun ga uttykk for frustrasjon og at sex var i tankene ofte. Sex er for henne en fysisk greie, men også en kjærlighetsærligklæring til mannen hennes. Til slutt ga hun uttrykk for at hun kunne komme til å gå på en smell dersom sjansen kom fra et annet hold. Hun var i bunn og grunn ikke interessert i å avslutte ekteskapet, men ønsket vare mer sex og nærhet - og var det da riktig av henne å få dette av en annen når mannen ikke ville dekke behovene?

Sexologen svarte deretter henne med sine råd (gjentar ikke dem her). Jeg er en mann som lenge har forsøkt å utvide vår sexuelle horisont, men som stanger hodet i veggen hver eneste gang. Gjennom snart 30 år har jeg drømt om å ha trekant, og da fortrinnsvis med en ekstra mann. Jeg kan ikke gi uttrykk for hvor sterk lyst jeg har på å ha trekant sammen med min kone. Det er vanskelig å sette ord på hvorfor det er slik, men jeg vil tro at det er en blanding av opphisselse, kjærlighet og sjalusi som gjør at jeg tenner på dette.  Jeg elsker henne utrolig høyt, men jeg elsker også tanken på å sprenge grensene. Før vi møttes så var hun langt fra uskyldig når det gjaldt sex - og hun har ved en anledning tidlig i forholdet sagt at hun kunne tenkte sex trekant med to menn hvis hun ble singel. Jeg hadde faktisk gått med på å la henne ha sex med to andre menn så lenge jeg kunne se på (jeg har ikke nevnt dette for henne).

Jeg har flere kvinnelig kollegaer som har blitt single de siste årene. Jeg har opplevd disse som litt "slik" som kona når det kommer til sex, men etter at de har blitt single, så har de virkelig rast fra seg på kjøttmarkedet. 

Er mine, og kvinnen som ble nevnt i artikkelen, sine sexuelle behov helt fjerne fra alle andre sine - er det virkelig så "farlig" å ha sex med fremmede under diskre og trygge omgivelser? 

Mann 42

Anonymkode: 7e328...cae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Jeg tror ikke fantasien din er spesielt uvanlig, men jeg synes det er utenfor hva man kan forvente at en partner skal gå med på.

Hvis du vil bruke sexleketøy, så bare kjøp det og overrask kona di. Det går sikkert bra. 

Å introdusere en ekstra partner er en heeelt annen ting. Hun kommer til å lure på om du er homo. Hun vil lure på om hun ikke er bra nok lenger etc.

Du bør tenke gjennom hvor viktig dette er for deg. Det kan jo hende det ikke føles like viktig når du først har gjort det et par ganger. Hvem vet. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror at fantasien er ganske vanlig og "normal". Men å gjøre dette i rl er noe helt annet. Tror konen din er som gjennomsnittet og du er nok ikke helt det. Siden du elsker henne og i tillegg har hus og familie, er dette noe du vil bytte bort mot en fantasi du ikke engang vet om du noen gang kan oppleve eller i verste fall ikke er så jev like vel?  Vær så snill å ikke gå bak ryggen hennes hvis dette er noe du vil, hun fortjener en mann som er ærlig og som er villig til å leve det livet dere allerede har i sammen. Det du skriver om kollegaer er vel ganske vanlig når folk i forhold blir singel. Tipper de ikke vil fortsette "singel-sexlivet" når de finner en de vil dele livet sitt med. 

Anonymkode: e469d...189

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror at hvis du presser på med ønske om denne formen for sexliv, vil du etterhvert ende opp alene. Hvem vet, kanskje du også forblir alene. Tror flesteparten av befolkningen ikke deler ditt ønske om å realisere dette på ordentlig.  

Anonymkode: e469d...189

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis du har hatt denne fantasien i 30 år, siden du var 12??! (Håper virkelig ikke at min lille 12-åring har sånne fantasier) Burde du ikke ha fortalt konen din det allerede da dere møttes, så hun kunne velge om hun ønsket å satse hele fremtiden med barn og alt som følger med, for noe hun aldri vil være med å realisere. Du skriver st hun i VG+ lurer på om det er riktig å få dekket dette behovet et annet sted? Hvis du mener utroskap er riktig så er kanskje svaret ja. Utroskap er noe så utrolig feigt i mine øyne! Da får du heller være mann nok til å be om skilsmisse og se familien din i øyne og si at fantasiene dine faktisk er verdt mer enn dem.

Anonymkode: e469d...189

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...