GÃ¥ til innhold

Kviser blir ikke bedre av Isotretinoin 😑Hva nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

15 september -16 startet jeg på Isotretinoin.  Jeg hadde lest internettet opp og ned og Var veldig glad for at jeg endelig skulle bli kvitt kvisene etter ca 11 år (!) med kviser. Jeg er overvektig, rundt 90kg.

i starten begynte jeg på 40mg om dagen. Gikk på denne dosen frem til januar. (Altså 4 mnd) Hudlegen ville jeg skulle gå på den dosen, og mente det ikke ville gå ut over resultatet, men det ville ta lenger tid. 

I januar kontaktet jeg lege for å høre om jeg kunne gå opp i dose da jeg ikke så noe særlig til forbedring... fikk gå opp til 60 mg om dagen og har vært på denne dosen siden.

Nå har jeg tatt ca 540 piller à 20 mg som blir 120mg/kg totalt og er ikke bedre 😩 Tenkte jeg skulle fortsette en stund til men er det noe vits i? Er det håp for at det skal virke når det ikke har virket på over 7 måneder?? Håper jo fortsatt på at det plutselig en morgen skal være bra men blir mer og mer deprimert for hver dag som går. Ser ut som et stort arr hele meg snart..

Kan noen gi meg et håp?😢

Anonymkode: 6b10a...0d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pÃ¥ siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...