Gå til innhold

Skjønte det nok....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Skjønte det nok at NHD kom til å være meget lenge borte da administrasjonen her inne raskt fjernet navn og bilde.. Savner han. Er ikke ute etter spekulasjoner om hans fravær, vil bare si at jeg savner hans ekspertise og håper han kommer tilbake.. Fortsatt god bedring NHD.

Anonymkode: 132a6...9de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har opp gjennom årene når jeg har vær dårlig vært innom her, og det er første gang jeg ser han er borte. Hans svar hjalp meg mangt en gang.  Det er faktisk mange år siden sist jeg var innom. Husker også vi hadde et dol treff i Oslo, og det var ikke bare folk fra Psyk, men også åpen forum som jeg hengte mye. Jeg glemmer det aldri:)  Mitt første IRL treff med mennesker bak nick. Det er såpass lenge siden at folk ellers vi møtte ute denne kvelden var helt overasket og forfær over netttreffet våres. Så dette var fra tider det ikke var normalt. Husker nicket Tamara:)  Om du er her inne enda, så har jeg aldri glemt deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønte det nok at NHD kom til å være meget lenge borte da administrasjonen her inne raskt fjernet navn og bilde.. Savner han. Er ikke ute etter spekulasjoner om hans fravær, vil bare si at jeg savner hans ekspertise og håper han kommer tilbake.. Fortsatt god bedring NHD.

Anonymkode: 132a6...9de

Greier ikke la være å spekulere. Tenker alvorlig akutt sykdom, evt. akutt forverrelse av alvorlig kronisk sykdom, eller seriøse uoverensstemmelser, interessekonflikter e.l.

Tror aldri han kommer tilbake.

Kjipt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
57 minutter siden, Villanda skrev:

Greier ikke la være å spekulere. Tenker alvorlig akutt sykdom, evt. akutt forverrelse av alvorlig kronisk sykdom, eller seriøse uoverensstemmelser, interessekonflikter e.l.

Tror aldri han kommer tilbake.

Kjipt.

Tror heller ikke han kommer tilbake...

Anonymkode: 132a6...9de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 hours ago, Rådvilla said:

Og det vet du liksom med sikkerhet? 

Jeg savner ham også. Veldig. Han var så trygg og god å ha her. Håper han snart kommer tilbake! 😢

NHD visst mange ting med sikkerhet ang. meg. Som f.eks. at jeg var psykopat. Jeg mener mine teorier er langt sikrere enn hans.

Anonymkode: 2be6d...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Villanda skrev:

Greier ikke la være å spekulere. Tenker alvorlig akutt sykdom, evt. akutt forverrelse av alvorlig kronisk sykdom, eller seriøse uoverensstemmelser, interessekonflikter e.l.

Tror aldri han kommer tilbake.

Kjipt.

Ser NHD er aktiv på minst et sosialt medium, så uansett hva som er årsaken til hans fravær her, han "lever" og engasjerer seg, og det er jo bra. 

Anonymkode: 1b1a5...092

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg fikk bare oppleve noen uker på dol før NHD "sluttet". I løpet av de ukene fikk jeg spurt om mye .. Er takknemmelig for det. 

Anonymkode: c868d...74e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Hvorfor skulle eksperten ikke komme tilbake kanskje også med forsterkninger av flere eksperter

Dwrsom det er godt nok betalt er det kanskje noen pensjonerte helsepersonell som kunne være interesserte og som kanskje ikke er så fysisk mobile lenger

Det er kanskje vanskelig hvis man aldri kan ta fri

Å ødelegge noe så fint for så mange eller bare la alt ligge brakk ville jo være helt nils for alle etter mitt syn

Så håper de som steller med dette blir friske nok igjen

Kommer tid kommer råd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alt er ikke bare ogkanskje bli utsatt for noe og kanskje bli alvorlig syk

Alt er ikke bare å bli alvorlig syk 

selv ikke i dag

Anonymkode: 62b92...e9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Alt er ikke bare ogkanskje bli utsatt for noe og kanskje bli alvorlig syk

Alt er ikke bare å bli alvorlig syk 

selv ikke i dag

Anonymkode: 62b92...e9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

NHD visst mange ting med sikkerhet ang. meg. Som f.eks. at jeg var psykopat. Jeg mener mine teorier er langt sikrere enn hans.

Anonymkode: 2be6d...d92

Dette bør slettes. Det er feil å anklage NHD for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline
4 minutter siden, Kanonføde skrev:

Dette bør slettes. Det er feil å anklage NHD for dette.


Nå må du snart kunne gi deg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, Admin Doktoronline said:


Nå må du snart kunne gi deg.

 

Jeg skjønner ikke hvorfor dere ikke bare kan slette det innlegget der også, i og med at resten gikk i en jafs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline
Akkurat nå, Kanonføde skrev:

Jeg skjønner ikke hvorfor dere ikke bare kan slette det innlegget der også, i og med at resten gikk i en jafs.

Foreslår at du tar deg noen dagers pause nå. Din virksomhet på doktoronline.no er i all hovedsak destruktiv, og det vil være en fordel for oss, og sannsynligvis deg selv, at du tar en pause.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, Admin Doktoronline said:

Foreslår at du tar deg noen dagers pause nå. Din virksomhet på doktoronline.no er i all hovedsak destruktiv, og det vil være en fordel for oss, og sannsynligvis deg selv, at du tar en pause.

Det skal jeg gjerne gjøre. Få litt ferie fra denne endetarmen. Adjø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, Admin Doktoronline skrev:

Foreslår at du tar deg noen dagers pause nå. Din virksomhet på doktoronline.no er i all hovedsak destruktiv, og det vil være en fordel for oss, og sannsynligvis deg selv, at du tar en pause.

Å skrive at en bruker bør ta pause fordi " det ville være en fordel for oss "  i  administrasjonen ? Som jeg forstår det, er lite profesjonelt. 

Men for brukeren selv ,et godt råd.

 

Anonymkode: f3cd9...f8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...