Gå til innhold

Skjønte det nok....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg tror ikke vi trenger å bekymre oss for at fraværet skyldes alvorlig sykdom. Forstår han er på andre sosiale media.

Den raske fjerning av profil og fravær av informasjon fra redaksjonen i ca 1døgn, forteller meg mye.

Jeg liker ikke å spekulere, men Jeg synes det er trist at så mange er bekymret. 

Anonymkode: 7cb3b...21b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke vi trenger å bekymre oss for at fraværet skyldes alvorlig sykdom. Forstår han er på andre sosiale media.

Den raske fjerning av profil og fravær av informasjon fra redaksjonen i ca 1døgn, forteller meg mye.

Jeg liker ikke å spekulere, men Jeg synes det er trist at så mange er bekymret. 

Anonymkode: 7cb3b...21b

Enig. Vet noen hvor han er å finne andre steder på nettet?

Anonymkode: 132a6...9de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Vet noen hvor han er å finne andre steder på nettet?

Anonymkode: 132a6...9de

Ja, på Eksperthjelp. Koster 299 pr samtale (maks 20 minutter).

https://www.eksperthjelp.no/index.jsp?ref=&artid=15569&location=98&include=utab&type=1&getTab=65&getuTab=261&expandLeftMenuTab=65&competenceId=969 

Anonymkode: 43a9a...19c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å skrive at en bruker bør ta pause fordi " det ville være en fordel for oss "  i  administrasjonen ? Som jeg forstår det, er lite profesjonelt. 

Men for brukeren selv ,et godt råd.

 

Anonymkode: f3cd9...f8f

Enig. Har vert modde på ett annet av forumet under klikk.no og slikt som dette ville aldri blitt tatt "offentlig" på denne måten. Helt uønskede innlegg slettes og ellers tas ting på om med brukerne. Uavhengig av hva brukerne gjør  (troller, sprer ryktet, sprer ulovlige linker  etc) så skal ting tas opp på privaten. 

Anonymkode: 30399...00a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 25. april 2017 den 18.00, AnonymBruker skrev:

Enig. Vet noen hvor han er å finne andre steder på nettet?

Anonymkode: 132a6...9de

Du kan prøve å google. 

Anonymkode: 7cb3b...21b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FjellOgDalar

Vi har vel alle våre tanker om hva som står på, men jeg har lyst til å trekke fram at jeg har vært her fra starten sånn på midten av nittitalle (under annet nick). Det har også NHD, og han har aldri hatt større fravær på den tida. Da har han alltid vært ryddig og sagt i fra om at "fram til da vil jeg være borte). Så dette er en mann som har stått skikkelig på for noe han brener for. Han er like fullt et menneske, og alle kan bli syke.

Likevel lurer jeg på hvor lenge det kan tenkes han blir borte. Jeg savner jo også engasjementet hans; det har vært nyttig for veldig mange - meg selv inkludert. Det hadde vært fint om det var mulig å få et tidsperspektiv fra ledelsen om dette dreier seg om en virkelig lang sykemelding, men jeg skjønner jo at de ikke uten videre ønsker å si noe heller iom at sånt kan være temmelig uforutsigbart.

Til slutt, NHD - håper du kommer deg og vil tilbake til oss. Vi er mange som verdsetter og savner deg. God bedring :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...