Gå til innhold

Hva er vanlig sex i dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

37 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg sier bare hva som er sannheten. 

Det du syntes er sannheten ja. Men da må du også tåle at noen syntes du er en dramaqueen.

Anonymkode: 35d33...691

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det du syntes er sannheten ja. Men da må du også tåle at noen syntes du er en dramaqueen.

Anonymkode: 35d33...691

Og jeg synes det samme om deg siden du må drøfte dette i en tråd det ikke hører hjemme i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
6 timer siden, Mina1 skrev:

Jeg vil si desverre fordi jeg kunne jo ønske at vi kunne falle for den indre skjønnhet mer enn utseende. Men for å si det sånn så trøster jeg meg med å ha sett at mine ekser sine damer ikke er noe pene sett i mine øyne. Overhodet ikke. Jeg er heller sjokket over hva de kan falle for. Men smaken er ulik for alle :) 

Men i et bra forhold så tror jeg at man etterhvert blir bare mer og mer glad i hveandre, og ikke vil dumpe den andre partneren fordi han eller hun forfaller. 

Men da er de kanskje vakre både på innsiden og utsiden i dine ekser sine øyne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke lenger at jeg vil få oppleve god sex noen gang, tror heller ikke at jeg får meg en partner noe mer. På en måte er det trygt, men også trist. Iallefall så er det fint å lese om de som har det bra med partneren sin, at det faktisk går an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Men da er de kanskje vakre både på innsiden og utsiden i dine ekser sine øyne. 

Ja, de får se på det som de vil.  Jeg synes at jeg er selv er vakker på innsiden og utsiden. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Mina1 skrev:

Og jeg synes det samme om deg siden du må drøfte dette i en tråd det ikke hører hjemme i. 

Who cares?

Anonymkode: 35d33...691

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Mina1 skrev:

Jeg vil si desverre fordi jeg kunne jo ønske at vi kunne falle for den indre skjønnhet mer enn utseende. Men for å si det sånn så trøster jeg meg med å ha sett at mine ekser sine damer ikke er noe pene sett i mine øyne. Overhodet ikke. Jeg er heller sjokket over hva de kan falle for. Men smaken er ulik for alle :) 

Det var veldig stygt sagt mot de kvinnene synes jeg, men når det er sagt så hender det jo at jeg også ser par hvor jeg på ingen måte skjønner hva den ene ser i den andre. :) De er nok gode på bunnen selv om de ikke sto i første rekke da utseende ble delt ut tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...