Gå til innhold

Klump i kjede inngangen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei dere.. Skal snart til gynekolog for å sjekke ut dette uansett, men tenkte å spørre her så jeg vet litt hva dere tror. Har lest meg litt opp på dette, men ser ut som at de fleste som beskriver noe lignende har vært gravide.. Jeg er 17 år og vet derfor ikke om det kan være det samme. I hvert fall så har jeg en klump eller kul rett innenfor skjede inngangen. Den er relativt stor, hvis jeg skulle gjettet er den kanskje på størrelse med  halv golfball haha. Vet ikke hvor lenge den har vært der, men har vært oppmerksom på den i over et år. Har ikke sjekket den ut før. Den ligger på den siden av skjeden som vender mot fronten av kroppen min, altså ikke mot endetarmen slik jeg har sett flere ha. Den er ganske kompakt og hard. Hvis jeg presser litt inn på den gjør det litt vondt og svir. Har prøvd å se etter den med et speil, men er usikker på hva jeg ser siden alt der nede har samme farge. 

Vet noen hva det kan være? 

 

Anonymkode: 67b2d...5fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet noen hva det kan være? 

Anonymkode: 67b2d...5fb

Livmorhalsen? Nå er det vel sjelden at den er helt nede i åpningen, spesielt på så unge jenter, men det var det første som slo meg i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Det er litt vanskelig å tolke ut fra din beskrivelse, men kan være livmorhalsen du kjenner. Hvis den sitter på siden ved skjedeinngangen, kan det være en hoven Bartholinkjertel, en av de kjertler som ligger på siden ved skjedeinngangen. Legen vil kunne gi deg klar beskjed.

Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

 

På 26.4.2017 den 22.33, Mette Moen, Gynekolog skrev:

Det er litt vanskelig å tolke ut fra din beskrivelse, men kan være livmorhalsen du kjenner. 

Hm okei.. Trodde kanskje livmorhalsen var en del lengre opp. Jeg får fingeren inn forbi kulen og et stykke videre. Den ligger helt i inngangen og er det første jeg støter på hvis jeg prøver å stikke fingeren inn. Vet ikke hva mer jeg kan si for å beskrive den.. 

Anonymkode: 67b2d...5fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Livmorhalsen har et lite søk i midten, det er mormunnen. Hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Okei takk for svar! Har bestilt time til i morgen så da får vi se hva det er

Anonymkode: 67b2d...5fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Din bedrivelse er akkurat lik min, og det er livmorhalsen hos meg. Lykke til i morgen :) 

Anonymkode: 9e270...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...