Gå til innhold

Brystsmerter


jonathan96

Anbefalte innlegg

Våknet igår og kjente jeg hadde noe smerter midt i brystet, virket veldig rart siden jeg har aldri hatt slike smerter før.

Smertene var ikke veldig sterke, men om jeg presset midt på brystet så gjorde det litt vondt.

Idag er det "presset" borte men har kjent noe stikking litt til høyre for midten av brystet (sånn nål ish stikking) 

Lest litt på nettet og blir veldig urolig, bør jeg bestille time til fastlege med engang?

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, jonathan96 skrev:

Våknet igår og kjente jeg hadde noe smerter midt i brystet, virket veldig rart siden jeg har aldri hatt slike smerter før.

Smertene var ikke veldig sterke, men om jeg presset midt på brystet så gjorde det litt vondt.

Idag er det "presset" borte men har kjent noe stikking litt til høyre for midten av brystet (sånn nål ish stikking) 

Lest litt på nettet og blir veldig urolig, bør jeg bestille time til fastlege med engang?

Takk for svar.

Brystsmerter skal man ta alvorlig så jeg ville ringt legekontoret i morgen tidlig og forklart hvordan du har det og hørt om du kunne få en akuttime. Om du er så urolig at du ikke får sove i kveld så ring legevakta og snakk med dem. Om 96 er fødselsåret ditt er du så ung at det er lite trolig at det er et infarkt på gang, men som sagt - brystsmerter skal man ta på alvor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Lillemus skrev:

Brystsmerter skal man ta alvorlig så jeg ville ringt legekontoret i morgen tidlig og forklart hvordan du har det og hørt om du kunne få en akuttime. Om du er så urolig at du ikke får sove i kveld så ring legevakta og snakk med dem. Om 96 er fødselsåret ditt er du så ung at det er lite trolig at det er et infarkt på gang, men som sagt - brystsmerter skal man ta på alvor.

Er 20 år ja. Legetime er bestill, håper ikke det er noe farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette høres helt ufarlig ut. I og med at det er stikking og vondt/ømt når du trykker er det trolig relatert til muskler. Det er helt normale ting du beskriver, så ingen grunn til å uroe seg unødvendig over dette frem til legetime. 

Anonymkode: 73fef...460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...