Gå til innhold

Kraftig nattesvette


furukongle

Anbefalte innlegg

Jeg svetter kraftig om natten slik at sengen blir gjennomvåt. Jeg sover dårlig og er trøtt om dagen. Jeg hadde løs mage hver kveld i noen uker, men det gikk over. Har god matlyst, ingen feber eller influensa. Tok blodprøve for en uke siden, blodet mitt har "normale verdier". Har fått ny legetime om nesten to uker. Jeg er 27 år gammel mann. Driver ikke med narkotika, tar bare cetirizin mot allergi.

Endret av furukongle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Inntil jeg får snakke med lege lurer jeg på om jeg kan jobbe i hagen og søke jobb, med tanke på immunforsvaret.

Endret av furukongle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikkelsbær

Hei! Jeg hadde det som deg for noen år siden, og da ble det etter utallige undersøkelser konkludert med at jeg hadde hatt en infeksjon i magen. Det gikk altså over av seg selv etter hvert.

Men sterk nattesvette kan være tegn på alvorlig sykdom, så ikke slå deg til ro uten videre undersøkelser hvis det ikke roer seg før neste legetime.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Takk for svar. Utvidet blodprøver viste ikke noe alvorlig. Jeg spurte ikke spesifikt om de sjekket etter leukemi, men regner med de gjorde det. Har heller ingen andre symptomer enn kraftig svetting. Skal ta ultralyd og røntgen. Det er merkelig at det ikke finnes noen kjent årsak.

Endret av furukongle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...