Gå til innhold

Tanker rundt det å gå toppløs


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Så lever vi da i en tid der alt er greit og man må helst ikke mene noe annet enn det flertallet mener. 
Jeg har ammet flere barn og hadde ikke problemer med å amme offentlig. Kropp er naturlig ...
Men nå var min mann og jeg nettopp i syden. Vi lå tett i tett på solsenger sammen med hundrevis av andre og latet oss i sola 😊. På alle kanter lå det damer toppløs i alle størrelser. Noen gikk forbi de de små resturantene og butikkene på strandpromenaden kun iført en mini bikinitruse. De lokale mennene stirret og stirret. 
Jeg er litt usikker på hva jeg mener. Kanskje fordi for min mann og jeg er brystene en viktig del av vårt seksuelle spill. Brystene er for meg erogene soner som min mann elsker å " leke " med.

 
Lurer litt på motivene for å gå toppløs og hvordan det påvirker menn rundt. ??. 

Anonymkode: ca907...ad5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er riktignok kvinne, men jeg svarer allikevel. :) At man soler seg og bader toppløs på stranden synes jeg er helt greit, men å gå langs strandpromenaden og forbi butikker og restauranter toppløs - nei, da kan man da virkelig ta på seg bikinioverdelen. Helst synes jeg menn bør ta på seg en lett skjorte til shortsen og kvinner evt. en liten sommerkjole / skjorts og overdel om man ikke skal ligge på stranden eller bade. Men jeg er jo gammel og prippen. :) På et hotell vi bodde en gang hadde de en liten butikk og der fikk man ikke komme inn i badetøy eller om man var barfot. Helt greit synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Lillemus over her. Toppløse (kvinner og menn) har ingenting på en promenade med restauranter og butikker å gjøre. Og i hvertfall ikke inne på restaurantene eller i butikkene. På stranden er det helt greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Lillemus skrev:

Jeg er riktignok kvinne, men jeg svarer allikevel. :) At man soler seg og bader toppløs på stranden synes jeg er helt greit, men å gå langs strandpromenaden og forbi butikker og restauranter toppløs - nei, da kan man da virkelig ta på seg bikinioverdelen. Helst synes jeg menn bør ta på seg en lett skjorte til shortsen og kvinner evt. en liten sommerkjole / skjorts og overdel om man ikke skal ligge på stranden eller bade. Men jeg er jo gammel og prippen. :) På et hotell vi bodde en gang hadde de en liten butikk og der fikk man ikke komme inn i badetøy eller om man var barfot. Helt greit synes jeg.

En digresjon: Husker jeg havnet på en nudist-øy en gang. Der gikk folk til lunsj kliss nakne, satte seg bare på et lite håndkle på en stol i restauranten (dog restaurant av meget enkel type). Litt ekkelt syntes nå jeg.

 

Forøvrig enig i ditt syn på nakenhet på stranden og på gaten.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så lever vi da i en tid der alt er greit og man må helst ikke mene noe annet enn det flertallet mener. 
Jeg har ammet flere barn og hadde ikke problemer med å amme offentlig. Kropp er naturlig ...
Men nå var min mann og jeg nettopp i syden. Vi lå tett i tett på solsenger sammen med hundrevis av andre og latet oss i sola 😊. På alle kanter lå det damer toppløs i alle størrelser. Noen gikk forbi de de små resturantene og butikkene på strandpromenaden kun iført en mini bikinitruse. De lokale mennene stirret og stirret. 
Jeg er litt usikker på hva jeg mener. Kanskje fordi for min mann og jeg er brystene en viktig del av vårt seksuelle spill. Brystene er for meg erogene soner som min mann elsker å " leke " med.

 
Lurer litt på motivene for å gå toppløs og hvordan det påvirker menn rundt. ??. 

Anonymkode: ca907...ad5

Som de andre skiller jeg mellom det å ligge og sole seg eller bade og det å forlate stranden eller bassenget; da kler man litt på seg.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Xtra skrev:

En digresjon: Husker jeg havnet på en nudist-øy en gang. Der gikk folk til lunsj kliss nakne, satte seg bare på et lite håndkle på en stol i restauranten (dog restaurant av meget enkel type). Litt ekkelt syntes nå jeg.

 

Forøvrig enig i ditt syn på nakenhet på stranden og på gaten.

Jeg hadde følt meg meget uvel om jeg skulle vært naken på restaurant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Lillemus skrev:

Jeg hadde følt meg meget uvel om jeg skulle vært naken på restaurant.

Hehe, enig, og jeg vurderte overhodet ikke å være naken på restauranten, jeg bare observerte at andre var det. Blant annet et gammelt ektepar vi hadde delt bord med under frokosten samme dag :o.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes det er mer sexy med kvinner som beholder toppen på - som også holder puppene litt mer "på plass". Det er ikke til å legge skjul på at jeg har sett mange kvinner opp gjennom årene som jeg har tenkt "for en deilig kropp" med klærene på, men som skuffer når puppene rulles ut og cellulittene deres får se dagens lys.

Ja, som mann som elsker jeg, akkurat som din mann, å leke med bryster, men det påvirker meg i liten grad å se toppløse som svirrer rundt...bortsett fra de få unntakene med virkelig flott bryster da ;)

 

Anonymkode: d6301...170

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...