Gå til innhold

Ha det bra


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har dere det bra nå?

Anonymkode: d1ccd...7ac

Det ville være å overdrive, vel.

Anonymkode: 763a5...2ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minute ago, AnonymBruker said:

Det ville være å overdrive, vel.

Anonymkode: 763a5...2ec

Tenkte jeg det ikke.

Hva skal man gjøre med det? Trolle?

Anonymkode: d1ccd...7ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte jeg det ikke.

Hva skal man gjøre med det? Trolle?

Anonymkode: d1ccd...7ac

Se en dårlig skrekkfilm?

Anonymkode: 763a5...2ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Jo takk jeg lever

og tenker hadde man bare ikke så mye villedende reklame i verden så hadde mye vært bedre tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit. Men nå har jeg generelt positive tanker om livet (til trolla, ja jeg har mitt å slite med og har vært utsatt for overgrep så vet hvor ille man kan ha det) En ting jeg har lært meg er i hverfall å face problemer, og livet kan alltid bli bedre, om så bare litt. Litt ofc, but still.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har det relativt greit. 

Er sliten nå, det skal bli godt med helg. Sovet ganske lite siste fire dager, blitt ca 5 timer hver natt. Stuptrøtt når jeg står opp, våken på kvelden. Mye jobb denne uka, dårlig mestringsfølelse. Pluss at jeg er veldig i tvil rundt samliv (det er jo ikke akkurat noe nytt). 

Skal ikke skrive noen bok om mine problemer, men jeg tror egentlig at alle har hver sin kamp å kjempe. Jeg har mine utfordringer, noen andre kan ha utfordringer fordi livet inneholder for lite, og at dagene blir kjedelige og meningsløse. Det ene er ikke verre eller bedre enn det andre. 

Men jeg er tross alt glad for at jeg lever, bor i et godt land og har det jeg trenger. Og mye bra mennesker rundt meg. Det er en god trøst når ting er litt vanskelig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutes ago, issomethingwrong said:

men jeg tror egentlig at alle har hver sin kamp å kjempe. Jeg har mine utfordringer, noen andre kan ha utfordringer fordi livet inneholder for lite, og at dagene blir kjedelige og meningsløse. Det ene er ikke verre eller bedre enn det andre.

Sikker på det?

Anonymkode: d1ccd...7ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minute ago, issomethingwrong said:

Ja.

Gidder ikke krangle med deg i kveld..

Lykke til.

Anonymkode: d1ccd...7ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Just now, Andreaswell said:

Oh yes.

Angrer du på at du valgte et liv med familie, venner og sosial hygge? Hvis "ja", hvorfor kan du ikke bare bryte broene, hvis det ikke betyr noe mener jeg? Du kan jo flytte til en falleferdig blokkleilighet og ikke ha kontakt med noen.

Lykke til med det.

Anonymkode: d1ccd...7ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Angrer du på at du valgte et liv med familie, venner og sosial hygge? Hvis "ja", hvorfor kan du ikke bare bryte broene, hvis det ikke betyr noe mener jeg? Du kan jo flytte til en falleferdig blokkleilighet og ikke ha kontakt med noen.

Lykke til med det.

Anonymkode: d1ccd...7ac

Jada jada, du har det alltid værst og er den eneste som har det ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
34 minutter siden, Andreaswell skrev:

Jada jada, du har det alltid værst og er den eneste som har det ille.

Det er bra for helsen å ha familie og gode venner.

Anonymkode: 763a5...2ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er bra for helsen å ha familie og gode venner.

Anonymkode: 763a5...2ec

Har jeg noen gang gitt uttrykk for noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 timer siden, Andreaswell skrev:

Helt greit. Men nå har jeg generelt positive tanker om livet (til trolla, ja jeg har mitt å slite med og har vært utsatt for overgrep så vet hvor ille man kan ha det) En ting jeg har lært meg er i hverfall å face problemer, og livet kan alltid bli bedre, om så bare litt. Litt ofc, but still.

Ta vare på deg selv kjære du :). Jeg er en godt voksen dame som kanskje har vært som deg. Positiv og sterk. Hadde opplevd overgrep og hatt mine tunge stunder men utad var jeg hun som alltid smilte. Livet mitt har vært rikt og jeg har fått oppleve mye fordi jeg valgte å ikke å gi opp da angst og motløshet ville stoppe meg. Jeg husker at det kanskje gjorde at jeg ble frustrert over venninner som klaget . De kunne si : "du vet ikke hvordan det er å ha det vanskelig du". Dette sårer , det vet jeg. 

Nå ble det da sånn for meg at med årene ble ting litt tyngre. Jeg ble alvorlig psykisk syk og klarte ikke å ta meg sammen lenger . Det hadde jeg aldri trodd, at jeg kunne komme til et punkt der jeg ikke lenger kunne fikse det selv... 

Har fått god hjelp og har det mye bedre :). Men er uføretrygdet ..  Likevell forstår jeg deg veldig godt.. Alle anonyme er ikke troll ;). ( sånn for sikkerhet skyld : jeg vet jo at du ikke mener det). 

Anonymkode: e17e6...54e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta vare på deg selv kjære du :). Jeg er en godt voksen dame som kanskje har vært som deg. Positiv og sterk. Hadde opplevd overgrep og hatt mine tunge stunder men utad var jeg hun som alltid smilte. Livet mitt har vært rikt og jeg har fått oppleve mye fordi jeg valgte å ikke å gi opp da angst og motløshet ville stoppe meg. Jeg husker at det kanskje gjorde at jeg ble frustrert over venninner som klaget . De kunne si : "du vet ikke hvordan det er å ha det vanskelig du". Dette sårer , det vet jeg. 

Nå ble det da sånn for meg at med årene ble ting litt tyngre. Jeg ble alvorlig psykisk syk og klarte ikke å ta meg sammen lenger . Det hadde jeg aldri trodd, at jeg kunne komme til et punkt der jeg ikke lenger kunne fikse det selv... 

Har fått god hjelp og har det mye bedre :). Men er uføretrygdet ..  Likevell forstår jeg deg veldig godt.. Alle anonyme er ikke troll ;). ( sånn for sikkerhet skyld : jeg vet jo at du ikke mener det). 

Anonymkode: e17e6...54e

Takker for det! Og godt å høre at du har det bedre :) Uføretrygd betyr ikke automatisk et dårligere liv, slik mange tydeligvis mener. Jeg har vært på bunnen, og kommet meg opp igjen. Hva som skjer i fremtiden aner jeg ikke, men har vært godt gift i 10 år og vi har en sønn på straks 4 år. Jeg ser lyst på fremtiden, selv de dagene jeg har så mye smerter at jeg kun ligger på soffaen og ikke orker noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
55 minutter siden, Andreaswell skrev:

Takker for det! Og godt å høre at du har det bedre :) Uføretrygd betyr ikke automatisk et dårligere liv, slik mange tydeligvis mener. Jeg har vært på bunnen, og kommet meg opp igjen. Hva som skjer i fremtiden aner jeg ikke, men har vært godt gift i 10 år og vi har en sønn på straks 4 år. Jeg ser lyst på fremtiden, selv de dagene jeg har så mye smerter at jeg kun ligger på soffaen og ikke orker noe. 

Så godt å høre. Relasjoner og familie betyr mye. Har selv fire barn og en god ektefelle. Jeg er takknemmelig for å kunne få mulighet til å bruke min energi på de rundt meg nå da jeg ikke jobber. 

Det å ha håp for fremtiden er viktig. Mistet dette en periode men jobber med saken. La ingen eller ingenting stjele gleden og livsmotet fra deg. Beskytt det som en dyrebar skatt. :)

Anonymkode: e17e6...54e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 hours ago, Andreaswell said:

Jada jada, du har det alltid værst og er den eneste som har det ille.

1. Jeg har aldri sagt eller ment at jeg alltid har det verst og er den eneste som har det ille... hvor har du det fra?

2. Tema her er ikke hvem som har det verst, men hvilke livssituasjoner som er verst. ISW mente en livssituasjon med jobb og samliv var like vanskelig som situasjonen isolert trygdet mann.

Anonymkode: d1ccd...7ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...