Gå til innhold

Energiene er så sterke.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Det er de! Jeg kjenner fremdeles energier, vært dårlig...utbrent nervesystem i hele ettermiddag. Var sosial hele formiddagen..energiene er sterkere enn noen gang. Det sier litt om hvor sterk det åndelige ikke vil forlate meg, gjør det ikke? Går på medisiner og alt. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er de! Jeg kjenner fremdeles energier, vært dårlig...utbrent nervesystem i hele ettermiddag. Var sosial hele formiddagen..energiene er sterkere enn noen gang. 

Kan det være at du trenger påfyll av medisiner nå ? Du skulle vel egentlig ha tatt spøyta i dag ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er energiene sterkere alltid når du har gjort ting som har gjort deg sliten? Har du tenkt over det? Hvorfor er ikke energiene sterkest når du hviler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, Nicklusheletida skrev:

Kan det være at du trenger påfyll av medisiner nå ? Du skulle vel egentlig ha tatt spøyta i dag ?

Ifølge hun på dagsenteret ja...men ikke vet jeg hva som er rett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, Kanonføde skrev:

Hvorfor er energiene sterkere alltid når du har gjort ting som har gjort deg sliten? Har du tenkt over det? Hvorfor er ikke energiene sterkest når du hviler?

Når jeg er med folk som jeg var i dag, energiene er der i luften...energiene/følelsene til menneskene. De kommer inn i meg, trodde jeg skulle få sammenbrudd i dag for det er så sterkt. Kjente alle slags følelser, lå på sofaen en stund og kjente energiene herje vilt inni meg. Er sliten nå ja. Jo kjenner jo energier når jeg hviler og, snakker mye til guiden min når jeg legger meg. Ber om beskyttelse, jeg vet hva som er rundt meg og at jeg tiltrekker energi/ånder. Vet jeg kan bli besatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
3 minutter siden, Kanonføde skrev:

Og hva ER egentlig energier?

ALT er energi. Så jeg kjenner alt som har vært i huset her folk, folk legger igjen avtrykk/energier. Dette er et utmattende hus å være i, det har skjedd så mye i nabolaget og...energiene henger igjen...eller avtrykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ifølge hun på dagsenteret ja...men ikke vet jeg hva som er rett. 

Når hun sier det så er det rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Nicklusheletida skrev:

Når hun sier det så er det rett.

Får spør psykiateren i morgen, han vet vel hva som er rett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er de! Jeg kjenner fremdeles energier, vært dårlig...utbrent nervesystem i hele ettermiddag. Var sosial hele formiddagen..energiene er sterkere enn noen gang. Det sier litt om hvor sterk det åndelige ikke vil forlate meg, gjør det ikke? Går på medisiner og alt. 

Var det ikke slik det var kort tid til du skulle ha neste sprøyte også? Det er vel virkningen av medisinen som avtar når lagrene nesten er tomme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Får spør psykiateren i morgen, han vet vel hva som er rett. 

Ja gjør det. 

Du har virket mer deppa de siste par dagene.

Tipper det er sånn : På slutten av måneden begynner virkningen av medisinene å gå litt ut, du tror de ikke virker og du vil slutte mens det egentlig er påfyll du trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, Lillemus skrev:

Var det ikke slik det var kort tid til du skulle ha neste sprøyte også? Det er vel virkningen av medisinen som avtar når lagrene nesten er tomme.

Å. Det var tirsdag jeg fikk en åpenbaring, at jeg ikke må ta medisiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Nicklusheletida skrev:

Ja gjør det. 

Du har virket mer deppa de siste par dagene.

Tipper det er sånn : På slutten av måneden begynner virkningen av medisinene å gå litt ut, du tror de ikke virker og du vil slutte mens det egentlig er påfyll du trenger.

Ok. Får høre hva de sier i morgen, håper jeg klarer å snakke da om hva som opptar meg for tiden. Noen ganger blir jeg taus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Å. Det var tirsdag jeg fikk en åpenbaring, at jeg ikke må ta medisiner.

Det har du sagt på alle medisiner du har gått på, sluttet på dem og gått rett i grøfta. Kan du ikke fortsette på dem over tid for å se hvordan det går? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ok. Får høre hva de sier i morgen, håper jeg klarer å snakke da om hva som opptar meg for tiden. Noen ganger blir jeg taus. 

Skriv det ned og vis dem det, om du er redd du ikke klarer / husker å si det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, Lillemus skrev:

Det har du sagt på alle medisiner du har gått på, sluttet på dem og gått rett i grøfta. Kan du ikke fortsette på dem over tid for å se hvordan det går? 

Må tenke, jeg er så usikker på alt nå. På hva som er rett, Gud har jo skapt meg med evner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Lillemus skrev:

Skriv det ned og vis dem det, om du er redd du ikke klarer / husker å si det.

Ja kan jo det, får se om jeg rekker det i morgen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Å. Det var tirsdag jeg fikk en åpenbaring, at jeg ikke må ta medisiner.

Ikke gjør de samme feilene gang på gang. 

Anonymkode: a1b46...041

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja kan jo det, får se om jeg rekker det i morgen da.

Logg deg av dol og gjør det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Får høre hva de sier i morgen, håper jeg klarer å snakke da om hva som opptar meg for tiden. Noen ganger blir jeg taus. 

Lykke til i morgen. :) Håper du får satt den før helga. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...