Gå til innhold

hei


gebre

Anbefalte innlegg

Jeg har to unge. en på 12 år gutt og jente på 7 år gammel. Jeg er bekymret at hvordan kan lære unge å tisse på do i natt. Gutten tisser av og til i seng i natt, men av og til vekker han jeg  å gå på do en gang i natt og tisser ikke etterpå, er dette rett å vekke han en gang i natt.

Hvis vi reiser på besøk familien  eller overnatta med venner for eksempel tisser han ikke jeg vet ikke hvorfor? Han slutter selv å bruke bleie ca.ett år siden. 

Jenta på 7 år også har samme problem, hun bruke å tisse hver natt og bruker hun bleie. hva skal vi gjøre? vi trenger råd fra dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ta kontakt med fastlegen deres hvis du ikke allerede har gjort det! det finnes hjelp å få i form av medisiner blant annet! lykke til!:)

Anonymkode: 7cc3c...110

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...