Gå til innhold

Trening uke 17


påskelilje

Anbefalte innlegg

Har vært en fin uke mht trening. Vi har treningskonkurranse på jobb og krysser av på ei liste hver dag vi har trent, og sånne konkurranser motiverer meg veldig :)

Mandag: styrketrening hjemme i 32 min

Tirsdag: joggetur 5,4 km/ 47 min

Onsdag: Gåtur i kronglete terreng: 6,5 km/ 1 time og 49 min (iinkl pause)

Torsdag: ca 1000 meter crawling i svømmehallen (fførst en halvtime kurs der jeg tipper jeg svømte ca 600 meter pluss 400 meter etterpå). Dødstungt!

Lørdag: skitur 7,7 km + 2,3 km gåtur om kvelden

Søndag: skitur 11 km + 4 km gåtur om kvelden. Nydelig vær!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig fornøyd med uka! :)

Mandag - 3,1 km / 1t 9min kameratur med jentungen, hadde en stor opplevelse med en bever bare 5-6 m unna oss i 5 min!

Tirsdag - 6,5 km / 49:27 min joggetur alene

Torsdag - 3,4 km / 32:13 min motbakkeintervaller

Fredag - 7 km / 49:55 transportjogg

Lørdag - 12,2 km / 2t 32 min tur med kameraet

Søndag - 9 km / 2t 8 min tur med kameraet

Joda, det har vært en aktiv uke, skulle egentlig løpe en tur i dag, men siden vi brukte 2-3 timer på å legge om dekk på to biler i formiddag så droppet vi løpeturen og det ble en lang gåtur på meg i kveldinga istedet. :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en veldig dårlig uke aktivitetsmessig frem til helga. Men i helga har jeg fått gått litt. På lørdag ble det en tur på i overkant av seks timer, og i dag ble det en to og en halv times tur. Kunne absolutt vært bedre, men alt er bedre enn ingenting :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Ikke helt topp uke, men det ble:

styrketrening på mandag.

5km jogging fort på onsdag og 5km sakte i dag. Forskjellen på fort og sakte er bare 2 minutter siden jeg bare har ett gir (og det er 1. gir) 

I dag var det som og 12+, så jeg kunne jogge i shorts. Det var litt deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
25 minutter siden, Lillemus skrev:

Veldig fornøyd med uka! :)

Mandag - 3,1 km / 1t 9min kameratur med jentungen, hadde en stor opplevelse med en bever bare 5-6 m unna oss i 5 min!

Tirsdag - 6,5 km / 49:27 min joggetur alene

Torsdag - 3,4 km / 32:13 min motbakkeintervaller

Fredag - 7 km / 49:55 transportjogg

Lørdag - 12,2 km / 2t 32 min tur med kameraet

Søndag - 9 km / 2t 8 min tur med kameraet

Joda, det har vært en aktiv uke, skulle egentlig løpe en tur i dag, men siden vi brukte 2-3 timer på å legge om dekk på to biler i formiddag så droppet vi løpeturen og det ble en lang gåtur på meg i kveldinga istedet. :) 

 

Motbakkeintervaller har jeg også tenkt å komme i gang med. Det tror jeg er bra trening, både for kondisjon og for rumpa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nicklusheletida skrev:

Motbakkeintervaller har jeg også tenkt å komme i gang med. Det tror jeg er bra trening, både for kondisjon og for rumpa :)

Det er så vanvittig bratt her at vi ikke holder så veldig stor fart da, målet foreløbig er å komme til topps med færre intervaller uten å daue... Ingen av oss telte antall løpsintervaller den første gangen, men på andre motbakkeintervall trengte vi 4 for å komme til topps. Målet må være 3 før bursdagen min som er før sommerferien en gang, kanskje? La meg si det sånn - å løpe 4 min i strekk opp der er ikke på noen måte aktuelt! Det første intervallet ble på 2 min og så ble de gradvis kortere... :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok uke, bedre enn de foregående.

 

Mandag: Spinning/cycling, 1 time intervall, våt av svette...

Onsdag: Intervall-oppvarming og styrketreing, totalt 1 time

Torsdag: Sykkeltur, 1 time i ganske kupert terreng.

Fredag:  Intervall-oppvarming og styrketreing, totalt 1 time

Søndag: Gåtur, ganske raskt og kupert, over 200 m stigning, ca. 1,5 time.

Jeg burde jo virkelig bli kjempsterk, synes jeg :P . Men skuffende som tid det tar, er ikke så lettrent som jeg en gang var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida

Er brukbart fornøyd med denne uka, selv om det ble 2 dager uten trening.

Mandag : 1 time på Evo. 15 min oppvarming i oppoverbakke på tredemølla og resten styrke.

Tirsdag : 6 ,7 km løpetur på 52 min ( i motvind ) 

Onsdag : 4 km gåtur med sønnen. Tok ikke tiden, men vi gikk raskt.

Torsdag : 1 time på Evo. 10 min oppvarming i oppovebakke på tredemølla og resten styrke. Jeg burde ha sett ut som en muskelbunt nå, så mye styrke som jeg trener, men det gjør jeg ikke :)

Fredag : Ingenting. 

Lørdag : ingenting . 

Søndag : 1, 2 mil gåtur med kjæreste og datter. Det er nesten ikke verd å nevne med jeg dro innom Evo etter gåturen og tok  rygg og skuldertrening i 15 min.

I morgen blir det tur i marka. Den turen er på 1,3 mil.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...