Gå til innhold

Vurderer å kjøpe bil etter hvert - noen råd?


umakenverdt

Anbefalte innlegg

På 2.5.2017 den 22.04, umakenverdt skrev:

Nei, har bare behov for plass til meg i bilen i grunnen ;) Det er litt snø og glatt her av og til, så bilen må jo takle det, men der har jo dekkene en del å si også. Tror jeg øvelseskjørte en del i en bil som hadde forhjulsdrift på snø og glatt så skal vel gå. 

Du mistet meg litt på registerkjede og reim, men vet ikke om det blir aktuelt for meg.

Du kan trygt ta kontakt med mrxx, jeg har kjent ham i 10 år nå, han er en ordentlig fyr på alle måter og han kan masse om bil. Jeg lover. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 timer siden, Lillemus skrev:

Du kan trygt ta kontakt med mrxx, jeg har kjent ham i 10 år nå, han er en ordentlig fyr på alle måter og han kan masse om bil. Jeg lover. :) 

Støttes. Han kan ts stole på. Har kjent han lenge jeg også, og har tilogmed møtt han i RL :) 

Anonymkode: 548a3...d94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

umakenverdt
På 3.5.2017 den 8.34, Lillemus skrev:

Min første bil var en 22 år gammel golf som gikk som ei  klokke, kostet 7500,-. :) Utrolig kjekt - for siden den var min og allerede hauggammal så var jeg ikke det minste redd for om jeg dultet borti noe (bortsett fra folk og andre biler da!). Etter ett år gikk jeg opp til en Suzuki Baleno (fremhjulstrekk) til 55.000,-, ca. 8 år gammel. Den gikk knirkefritt i 4 år, byttet bremseskiver en gang og deretter fikk jeg en ny Volvo V50 av kjæresten. Elsker den bilen! Har hatt den i 5 år nå og har ingen planer om å bytte ut den med det første. :) Så mitt råd er å begynne smått med en bil du ikke vil være redd for å få en bulk eller tre i.

Nei, jeg trenger en bil som jeg ikke er så redd for, så helt ny bil er ikke aktuelt tror jeg. Men jeg vil også ha en bil jeg kan ha i flere år, ønsker ikke skifte ut bil etter ett år. Jeg vil ikke gå gjennom den prosessen så ofte... Dermed en i mellomsjiktet mellom gammel og ny tenker jeg vil være det beste (uten at jeg har noen særlig forutsetning for å vite om jeg tenker riktig).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...