Gå til innhold

Trist liv


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
5 minutes ago, Nicklusheletida said:

Av og til er det fullverdig.

Av og til er det rævva.

Sånn er det med den saken.

Men men.....

Er det fordi du må jobbe det da? Misunner du de som bare kan gå hjemme og late seg, dag ut og dag inn?

Anonymkode: d6bf8...7d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det fordi du må jobbe det da? Misunner du de som bare kan gå hjemme og late seg, dag ut og dag inn?

Anonymkode: d6bf8...7d5

Ha ha, nei det er ikke derfor :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, Nicklusheletida skrev:

Ha ha, nei det er ikke derfor :)

 

Tenk om det hadde vært reva, alle årets 385 dager?

Anonymkode: 03e9a...5de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tenk om det hadde vært reva, alle årets 385 dager?

Anonymkode: 03e9a...5de

Da hadde jeg satt i gang tiltak for at det ikke skal bli revva 365 dager i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Nicklusheletida skrev:

Da hadde jeg satt i gang tiltak for at det ikke skal bli revva 365 dager i året.

Jeg vet ikke hva man kan gjøre med det.

Anonymkode: 03e9a...5de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke hva man kan gjøre med det.

Anonymkode: 03e9a...5de

Fordi du ikke orker ? 

Jeg er en ganske god problemløser. I hvert fall i følge min mor ;)

Du vet nok hva du kan gjøre for at det kan bli bra for deg. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Andreaswell
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det fordi du må jobbe det da? Misunner du de som bare kan gå hjemme og late seg, dag ut og dag inn?

Anonymkode: d6bf8...7d5

Gud for noen slitsomme anonyme det er her! Stiller kritiske idiotiske spørsmål ved ALT til oss som har et "fullverdig" liv, hva nå enn det betyr. Vet ikke om det er en eller flere anonyme troll jeg, men slitsomt er det å ikke kunne være fornøyd med seg selv og sitt eget liv uten å få slengt "fullverdig" eller "trygdemisbruker" i trynet. Må ha et grusomt, miserabelt liv stakkars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
2 minutter siden, Andreaswell skrev:

Gud for noen slitsomme anonyme det er her! Stiller kritiske idiotiske spørsmål ved ALT til oss som har et "fullverdig" liv, hva nå enn det betyr. Vet ikke om det er en eller flere anonyme troll jeg, men slitsomt er det å ikke kunne være fornøyd med seg selv og sitt eget liv uten å få slengt "fullverdig" eller "trygdemisbruker" i trynet. Må ha et grusomt, miserabelt liv stakkars.

Det er nok den samme.

Orker ikke å irritere meg jeg. Som regel hopper jeg over, men svarer hvis jeg ikke har noe mer vettugt å gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Fordi du ikke orker ? 

Jeg er en ganske god problemløser. I hvert fall i følge min mor ;)

Det er bra.

4 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Du vet nok hva du kan gjøre for at det kan bli bra for deg. 

 

Nei, jeg vet ikke hva som kan gjøres. Hadde jeg visst det hadde jeg selvfølgelig gjort noe med det.

Anonymkode: 03e9a...5de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreaswell
Akkurat nå, Nicklusheletida skrev:

Det er nok den samme.

Orker ikke å irritere meg jeg. Som regel hopper jeg over, men svarer hvis jeg ikke har noe mer vettugt å gjøre :)

Hmm har noe å lære av deg merker jeg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er bra.

Nei, jeg vet ikke hva som kan gjøres. Hadde jeg visst det hadde jeg selvfølgelig gjort noe med det.

Anonymkode: 03e9a...5de

Ok, men nå skal jeg sove.

Jeg må jo jobbe og slite i morgen :D

God natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutes ago, Andreaswell said:

Gud for noen slitsomme anonyme det er her! Stiller kritiske idiotiske spørsmål ved ALT til oss som har et "fullverdig" liv, hva nå enn det betyr. Vet ikke om det er en eller flere anonyme troll jeg, men slitsomt er det å ikke kunne være fornøyd med seg selv og sitt eget liv uten å få slengt "fullverdig" eller "trygdemisbruker" i trynet. Må ha et grusomt, miserabelt liv stakkars.

Tror ikke psyke er fornøyde.

Anonymkode: d6bf8...7d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
1 minutt siden, Andreaswell skrev:

Hmm har noe å lære av deg merker jeg :) 

Jeg har vært her i for mange år . Er immun :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
8 minutter siden, Andreaswell skrev:

Gud for noen slitsomme anonyme det er her! Stiller kritiske idiotiske spørsmål ved ALT til oss som har et "fullverdig" liv, hva nå enn det betyr. Vet ikke om det er en eller flere anonyme troll jeg, men slitsomt er det å ikke kunne være fornøyd med seg selv og sitt eget liv uten å få slengt "fullverdig" eller "trygdemisbruker" i trynet. Må ha et grusomt, miserabelt liv stakkars.

Skyldes nok at man er psyk, ikke får hjelp, og er stua bort på trygd. Ute av syne ute av sinn.

Anonymkode: 03e9a...5de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Ok, men nå skal jeg sove.

Jeg må jo jobbe og slite i morgen :D

God natt :)

Bra at noen holder hjulene i gang.

Anonymkode: 03e9a...5de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreaswell
5 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg har vært her i for mange år . Er immun :D

Aaah, håper det kommer med tiden da. Er jo bare latterlig å la seg provosere av nett-troll. Men lærer vel selvbeherskelse av det på sikt :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Andreaswell skrev:

Aaah, håper det kommer med tiden da. Er jo bare latterlig å la seg provosere av nett-troll. Men lærer vel selvbeherskelse av det på sikt :P 

Så skal man bli beskyldt for å være nett-troll fordi man er ærlig og bare sier det man mener og beskriver hvordan man har det.

Anonymkode: 03e9a...5de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minute ago, AnonymBruker said:

Så skal man bli beskyldt for å være nett-troll fordi man er ærlig og bare sier det man mener og beskriver hvordan man har det.

Anonymkode: 03e9a...5de

Det gjør de bare fordi de er en del av det gode selskap.

Anonymkode: d6bf8...7d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreaswell
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så skal man bli beskyldt for å være nett-troll fordi man er ærlig og bare sier det man mener og beskriver hvordan man har det.

Anonymkode: 03e9a...5de

Det gjelder da ikke nødvendigvis deg :) Jeg ser bare mange anonyme, og en eller noen ødelegger for resten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, Andreaswell skrev:

Det gjelder da ikke nødvendigvis deg :) Jeg ser bare mange anonyme, og en eller noen ødelegger for resten. 

Nå er jeg av de anonyme som ikke er " troll". Jeg står litt på siden og betrakter disse diskusjonene og forstår på en måte begge sider. Det er jo ofte er grunn til at folk reagerer og er som de er... Hvorfor noen absolutt må slenge ut kommentarer om de som jobber eller har " fullverdige liv" og hvorfor noen blir så opprørt over disse kommentarene. 

Det er nok noen såre punkt på begge sider her..... 

Har også forundret meg litt over en litt umoden mentalitet ... Unger sier ofte I en konflikt : "jammen han begynnte ". Slik er det litt her også . Hvis noen kommer med en dumm kommentar så har andre liksom rett til å slenge like sure kommentarer tilbake... ??. 

 

Anonymkode: 33fb2...29b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...