Gå til innhold

Klage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

stjernestøv
1 minutt siden, Nicklusheletida skrev:

Så lenge du har noe du lider av, så er du jo psyk.

Jeg kan ikke vite om du har fått riktig diagnose. Er jo ikke lege jeg. Du har  fått så mange diagnoser allerede. I tillegg til vrangforestillingene, kan det se ut som du har en særinteresse også og om den blir borte, vet ikke jeg.

Du må spørre behandlerne dine om dette.

Ja får gjøre det, spørre dem :) Men det er så lenge til sykepleieren kommer. Jeg har lidd hele livet med et eller annet, kanskje jeg må akseptere det? Eller jobbe mer med meg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
1 minutt siden, laban skrev:

Drømmer, fantasier og eventyr er ikke relevant i denne sammenhengen.   

Men jeg tror jo det er virkelig ;) Og når man får så klar beskjed i en drøm bør man høre etter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Men jeg tror jo det er virkelig ;) Og når man får så klar beskjed i en drøm bør man høre etter. 

Nei, en skal ikke bry seg om drømmer.

Anonymkode: 67772...7a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Men jeg tror jo det er virkelig ;) Og når man får så klar beskjed i en drøm bør man høre etter. 

Jeg tror du vet at jeg er totalt uenig i den vurderingen, så dette velger jeg å la være å diskutere videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, en skal ikke bry seg om drømmer.

Anonymkode: 67772...7a4

Ikke alle drømmer, noen er bare tull. Mens de man husker lenge er det ofte noe i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, laban skrev:

Jeg tror du vet at jeg er totalt uenig i den vurderingen, så dette velger jeg å la være å diskutere videre. 

Den er grei :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanonføde
3 hours ago, stjernestøv said:

Ja jeg ville ha lavere dose, men de var så bestemt på at jeg skulle ta mer så de overtalte meg. Tror jeg har flere bivirkninger på 150 mg enn på 100 mg. 

Ja, det har du nok. Bivirkninger bare øker og øker i styrke jo høyere dose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Kanonføde skrev:

Ja, det har du nok. Bivirkninger bare øker og øker i styrke jo høyere dose.

Ok, får ta lavere dose da neste gang. Bare håpe at psykiateren tror meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja kan jo skrive dagbok igjen. Leste en når jeg var veldig dårlig, stod mye om at jeg ville leve i lys og kjærlighet og ha det bra. Jeg var veldig positiv selv om jeg var dårlig, forstod at alle var ett. Hadde stor forståelse for andre mennesker og deres behov, nå er jeg ikke sånn lenger...bare til en viss grad. Var rart jeg ikke ble bedre da, når jeg var så positiv. Stod mye om Gud der. 

Som du ser skrev du mye om lys, energier etc i januar også, men som du ser var du mye redd, hadde mange svarte tanker, så og hørte demoner og var redd for at du skulle drepe noen. Dersom du ikke skriver ned slike mørke tanker, kun de positive, er det lite hjelp i dagbok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja. Sykepleieren skulle ta bivirkningene opp med psykiater på torsdag,tar ihvertfall ikke 150 mg mer. Men mener jeg var ikke sånn på latuda,men det husker jo ikke jeg. 

Jo det var du. I den perioden (mis)brukte du store doser vival for å døyve smerte, angst og inntrykk. Du var dessuten svært inaktiv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
5 minutter siden, Kayia skrev:

Som du ser skrev du mye om lys, energier etc i januar også, men som du ser var du mye redd, hadde mange svarte tanker, så og hørte demoner og var redd for at du skulle drepe noen. Dersom du ikke skriver ned slike mørke tanker, kun de positive, er det lite hjelp i dagbok.

Det er sant. Var livredd på den tiden også, men lurte meg selv til å være positiv. Ville ha en åndelig tankegang for å si det sånn, min venninne ble frustrert. Hvis hun snakket bak noens rygg sa jeg "Det er et lys i han og". Var nok litt svevende. Å jeg er så lei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
4 minutter siden, Kayia skrev:

Jo det var du. I den perioden (mis)brukte du store doser vival for å døyve smerte, angst og inntrykk. Du var dessuten svært inaktiv. 

Ok. Det er visst bare å gi opp, jeg klarer ikke dette livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er sant. Var livredd på den tiden også, men lurte meg selv til å være positiv. Ville ha en åndelig tankegang for å si det sånn, min venninne ble frustrert. Hvis hun snakket bak noens rygg sa jeg "Det er et lys i han og". Var nok litt svevende. Å jeg er så lei...

 

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Det er visst bare å gi opp, jeg klarer ikke dette livet.

Neida, ingen grunn til å gi opp, men hold ut og hold deg stabilt medisinert, så vil du oppleve å få det bedre, det er jeg h e l t sikker på! Du har foreksempel mange fine år med barnebarnet ditt foran deg, men trenger å stabiliseres slik at du orker å delta aktivt i livet til han du allerede har blitt så stolt av og glad i :) 

Varm klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, Kayia skrev:

 

Neida, ingen grunn til å gi opp, men hold ut og hold deg stabilt medisinert, så vil du oppleve å få det bedre, det er jeg h e l t sikker på! Du har foreksempel mange fine år med barnebarnet ditt foran deg, men trenger å stabiliseres slik at du orker å delta aktivt i livet til han du allerede har blitt så stolt av og glad i :) 

Varm klem til deg!

Å tusen takk, og takk for klemmen :) 

Får se hvordan det går men alt sammen,det er opp og ned...frem og tilbake med meg. Blir sliten og lei. Håper jeg kan delta i livet til barnebarnet etterhvert, får jo se han i helgen da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Å tusen takk, og takk for klemmen :) 

Får se hvordan det går men alt sammen,det er opp og ned...frem og tilbake med meg. Blir sliten og lei. Håper jeg kan delta i livet til barnebarnet etterhvert, får jo se han i helgen da. 

Godt å ha gode ting å se fram til! Kos dere masse i helgen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, Kayia skrev:

Godt å ha gode ting å se fram til! Kos dere masse i helgen :) 

Takk :) Skal i konfirmasjon og må reise flere timer, håper det går bra. Reiser lørdag og kommer hjem søndag, skal ligge i hytte. Er spent på om det blir noe søvn, er litt avhengig av senga mi ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Takk :) Skal i konfirmasjon og må reise flere timer, håper det går bra. Reiser lørdag og kommer hjem søndag, skal ligge i hytte. Er spent på om det blir noe søvn, er litt avhengig av senga mi ;) 

Du får satse på å hvile skikkelig neste uke. Vi var bortreist i samme æren helgen som var, og jeg er helt enig med deg- bedre å sove hjemme enn borte :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
14 minutter siden, Kayia skrev:

Du får satse på å hvile skikkelig neste uke. Vi var bortreist i samme æren helgen som var, og jeg er helt enig med deg- bedre å sove hjemme enn borte :) 

Ja det er det :) Ja får hvile neste uke, men så er det jo den dumme 17 mai. Har helst lyst å holde meg hjemme, men vi er jo alltid hos foreldrene mine da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...