Gå til innhold

For deprimert for høyskole tror jeg


kovakova

Anbefalte innlegg

Så jeg har søkt et sekretærstudie istedenfor

virker mer overkommelig

 

må ha noe å gjøre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Andreaswell
1 time siden, kovakova skrev:

Så jeg har søkt et sekretærstudie istedenfor

virker mer overkommelig

 

må ha noe å gjøre....

Hvorfor mener du at du er for deprimert til høgskole, men ikke et sekretærstudie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Andreaswell skrev:

Hvorfor mener du at du er for deprimert til høgskole, men ikke et sekretærstudie?

Det er jo på VGS-nivå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanonføde

Smart å ha et yrke. Sikkert mange navere som burde valgt fagutdannelse i stedet for studiespesialiserende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, kovakova skrev:

Så jeg har søkt et sekretærstudie istedenfor

virker mer overkommelig

 

må ha noe å gjøre....

Slike skoler pleier gjerne å koste svært mye penger. Du svinger ganske hyppig og ganske voldsomt, jeg vil nødig du skal miste pengene og gå glipp av utdanningen fordi du havner i en ustabil fase. Jeg synes du skal forhøre deg om hvordan skolen legger dette opp, om det er faste undervisninger (om de da er på nett slik at du kan se dem senere, eller om det er oppmøte) eller om du kan ta alt i ditt tempo når det passer deg (og i såfall, hvor lang tid har du på deg).

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreaswell
9 timer siden, kovakova skrev:

Det er jo på VGS-nivå

Ja, men har du et interessefelt og studerer innen det så betyr ikke høgskole at det nødvendigvis er vanskelig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, XbellaX skrev:

Slike skoler pleier gjerne å koste svært mye penger. Du svinger ganske hyppig og ganske voldsomt, jeg vil nødig du skal miste pengene og gå glipp av utdanningen fordi du havner i en ustabil fase. Jeg synes du skal forhøre deg om hvordan skolen legger dette opp, om det er faste undervisninger (om de da er på nett slik at du kan se dem senere, eller om det er oppmøte) eller om du kan ta alt i ditt tempo når det passer deg (og i såfall, hvor lang tid har du på deg).

 

 

Jeg søkte, og kom inn, på dagtid fra januar , oppmøte 9-14.30 man -fre. Men mailet med tanta mi og hun anbefalte å studere kveldstid to dager i uka. Så sendte inn en ny søknad på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
8 minutter siden, kovakova skrev:

Venter spent på svar

Lykke til :) 

Jeg kunne tenkt meg noe kurs greier...bare for å ha noe å gjøre. Noe innen det alternative, men det er jo ingenting her :( 

Kan reise til en plass da på mandager men det er et stykke unna, der driver de med meditasjon og healing. Burde vel satse på det, er visst noen klarsynte der og. Håper jeg kan få råd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanonføde
4 hours ago, Andreaswell said:

Ja, men har du et interessefelt og studerer innen det så betyr ikke høgskole at det nødvendigvis er vanskelig :) 

Høgskole- og universitetsnivå krever (på de fleste studier) bedre konsentrasjon enn det som kreves på VGS-nivå. Mange med psykiatrisk sykdom har nedsatt konsentrasjonsevne. Depresjon, som TS nevner, medfører også nedsatt konsentrasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, stjernestøv skrev:

Lykke til :) 

Jeg kunne tenkt meg noe kurs greier...bare for å ha noe å gjøre. Noe innen det alternative, men det er jo ingenting her :( 

Kan reise til en plass da på mandager men det er et stykke unna, der driver de med meditasjon og healing. Burde vel satse på det, er visst noen klarsynte der og. Håper jeg kan få råd. 

Det blir deilig å ha noe å gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, kovakova skrev:

Det blir deilig å ha noe å gjøre

Ja det blir nok godt å ha noe å gå til. Leser ei bok nå, hun var dårlig som meg...det var opphopet energi. Etter hun begynte å heale ble hun bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det blir nok godt å ha noe å gå til. Leser ei bok nå, hun var dårlig som meg...det var opphopet energi. Etter hun begynte å heale ble hun bedre. 

De svaaaaaarer ikkeeeeeeee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Tålmodighet :) 

Be for meg at jeg får positivt svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
25 minutter siden, laban skrev:

Se hvem som snakker... :D

Hehe :D Nei jeg forstår meg ikke på meg, alt blir bare rot ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
29 minutter siden, kovakova skrev:

Be for meg at jeg får positivt svar

Skal gjøre det og sender deg gode energier :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, stjernestøv skrev:

Skal gjøre det og sender deg gode energier :) 

Takk😊💪🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...