Gå til innhold

Fått for vid skjede pga stor penis??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei.

Jeg har vært i flere år sammen med en mann med en veldig stor penis, og da spesielt i tykkelse. Den er så tykk i omkrets at jeg måtte bruke flere måneder på å venne meg til størrelsen siden det gjorde vondt å ha sex. Vi hadde ett år der vi fikk store problemer i samlivet og hadde da en lengre pause. I denne pausen hadde jeg en seksuell opplevelse med en mann med normal størrelse penis. Jeg kjente så og si ikke noe da han puttet inn penis og han ble også slapp etter ganske kort tid. Han sa det var på grunn av at han ble så veldig stresset og fikk prestasjonsangst, men jeg er så klart redd for at min skjede har blitt for stor etter barnefødsler og en mann med veldig stor penis. Jeg har tenkt mye på dette og er redd for at jeg er "ødelagt" for gjennomsnittlige menn. Har sjekket hos gynekolog, men der fikk jeg høre at alt så normalt ut. Men det _føles_ ikke normalt for meg inni der? Mulig du syns dette er et tullete spørsmål, men jeg fikk veldig dårlig seksuell selvtillit etter opplevelsen med denne mannen som fikk slapp penis bare 10 sek etter vi startet å ha sex. Jeg mistet egentlig helt lysten på han også siden hans penis ikke kjentes i det hele tatt. Hva tror du? Er det bare knipeøvelser som er løsningen her? Eller kan det være at jeg har blitt helt ufølsom innvendig. 

Anonymkode: b0acf...e66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Jeg tror det med at han ble slapp er et potensproblem hos ham, og at du kanskje er litt for rask ute med å bekymre deg.

Kan det være at det er mer en vanesak? At du er normal, men må vende deg til at det føles annerledes med gjennomsnittlige menn? Gynekologen sa du var normal i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei.

Jeg har vært i flere år sammen med en mann med en veldig stor penis, og da spesielt i tykkelse. Den er så tykk i omkrets at jeg måtte bruke flere måneder på å venne meg til størrelsen siden det gjorde vondt å ha sex. Vi hadde ett år der vi fikk store problemer i samlivet og hadde da en lengre pause. I denne pausen hadde jeg en seksuell opplevelse med en mann med normal størrelse penis. Jeg kjente så og si ikke noe da han puttet inn penis og han ble også slapp etter ganske kort tid. Han sa det var på grunn av at han ble så veldig stresset og fikk prestasjonsangst, men jeg er så klart redd for at min skjede har blitt for stor etter barnefødsler og en mann med veldig stor penis. Jeg har tenkt mye på dette og er redd for at jeg er "ødelagt" for gjennomsnittlige menn. Har sjekket hos gynekolog, men der fikk jeg høre at alt så normalt ut. Men det _føles_ ikke normalt for meg inni der? Mulig du syns dette er et tullete spørsmål, men jeg fikk veldig dårlig seksuell selvtillit etter opplevelsen med denne mannen som fikk slapp penis bare 10 sek etter vi startet å ha sex. Jeg mistet egentlig helt lysten på han også siden hans penis ikke kjentes i det hele tatt. Hva tror du? Er det bare knipeøvelser som er løsningen her? Eller kan det være at jeg har blitt helt ufølsom innvendig. 

Anonymkode: b0acf...e66

Jeg har hatt samme mann fra min seksuelle debut til nå flere barn senere. Jeg har samme erfaring i forhold til dette med at skjeden blir utvidet og at sexlivet blir litt anderledes.  Dette tror jeg absolutt har med barnefødsler å gjøre....

Siden jeg er trygg på min partner har vi et avslappet forhold til dette. Tror knipeøvelser uansett er lurt... 

Anonymkode: 9825e...f29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Jeg synes ikke du skal legge vekt på en enkelt opplevelse. Det er sannsynligvis mannens ereksjon som var for svak, og ikke noe med din skjede. Skjeden er elastisk og endrer seg ikke meget etter en fødsel.

Et barnehode har ved termin en diameter på ca 9,5 cm. I tabeller finner jeg følgende: en errigert penis har gjennomsnittlig omkrets på ca 14 cm eller diameter på 4,5 cm. Det største mål jeg har sett (i en tabell !) er 20 cm i omkrets eller 6,3 cm i diameter. Så i forhold til barnehode er selv en stor penis mye mindre. Jeg kan ikke forestille meg at du er ødelagt på grunn av samleie.

Knipeøvelser er bra, fortsett med det.

Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...