Gå til innhold

Sluttet med koffe/ Pepsi Max og fortsatt hodeverk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg sluttet med all type drinker som inneholder koffein for 1 uken siden og sliter fortsatt med hodeverk og verk i kroppen. 

Andre som har sluttet og hatt hodeverk så lenge? 

Anonymkode: e5957...100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke så lenge, men avbrusingen ga masse ubehag i flere dager. Nå drikker jeg brus igjen og bare tanken på plagsom hodepine og samtidig jobbstress, gjør at jeg utsetter å slutte... Hold ut!! Tenk at du må ta ubehaget på nytt om du gir deg nå og så vil slutte igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg får hverken hodepine eller verk i kroppen av det. Jeg blir trøtt og deprimert. Det har nok både med koffeinen og sukker å gjøre. Så man reagerer nok forskjellig, dvs. at andres erfaringer kanskje ikke betyr så mye for hvordan det blir for deg.

Anonymkode: d955f...b84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ts her. I morgen har jeg holdt meg unna i 2 uker. Har ikke hodepine eller verk i kroppen lengre. Har vært veldig trøtt, men det har også gått over nå. 

Kjenner litt abstinenser på kveldene da det er da jeg har drukket mest Pepsi Max. Har også sovet mye bedre og den siste uken.

Anonymkode: e5957...100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. I morgen har jeg holdt meg unna i 2 uker. Har ikke hodepine eller verk i kroppen lengre. Har vært veldig trøtt, men det har også gått over nå. 

Kjenner litt abstinenser på kveldene da det er da jeg har drukket mest Pepsi Max. Har også sovet mye bedre og den siste uken.

Anonymkode: e5957...100

Høres bra ut! Keep up the good work. Skal snart på avbrusing selv🤢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 hours ago, AnonymBruker said:

Ts her. I morgen har jeg holdt meg unna i 2 uker. Har ikke hodepine eller verk i kroppen lengre. Har vært veldig trøtt, men det har også gått over nå. 

Kjenner litt abstinenser på kveldene da det er da jeg har drukket mest Pepsi Max. Har også sovet mye bedre og den siste uken.

Anonymkode: e5957...100

TTF-Cheers-Three-Bottle-mobile.png

Anonymkode: d955f...b84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...