Gå til innhold

Hei, trenger noen råd.


aa-k-j

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Andreaswell skrev:

Aah okey. Jeg er også en som får bivirkninger av nesten alt jeg tar. Slitsomt.

Lykke til med økning.

Takk. Fikk time på fredag så det gikk fort. Er bortreist nå og drar hjem på torsdag så får skrive brev litt i full fart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

25 minutter siden, Andreaswell skrev:

Om du sliter med å fortelle det, skriv et brev og ta det med. Er ingenting galt med det :) Viktigste er at du får hjelp *sparket i ræva* Sånn, da bestiller du time :) 

Time bestilt. Måtte uansett pga økning av medisin. Fikk time på fredag så går visst fort unna her. Takk for "sparket i ræva" forresten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns absolutt du skal be om hjelp. Spesielt siden det har vart en stund og det ikke blir bedre. 

Jeg kan ikke gi noen diagnose ... Men hvis du innerts inne vet at det du mistenker/ tenker er tull kan det minne om tvangstanker. Jeg har forstått det slik at hvis man er psykotisk eller paranoid så tror man helt og fullt at man blir feks avlyttet. Man stiller liksom ikke spørsmål ved det. Som sagt så vet jeg ikke om dette stemmer. 

Jeg har hatt angst hele livet. Angsten finner stadig nye veier og kan få utslag i tvang ... 

Jeg gikk selv til behandling ved et OCD team. Dette med tvang er ofte så mye mer enn akkurat de typiske tilfellene man gjerne har hørt om. 

Men nå vet jeg jo ikke om du har andre diagnoser som kan være årsak til dette.... Flaut er det ikke .... 

Anonymkode: 52bd7...095

Enig , da jeg var psykotisk visste jeg at jeg var overvåket gjennom et plantet kamera i laptopen min og en bil fulgte etter meg da jeg satt i taxi og noen inni bilen fulgte etter meg da jeg gikk på do på bensinstasjonen og rapporterte til hjernen Bak spillet jeg visste jeg var i.

 

men Ts kan jo være på grensen mens man enda er på grensen kan man stille spm ved det. Men i psykosen så vet man!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vil jeg takke dere som har svart meg. Trengte nok å høre at det ikke er så farlig  :). Prøver å ta motet til meg og ta det opp med fastlegen om nødvendig med brev. Ønsker dere en riktig fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, kovakova skrev:

Enig , da jeg var psykotisk visste jeg at jeg var overvåket gjennom et plantet kamera i laptopen min og en bil fulgte etter meg da jeg satt i taxi og noen inni bilen fulgte etter meg da jeg gikk på do på bensinstasjonen og rapporterte til hjernen Bak spillet jeg visste jeg var i.

 

men Ts kan jo være på grensen mens man enda er på grensen kan man stille spm ved det. Men i psykosen så vet man!

Ah ja ligner litt dette. Ble enda litt klokere nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, aa-k-j skrev:

Ah ja ligner litt dette. Ble enda litt klokere nå. 

Får du beskjeder fra tv-en også ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg var psykotisk hadde jeg aldri stilt spm vedrørende det på nettet

det var jo sant og alt ble en hallusinasjon når jeg prøvde gå på nettet 

 

men mens jeg fremdeles var på grensen skrev jeg en fb status om min paranoia og da beskyldte en fyr meg for å være jævla sjuk og oppmerksomhetssyk

 

Men det var jeg ikke... var manisk og på vippen til full psykose og havnet også der til slutt

da så jeg ting på skjermen som ikke var virkelig

så vært på dol hadde vært umulig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, kovakova skrev:

Får du beskjeder fra tv-en også ?

Nei heldigvis ikke. Men mistenker mye at det er mikrofon i bilen og leiligheten og at mobilen blir overvåket. Men så igjen avfeier jeg det. Bør vel tas tak i før det blir verre. Risikoen er jo der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, aa-k-j skrev:

Nei heldigvis ikke. Men mistenker mye at det er mikrofon i bilen og leiligheten og at mobilen blir overvåket. Men så igjen avfeier jeg det. Bør vel tas tak i før det blir verre. Risikoen er jo der. 

Hvem skulle hatt interesse av å overvåke deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Et virksomt tiltak vil være å trappe opp Seroquel. Det kan fastlegen gjøre uten henvisning til DPS.

Anonymkode: a155a...b65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, kovakova skrev:

Hvem skulle hatt interesse av å overvåke deg?

Politiet blant annet. Har rulleblad så har dessverre gjort mine sprell tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, aa-k-j skrev:

Politiet blant annet. Har rulleblad så har dessverre gjort mine sprell tidligere.

Kan love deg de ikke har ressurser til sånt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et virksomt tiltak vil være å trappe opp Seroquel. Det kan fastlegen gjøre uten henvisning til DPS.

Anonymkode: a155a...b65

Kan ikke trappe opp Seroquel. Får den mest for søvn og høyere dose får jeg tett nese av som igjen gjør det vanskelig å sovne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, kovakova skrev:

Kan love deg de ikke har ressurser til sånt

Vet aldri med de. Spes med tanke på at de ofte vil prate med meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, aa-k-j skrev:

Vet aldri med de. Spes med tanke på at de ofte vil prate med meg. 

Så lenge du ikke er dømt for terrorforsøk holder de deg nok ikke under oppsikt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, aa-k-j skrev:

Kan ikke trappe opp Seroquel. Får den mest for søvn og høyere dose får jeg tett nese av som igjen gjør det vanskelig å sovne. 

Da får du bruke en annen AP. Det er økt antipsykoisk effekt du trenger.

Anonymkode: a155a...b65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da får du bruke en annen AP. Det er økt antipsykoisk effekt du trenger.

Anonymkode: a155a...b65

Ja mulig det. Har aldri hatt psykose (som jeg vet om), men er jo kanskje greit å ta det ved "rota".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, kovakova skrev:

De har nok med Krekar

For å si det slik så ble det sendt info til Kripos sist jeg ble "dømt" (fikk bot). Fikk info i brev fra politiet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sørg for tilstrekkelig med søvn og hvile hvis det ikke hjelper sjekk i tankene dine om du har noenskjellelig grunn til å tro at noen " forfølger" deg(noe uoppgjort med en eks?) Sannsynligvis ingen grunn til uro eller feks hoppe av trikken for å ta neste buss eller lignende

Sørge for godt med søvn og hvile og noe fritid hvor man ikke har mye ansvar for noen

Mulig man bør ta opp noe med psykiateren om noe medisin hvis ikke gir seg men du virker så bevisst dette Kanskje det ikke er rett behandler for deg?

Ta vare på helsa Helsa er det fornemmste og viktigste.

Lykke til

Anonymkode: 032f8...034

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...