Gå til innhold

Sletting av tråd om smugling ? Webmaster


Gjest Goofy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Formidle ulovlige handlinger ??

Spørsmålet var helt nøytralt stilt og gjaldt hva som er straffen i henhold til norsk lov for en gitt forbrytelse,

hvorpå det fulgte svar på hva som er straffen for denne.

I følge din logikk burde det altså norges lover sensureres for befolkningen..

Dette må være den mest usaklige sensur jeg til dags dato har sett på DOL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formidle ulovlige handlinger ??

Spørsmålet var helt nøytralt stilt og gjaldt hva som er straffen i henhold til norsk lov for en gitt forbrytelse,

hvorpå det fulgte svar på hva som er straffen for denne.

I følge din logikk burde det altså norges lover sensureres for befolkningen..

Dette må være den mest usaklige sensur jeg til dags dato har sett på DOL.

Hvis du hadde lest litt nøyere ville du sett at et av innleggene rett og slett oppfordret til smugling. Jeg forstår godt at slikt blir slettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du hadde lest litt nøyere ville du sett at et av innleggene rett og slett oppfordret til smugling. Jeg forstår godt at slikt blir slettet.

Slette et nøytralt stilt spørsmål om norges lover fordi en eller annen svarer usørisøst ?

Jeg så det svaret du henviser til, ja. Men betyr det at innsenderen ikke har krav på å få lese de svar som var alvorlige ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ble slettet fordi vi ikke ønsker at tjenesten skal brukes til å formidle ulovlige handlinger.

Jeg forstår at dere slettet det innlegget som oppfordret til smugling. Men hvorfor i huleste slette hele tråden? Det var vel unødvendig. Det er ikke ulovlig å spørre om straff for forseelser, vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...