Gå til innhold

Hva tenker dere om hva som skjer rundt Trump nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
52 minutter siden, Gargamel skrev:

Det viser seg at det er plantet en falsk nyhet rundt oppsigelsen av Comey. Det stemmer ikke at han ba om penger til etterforskningen av Trump før han ble oppsagt. Det ville vært en veldig veldig dårlig sak for Trump om det var sant:

http://gooding.blogg.no/1494813466_slik_lyver_pressen_om_trump.html

Nok en gang: hvis avisene skal fortsette å anklage Trump for løgn bør de være ekstra nøye selv. 

Ja nrk har servert løgn etter løgn etter løgn om trump, under dekke av "avis X hevder" og slik har de fortsatt og fortsatt og fortsatt selv om avis X Y Z viser seg å ikke ha hold så kommer de ikke med noen unnskyldning eller lærer, de bare fortsetter og fortsetter og bruker aviser som åpenbart ikke er troverdige kilder hva gjelder trump.

OGGGGGGGGGGGGGGG nå skal DU TVINGES til å sponse dette som påkrevd skatt, DU skal finansiere FAKE NEWS, og nekter du vil staten trekke pengene ut av kontoen din likevel

Også våger nrkl/vg/dg å starte "faktisk.no" for å bekjempe fake news ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Anonymkode: c539b...26d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg la spesielt merke til at FBI mannen sa han aldri ville møte Trumf igjen i samme rom. Vet ikke helt hva man skal legge i det? 

Fra et presumptivt så ressurssterkt menneske og dyktig? Ingen kommer sovende til noe.

Ellers tror jeg bare at alle gjør så godt de kan rundt presidenten dag som alltid.

Man skal jo også huske at da Trumf satt ut for å arbeide seg frem til presidentstolen var han vel kanskje åtte eller tolv år yngre enn nå for så lange er vel sånne valgutvelgelser i Amerika? Han føler seg kanskje sliten og alt er kanskje mye annerledes enn han trodde? Spesielt kanskje FBI hvis noen vet hvordan det er Selv ser jeg ikke lenger sånne thrillere som er inne på sånne tema i spillefilmer da jeg synes det er for kraftige saker og så langt fra hvordan jeg ønsker utviklingen for verden Nervene mine er ikke så gode heller men jeg er ikke uinteressert i all sciense fiction heller Er mye splittet på det punkt egentlig.

Alt kan bare skje. Håper historien tar en bedre retning enn man frykter for i dag og man ikke gir seg med et  sosial og velferdssystem Men det er vel å tro på julenissen?

Anonymkode: 36bd8...233

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tingene er ofte så mye mere vanskelige enn man tror ute i det virkelige liv mener jeg. Kanskje har han ikke de store formuer.Må jo ha kostet mye i penger også å komme så langt. Jeg trodde ikke at det kom til å bli ham som så mange trodde men jeg ser hans store økonomiske kunnskaper. Alt i verden har så dessverre ofte med økonomisk kanskje kriminalitet i de flestes øyne. Men folk flest og den jevne amerikaner gjør sikkert som de vil og tenker sikkert så forskjellig som alle mennesker overalt. Jeg tror man reagerer med kanskje den lange veien med rettsoppgjør for ingenting blir annet enn uro høres det som på meg.

Et moment er vel også at man kanskje ikke har snakket så åpent selv i amerika før. Jeg mener disse tingene og vanskene kan jo ha vært veldig lenge. Kanskje alltid med røtter i forskjellige bevegelser og tenkesett.

Anonymkode: 36bd8...233

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...