Gå til innhold

10 år da


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg hadde det fint til jeg var 10 år, da kom jeg i kontakt med barnepsykiatrien og barnevern pga en sang jeg lagde om Gud og djevelen

10 år senere fikk jeg diagnosen bipolar

men de tenkte aldri i de baner da jeg var barn

Jeg gikk i stor skal hele ungdomsskolen for måten jeg hadde oppført meg under en forelskelse på slutten av barneskolen

Kanskje det faktisk var mani/hypomani

 

mem altså er jo glad jeg ikke ble medisinert som 10 åring

Anonymkode: e6fbc...ebf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde det fint til jeg var 10 år, da kom jeg i kontakt med barnepsykiatrien og barnevern pga en sang jeg lagde om Gud og djevelen

10 år senere fikk jeg diagnosen bipolar

men de tenkte aldri i de baner da jeg var barn

Jeg gikk i stor skal hele ungdomsskolen for måten jeg hadde oppført meg under en forelskelse på slutten av barneskolen

Kanskje det faktisk var mani/hypomani

 

mem altså er jo glad jeg ikke ble medisinert som 10 åring

Anonymkode: e6fbc...ebf

Tror man lærer seg som barn å ha ulike roller, da er det ikke lett å oppdage om noe er galt for man spiller rollene så godt. Men jeg tror at man er født sånn....med diagnose. Jeg tror de tar mer tak i det i dag, derfor har mange barn så masse diagnoser og de blir medisinert og. Bare tenker på min egen sønn,i dag er de sikkert enda mer obs. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ofte er det feil personer som jobber som har med barn å gjøre tror jeg

På en måte er jeg glad for at det er stor konkurranse om absolutt alt i dag

Det betyr at det stilles mere krav til yrkesutøvelse og regelverk enn jeg opplevet i skolevesen og mine møter med lærerstanden og helsevesen

Man kan alltid håpe

Anonymkode: a17d1...c74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreaswell
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ofte er det feil personer som jobber som har med barn å gjøre tror jeg

På en måte er jeg glad for at det er stor konkurranse om absolutt alt i dag

Det betyr at det stilles mere krav til yrkesutøvelse og regelverk enn jeg opplevet i skolevesen og mine møter med lærerstanden og helsevesen

Man kan alltid håpe

Anonymkode: a17d1...c74

Vel, nå er ikke psykiske lidelser akkurat et stort tema innen lærer og pedagogiske fag da. Dessuten tilpasser barn seg, ingen oppdaget at jeg ble seksuelt misbrukt over flere år blant annet. Og ADHD fikk jeg først som 25 åring. 

Å sette en bipolardiagnose på en 10 åring er vel ikke akkurat noe som skjer hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
35 minutter siden, Andreaswell skrev:

Vel, nå er ikke psykiske lidelser akkurat et stort tema innen lærer og pedagogiske fag da. Dessuten tilpasser barn seg, ingen oppdaget at jeg ble seksuelt misbrukt over flere år blant annet. Og ADHD fikk jeg først som 25 åring. 

Å sette en bipolardiagnose på en 10 åring er vel ikke akkurat noe som skjer hver dag.

De ga en mye verre diagnose som ikke stemte!

Anonymkode: e6fbc...ebf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...