Gå til innhold

Trening uke 20


Lillemus

Anbefalte innlegg

Denne uka er jeg veldig fornøyd med de øktene som ble:

tirsdag -- 6,5 km / 51:24 min  + 6,5 km / 52:59 min, jogget til og fra jobb og satte en real pers på vei til jobb, første gangen jeg jogget denne strekningen var i september i fjor, 8 mnd siden, og nå jogget jeg 6:37 min raskere! 3:50 min raskere på vei hjem. :) 

torsdag - 3,4 km / 31.23 min motbakkeintervaller

søndag - 10,8 km / 1t 23min 24 sek joggetur, min fjerde 10-kilometer. :) Sliten, men fornøyd.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Andreaswell

Så bra :)

Jeg er også strålende fornøyd, merkes på en usedvanlig støl kropp!

Mandag- Yoga 2 timer

Tirsdag- Yoga 2 timer

Onsdag- Yoga 2 timer

Torsdag- Yoga 1 time

Helgen fri:wub:

Målet er fortsatt å praktisere yoga hver dag :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Det ble ikke spesielt mye trening, men til dels hard trening:

Mandag: styrketrening og sykling til og fra jobb. 

Torsdag : 8 km rask løpetur i skog og hei. Det var en ganske hard økt. 

I dag, søndag : 5 km i ganske kjapt tempo. Testet hvordan det var å løpe fort i hoka`ene som har tjukk såle med mest mulig demping. Vet ikke hva jeg skal si. Forskjellen er ikke stor i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

umakenverdt

Denne uken kunne absolutt vært bedre, men har fått meg noen lengre turer ut i naturen og det er jeg fornøyd med :) Jeg vet det gjør godt for hodet og psyken.

Onsdag: 17,76 km på 4 timer og 43 minutter. Fikk meg en skikkelig tur i marka, noe som var helt herlig :)

Lørdag: 15,06 km på 4 timer og 8 minutter. En tur i nydelig vær på fjellet. Ble skikkelig utslitt etter turen, så ut fra min form så tror jeg det nesten ble som trening

Søndag: 8,15 km på 1 time og 51 minutter. En tur i skikkelig drittvær. Ble ikke så lang som jeg hadde tenkt, men kom meg i alle fall ut en tur :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her har det vært noe rolig på treningsfronten. Men det ble en hjemmetrening med step, vekter og hoppestrikk. Og 2 knalle turer på kysttier/svaberg på 3-4 timer 😀

Anonymkode: 095b5...45f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje

Uka startet litt slapt, men det kom seg mot slutten 😊

Onsdag17.mai: 11.000 skritt

Fredag: Syklet frem og tilbake til jobb for første gang i år - 7,2 km hver vei. Ridetur om ettermiddagen 4,2 km, barbak. Litt rar tur. En av hestene ble ridd for første gang etter han kom til flokken, og skulle derfor ta det med ro. En annen hest var skikkelig vrang, så vi måtte vente mye på den. Og så red jeg for første gang i skogen - veldig krevende og bratt løype - jeg skled og datt av mange ganger....Men utrolig gøy å mestre det likevel :)

Søndag: en times møkking + 6,7 km ridetur. Om kvelden fin tur i skogen med mannen - 6,5 km/1 time 28 min 😊

Det ble ingen styrketrening denne uka, men ridingen og møkkingen var god trening for magemuskler, rygg og lår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nicklusheletida

Slappeste uka på lenge og slappeste 17 mai på over 30 år.

Mandag: Var ikke hjemme fra jobb før nærmere 19.00. Kvelden gikk med til å stryke bunadskjorte, pusse sølv osv.

Tirsdag :'Det ble bråbestemt at vi skulle ha noen få venner på frokost dagen etter og jeg fikk det styggtravelt med å ordne til . 

Onsdag : ( 17 mai : ) vi satt ved frokostbordet til 15.30 på dagen inkl sjokoladekake og kaffe 😀 Slik er det å ha store barn som skulle på vennefrokoster. Fant etter hvert ut at vi måtte da ut en tur, siden vi nå.hadde bunad og dress på oss. Dro til byen. Der endte vi på pub. De andre insisterte på at jeg også måtte drikke øl og det ble et par og jammen ble det et par Irish coffee også. Første gang jeg har feiret 17 mai på pub og tror det blir den siste også. 

Torsdag : Hadde mer enn nok med å komme meg gjennom arbeidsdagen og rett hjem for å sove. 

Fredag : Kveldstur på litt over 8 km.

Søndag : Gåtur på 1, 2 mil. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på jobbreise med fullt program og nada trening 😱 Men masse mat og ikke minst drikke 😱😳

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...