Gå til innhold

Har du lyst til å bli lege?


Kanonføde

Anbefalte innlegg

Andreaswell
9 minutter siden, Kanonføde skrev:

Idiot. Kan ikke komme med et eneste argument engang.

Okei okei :lol:

Ingen argumenter er gode nok for deg uansett, så hva er poenget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minute ago, Andreaswell said:

Okei okei :lol:

Ingen argumenter er gode nok for deg uansett, så hva er poenget?

Først ler du av meg. Jeg spør så hva som er grunnen til det. Du sier jeg ikke har evnen til å forstå hvorfor, og at du derfor ikke trenger å forklare deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreaswell
10 minutter siden, Kanonføde skrev:

Først ler du av meg. Jeg spør så hva som er grunnen til det. Du sier jeg ikke har evnen til å forstå hvorfor, og at du derfor ikke trenger å forklare deg.

Har ikke sagt at du ikke har evnen til å forstå hvorfor! Det er dine ord, og nettopp av slike grunner som dette gidder jeg ikke å diskutere med deg. Du vrir om det som skrives og bruker det mot andre. Du har en "jeg har alltid rett" holdning som er provoserende. Var det godt nok svar, ellet må jeg argumentere for svaret mitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutes ago, Andreaswell said:

Har ikke sagt at du ikke har evnen til å forstå hvorfor! Det er dine ord, og nettopp av slike grunner som dette gidder jeg ikke å diskutere med deg. Du vrir om det som skrives og bruker det mot andre. Du har en "jeg har alltid rett" holdning som er provoserende. Var det godt nok svar, ellet må jeg argumentere for svaret mitt?

Hvis du ikke ønsker å si noe saklig til meg, er det best at du slutter å si noe i det hele tatt, i alle fall le av meg. Dette er et forum for voksne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreaswell
10 minutter siden, Kanonføde skrev:

Hvis du ikke ønsker å si noe saklig til meg, er det best at du slutter å si noe i det hele tatt, i alle fall le av meg. Dette er et forum for voksne.

Jeg har allerede skrevet beklager for det, men jeg jeg syns det er meget artig det du skrev. Jeg gar skrevet noe som er saklig, som handler om det du skrivet om i tråden. Men det hoppet du glatt over, fordi du er ute etter bråk som nettopp det her. 

Et forum for voksne ja. Om du ønsket diskusjon må du være mottakelig for hva den andre sier. Hvis ikke blir det bare oppgulp av ord. 

Men å kalle andre for idiot er greit? Eller svare seg selv? Beklager igjen, men nå var du morsom igjen. 

Endret av Andreaswell
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Andreaswell skrev:

Har ikke sagt at du ikke har evnen til å forstå hvorfor! Det er dine ord, og nettopp av slike grunner som dette gidder jeg ikke å diskutere med deg. Du vrir om det som skrives og bruker det mot andre. Du har en "jeg har alltid rett" holdning som er provoserende. 

Det var rette ræva som feis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutes ago, Andreaswell said:

Jeg har allerede skrevet beklager for det, men jeg jeg syns det er meget artig det du skrev. Jeg gar skrevet noe som er saklig, som handler om det du skrivet om i tråden. Men det hoppet du glatt over, fordi du er ute etter bråk som nettopp det her. 

Et forum for voksne ja. Om du ønsket diskusjon må du være mottakelig for hva den andre sier. Hvis ikke blir det bare oppgulp av ord. 

Men å kalle andre for idiot er greit? Eller svare seg selv? Beklager igjen, men nå var du morsom igjen. 

Hvorfor mener du det er veldig feil at jeg aldri generaliserer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreaswell
1 minutt siden, heisenberg skrev:

Det var rette ræva som feis.

Hvor kom du fra? Tar ofte feil jeg, hver dag :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutes ago, Andreaswell said:

Jeg gar skrevet noe som er saklig, som handler om det du skrivet om i tråden. Men det hoppet du glatt over

Grunnen til at jeg ikke gadd svare på det er at det ikke er noe interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreaswell
3 minutter siden, Kanonføde skrev:

Hvorfor mener du det er veldig feil at jeg aldri generaliserer?

Må jeg virkelig forklare det? Les åpningsinnlegget ditt, og videre svar fra deg selv. Jeg oppfatter deg som svært generaliserende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutes ago, Andreaswell said:

Eller svare seg selv?

Har du dokumenasjon på den påstanden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreaswell
Akkurat nå, Kanonføde skrev:

Grunnen til at jeg ikke gadd svare på det er at det ikke er noe interessant.

Det forsterker jo bare at du er en kranglefant da :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreaswell
Akkurat nå, Kanonføde skrev:

Har du dokumenasjon på den påstanden?

Really? Tror du ikke vi "alle" fikk med oss advarselen fra Admin om at du svarte deg selv, likte dine egne innlegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, Andreaswell said:

Må jeg virkelig forklare det? Les åpningsinnlegget ditt, og videre svar fra deg selv. Jeg oppfatter deg som svært generaliserende.

Du oppfatter sikkert det ja, men din oppfattelse er, med all respekt, feilaktig. Når man generaliserer så tillegger man det generelle tilfellet egenskaper basert på enkelttilfeller. Jeg tillegger ikke disse egenskapene leger generelt, jeg skriver om mange leger, og det har jeg presisert flere ganger i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, Andreaswell said:

Det forsterker jo bare at du er en kranglefant da :blink:

Hvorfor det? Hadde jeg vært en kranglefant hadde jeg vel hatt lyst til å krangle på de uinteressante tingene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreaswell
Akkurat nå, Kanonføde skrev:

Du oppfatter sikkert det ja, men din oppfattelse er, med all respekt, feilaktig. Når man generaliserer så tillegger man det generelle tilfellet egenskaper basert på enkelttilfeller. Jeg tillegger ikke disse egenskapene leger generelt, jeg skriver om mange leger, og det har jeg presisert flere ganger i tråden.

Okey, mulig jeg tar feil i denne tråden. Beklager det. Men det gjelder nå ikke bare denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Andreaswell said:

Really? Tror du ikke vi "alle" fikk med oss advarselen fra Admin om at du svarte deg selv, likte dine egne innlegg?

Du bør ikke kritisere andre for å generalisere. Det er noe som har skjedd 1 gang, og jeg har skrevet 1400 innlegg med vanlig brukersignatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreaswell
Akkurat nå, Kanonføde skrev:

Du bør ikke kritisere andre for å generalisere. Det er noe som har skjedd 1 gang, og jeg har skrevet 1400 innlegg med vanlig brukersignatur.

Du svarer jo i hytt og pine, hvorfor dro du inn generalisering i denne siteringen? 

Tror du ikke jeg ser hva du driver med? Svarer kun på det du selv vil (du har rett til det altså) men det blir utrolig kjedelig å diskutere med deg når du gjør det. 

I denne siteringen var det snakk om at du svarte deg selv og likte egne innlegg. Men det hoppet du glatt over ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Andreaswell said:

Du svarer jo i hytt og pine, hvorfor dro du inn generalisering i denne siteringen? 

Tror du ikke jeg ser hva du driver med? Svarer kun på det du selv vil (du har rett til det altså) men det blir utrolig kjedelig å diskutere med deg når du gjør det. 

I denne siteringen var det snakk om at du svarte deg selv og likte egne innlegg. Men det hoppet du glatt over ja.

Grunnen til at jeg dro inn generalisering er at du skriver at jeg "svarer meg selv". Når det er noe som har skjedd 1 gang, så er det generalisering å trekke den konklusjonen. Eller forstår du ikke hva generalisering betyr?

Jeg orker ikke svare på uinteressante ting. Dette er ikke et forhør. Hvis noe er svada så ser jeg ikke poenget. Desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreaswell
1 minutt siden, Kanonføde skrev:

Grunnen til at jeg dro inn generalisering er at du skriver at jeg "svarer meg selv". Når det er noe som har skjedd 1 gang, så er det generalisering å trekke den konklusjonen. Eller forstår du ikke hva generalisering betyr?

Jeg orker ikke svare på uinteressante ting. Dette er ikke et forhør. Hvis noe er svada så ser jeg ikke poenget. Desverre.

Skjedd en gang? Og da får man advarsel? Tviler meget sterkt, men okey.

Jeg vet godt hva generalisering betyr. 

Smule artig, at du svarer på det som ikke har noe med tråden å gjøre, men ikke det som er saklig i forhold til tråden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...