Gå til innhold

Jeg er bare så lei meg. !!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
3 minutter siden, Andreaswell skrev:

Så hva er løsningen? Lukke grensene? Ikke hjelpe flyktningene? Altså, heller 450 døde i terror i Europa enn millioner av mennesker som blir drept fordi vi ikke gjør vår rett og hjelper til. 

At noe må gjøres for å bekjempe terror? Absolutt! Men det kan ikke gå utover muslimer og andre folkegrupper generelt.

Siden roten til terror er i politisk islam er det her man må begynne. Dette må bekjempes på samme måte som nazismen.

Anonymkode: b88b4...183

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
15 minutter siden, Andreaswell skrev:

Så hva er løsningen? Lukke grensene? Ikke hjelpe flyktningene? Altså, heller 450 døde i terror i Europa enn millioner av mennesker som blir drept fordi vi ikke gjør vår rett og hjelper til. 

At noe må gjøres for å bekjempe terror? Absolutt! Men det kan ikke gå utover muslimer og andre folkegrupper generelt.

De burde følge med dem og hva de foretar seg, kaste de ut av landet hvis de er ekstreme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Føler bare at virkeligheten blir mere og mere uforståelig

Dette rammer hele verden føler jeg hver enkelt av oss

Bare helt forferdelig og grusomt

Anonymkode: bd2d1...cc0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

I den grad vi burde hjelpe flyktninger så burde det bare være minoritetene. Som homofile, kristne og yezidier. Det å slippe inn tusenvis av lykke-søkende sunni menn, løser ingen ting. 

 

Jeg forstår ikke hvorfor folk tror att ting vil gå seg til. Det blir jo bare værre. Så kan jo de naive klage så mye de bare vil...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Jeg har liten tro på å blande seg inn i kriger i Midtøsten. Helst ikke engang for å bekjempe IS med mindre det er nødvendig. Best om andre muslimer tar dem.

Jeg tror den ekstreme islamismen vil gå over, men det er nok en rar mening som få andre deler. Jeg mener bare at det har vært flere "ismer" som var store og uslåelige før, men som brenner ut. Jeg kjøper ikke bløffen om at de er ekstra skumle fordi de er religiøse. For meg er de bare helt vanlige rasshøl på linje med Hitler, Pol Pot og Baader Meinhof.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Jeg tror det kommer bare til å bli enda mer terror. IS sin nedrighet har ingen grenser. Islamismen er nok kommet for å bli. Hvorfor tror jeg det?

 

Klimaet blir værre, befolkningen øker. De rike landene i midtøsten har ikke blitt mer moderate på tross av velstanden... Det blir nok mer konflikt og krig fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

På 5/23/2017 den 12.40, Andreaswell skrev:

 

Hvor mange flyktninger/ hvor stor innvandring har det vært totalt til disse landene siden 2012? Hadde de ikke utnyttet det svake og kommet som flyktninger ville de funnet andre måter. 

Problemet med terror er ikke først og fremst knyttet til de som krysser grensene i dag. Men deres barn.  

Tyskland kommer til å få kjempeproblemer om én generasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Jeg skjønner ikke de som lot islam etablere seg i europa. Det begynner å bli for dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...