Gå til innhold

Når man skal slutte? ISW


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Jeg ble så fortvilet da pappa klippet risperdaltabletten i to... heldigvis sluttet han med det

jeg hadde ikke orket han uten medisin

han blir så ubehagelig og paranoid og til slutt falt han i en skikkelig psykose

da ble han fanget opp

forskjellen før og etter risperdal er formidabel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
18 minutter siden, kovakova skrev:

Skremmende, men tror ikke jeg hadde klart meg uten medisiner. Mamma og hadde hjelp i de, kunne jobbe som lege tross bipolar med psykose!

pappa er myyyye enklere å forholde seg til når han bruker risperdal, ikke så forbasket paranoid!

så vi er nok mange med god hjelp i medisiner

var jeg deg ville jeg prøvd hver tredje uke med depot om det var mulig på din medisin

det hjalp meg da jeg brukte depot

Det er bra det hjelper på noen da. Det er ikke det rette for meg har jeg funnet ut :) Min livskvalitet er ikke bedre på ap så kam like godt være uten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er bra det hjelper på noen da. Det er ikke det rette for meg har jeg funnet ut :) Min livskvalitet er ikke bedre på ap så kam like godt være uten. 

Når du tar medisiner, så går du i det minste ikke oppe om natten og frykter at enten du eller de du bor sammen med blir drept. Du glemmer alltid hvor dårlig du blir umedisinert. Jeg tror ikke du har det så bra med medisinene heller, men da er du i det minste ganske rasjonell og i stand til å passe barnebarn. Dette forsvinner etter noen uker når du seponerer medisinene. Jeg skjønner ikke helt at du vil ta sjansen på å svikte din sønn og hans barn på denne måten. Du er jo så glad i din familie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette må tas opp med psykiateren der

Det er alltid så mye man ikke vet

Jeg ser nå som jeg ikke har jobben så er min normaldose for mye og jeg blir kroppslig svimmel og kan nesten ikke gå 

Har sendt SMS til legen men han var på ferie så jeg tar ny kontakt litt utpå men merker selv at jeg må lære å kjenne min begrensning at det handler det mye om for meg

Værden er jo sjelden avart hvitt

Alt godt😊

Anonymkode: 2c5d5...3ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
38 minutter siden, frosken skrev:

Når du tar medisiner, så går du i det minste ikke oppe om natten og frykter at enten du eller de du bor sammen med blir drept. Du glemmer alltid hvor dårlig du blir umedisinert. Jeg tror ikke du har det så bra med medisinene heller, men da er du i det minste ganske rasjonell og i stand til å passe barnebarn. Dette forsvinner etter noen uker når du seponerer medisinene. Jeg skjønner ikke helt at du vil ta sjansen på å svikte din sønn og hans barn på denne måten. Du er jo så glad i din familie!

Jeg svikter dem ikke? Sviktet jeg min sønn i oppveksten? Hvem var det som sprang på møter og tok telefoner? Hvem var det som pratet med han? Han hadde stort behov for å prate om seg selv, og jeg satt med han og lyttet...kom med råd. Han kunne alltid regne med meg, og det gjør han fremdeles når han vil prate. Da ringer han.  Ja jeg er kanskje gal, men ikke så gal. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette må tas opp med psykiateren der

Det er alltid så mye man ikke vet

Jeg ser nå som jeg ikke har jobben så er min normaldose for mye og jeg blir kroppslig svimmel og kan nesten ikke gå 

Har sendt SMS til legen men han var på ferie så jeg tar ny kontakt litt utpå men merker selv at jeg må lære å kjenne min begrensning at det handler det mye om for meg

Værden er jo sjelden avart hvitt

Alt godt😊

Anonymkode: 2c5d5...3ae

Alt godt til deg og min venn :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Jeg svikter dem ikke? Sviktet jeg min sønn i oppveksten? Hvem var det som sprang på møter og tok telefoner? Hvem var det som pratet med han? Han hadde stort behov for å prate om seg selv, og jeg satt med han og lyttet...kom med råd. Han kunne alltid regne med meg, og det gjør han fremdeles når han vil prate. Da ringer han.  Ja jeg er kanskje gal, men ikke så gal. 

Nei, du er ikke så forvirret nå at du ikke kan klare å bidra masse til dine barn. Blir du så dårlig som du ble de forrige gangene du sluttet med medisiner, så er du ikke i stand til å bidra. Da er det jo tvert i mot sånn at de andre må hjelpe deg. Og en baby vil ikke ha det bra sammen med en bestemor som er forvirret. Det hjelper ikke at du sier du klarte deg med dine egne barn, det vil ikke være forsvarlig at du passer ditt barnebarn hvis du blir så dårlig. Og du blir jo så dårlig når du slutter med medisiner, - dessverre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, frosken skrev:

Nei, du er ikke så forvirret nå at du ikke kan klare å bidra masse til dine barn. Blir du så dårlig som du ble de forrige gangene du sluttet med medisiner, så er du ikke i stand til å bidra. Da er det jo tvert i mot sånn at de andre må hjelpe deg. Og en baby vil ikke ha det bra sammen med en bestemor som er forvirret. Det hjelper ikke at du sier du klarte deg med dine egne barn, det vil ikke være forsvarlig at du passer ditt barnebarn hvis du blir så dårlig. Og du blir jo så dårlig når du slutter med medisiner, - dessverre!

Når har andre hjulpet meg? Når jeg er dårlig holder folk seg unna. Men min sønn som bor hjemme nå har alltid vært en støtte,han har alltid vært svært omsorgsfull. Men jeg var omsorgsfull igjen mot han,jeg har alltid vært omsorgsfull mot folk. Jeg var så dårlig en gang, bare lå...min bror stod over meg og snakket om sine problemer og ville ha råd. Jeg ga råd! Jeg var ikke så dårlig sist gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Når har andre hjulpet meg? Når jeg er dårlig holder folk seg unna. Men min sønn som bor hjemme nå har alltid vært en støtte,han har alltid vært svært omsorgsfull. Men jeg var omsorgsfull igjen mot han,jeg har alltid vært omsorgsfull mot folk. Jeg var så dårlig en gang, bare lå...min bror stod over meg og snakket om sine problemer og ville ha råd. Jeg ga råd! Jeg var ikke så dårlig sist gang...

Jo, du ble ordentlig dårlig sist gang. Og gangen før. Og gangen før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
25 minutter siden, frosken skrev:

Jo, du ble ordentlig dårlig sist gang. Og gangen før. Og gangen før.

Ok. Men det er i første omgang snakk om å gå ned til 100 mg, jeg kutter ikke tvert ut så får vi se hvordan det går. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, stjernestøv skrev:

Så nei jeg blir ikke frisk av ap. 

Betyr dette at de som kjenner deg godt lyver når de melder om at du fungerer vesentlig bedre og er mer rasjonell på medisiner? Forstår de ingenting?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, stjernestøv skrev:

Han sa i nyere vitenskap vil man finne ut det, til og med ved å ta en blodprøve eller gentest. Men i dag vet de altså IKKE årsaken!

Du hadde (bokstavelig talt) tjent på å stille de samme kravene om fakta og evidens til såkalte medium, healere, snåsamenn, sjamaner og spåkoner som alle tar seg fyrstelig betalt for å dele av sine vrangforestillinger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
7 minutter siden, Janus30 skrev:

Betyr dette at de som kjenner deg godt lyver når de melder om at du fungerer vesentlig bedre og er mer rasjonell på medisiner? Forstår de ingenting?  

Nei jeg vet ikke, var vel ikke vesentlig bedre men hadde gått bedre sa han. Nei får se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
5 minutter siden, Janus30 skrev:

Du hadde (bokstavelig talt) tjent på å stille de samme kravene om fakta og evidens til såkalte medium, healere, snåsamenn, sjamaner og spåkoner som alle tar seg fyrstelig betalt for å dele av sine vrangforestillinger:)

Ok. Det er det samme da, åndelighet og psykiske diagnoser. Ingen av delene kan bevises fysisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Fikk skryt jeg fordi jeg tok 100 mg i dag og ikke kuttet helt ut,men det var det rareste...jeg kjente ikke når hun stakk meg så jeg lurte på om jeg fikk noe i det hele tatt. Men regner jo med jeg fikk det da :o Føler meg ikke bra, hun skulle ta opp med fact at jeg ble dårlig en uke før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

I natt hørte jeg noen si "De medisinene er ikke godt for noe",hun er død. Det er tredje gangen, først sa to mediumer i en drøm"ikke ta ap" og nå dette. I natt igjen hadde jeg smerter og vondt i hodet, ba henne om hjelp og hun sa dette.

Men håper jeg får mindre bivirkninger nå som jeg tar 100 mg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, stjernestøv skrev:

I natt hørte jeg noen si "De medisinene er ikke godt for noe",hun er død. Det er tredje gangen, først sa to mediumer i en drøm"ikke ta ap" og nå dette. I natt igjen hadde jeg smerter og vondt i hodet, ba henne om hjelp og hun sa dette.

Men håper jeg får mindre bivirkninger nå som jeg tar 100 mg. 

Hadde du hare hørt like mye på legene som du hører på mediumer i drømmer!

Anonymkode: 7a9a8...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du hare hørt like mye på legene som du hører på mediumer i drømmer!

Anonymkode: 7a9a8...92c

Beklager! Leger har ikke hjulpet meg like mye som mediumer/healere. Et magnetisert vann reddet livet mitt, det glemmer jeg aldri. Jeg var iferd med å dø, men våknet til liv igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Beklager! Leger har ikke hjulpet meg like mye som mediumer/healere. Et magnetisert vann reddet livet mitt, det glemmer jeg aldri. Jeg var iferd med å dø, men våknet til liv igjen. 

Det var placebo. Magtetiser vann er humbug, rent tullball.

Anonymkode: 7a9a8...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det var placebo. Magtetiser vann er humbug, rent tullball.

Anonymkode: 7a9a8...92c

Nei det er ikke det,på den tiden tror jeg ikke healing hjalp på meg. Men det vannet reddet meg, kroppen min tok ikke til seg næring. Men etter noen uker på det vannet gjorde den det. Er evig takknemlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...