Gå til innhold

Varmt


Kanonføde

Anbefalte innlegg

Er det bare meg, eller er det tropevarme nå? Jeg sitter her og svetter som en gris. Kanskje jeg er syk, det er jo bare mai?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Kanonføde skrev:

Er det bare meg, eller er det tropevarme nå? Jeg sitter her og svetter som en gris. Kanskje jeg er syk, det er jo bare mai?

Har ikke mai vært unormal varm eller noe sånn, leste noe om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, XbellaX said:

Har ikke mai vært unormal varm eller noe sånn, leste noe om det?

Ikke vet jeg, følger ikke med på det. Jeg bare ser for meg det neste minuttet, eller 5 minuttene. Og jeg antar jeg svetter som en gris om 5 min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kanonføde skrev:

Ikke vet jeg, følger ikke med på det. Jeg bare ser for meg det neste minuttet, eller 5 minuttene. Og jeg antar jeg svetter som en gris om 5 min.

5 minutter holder  i massevis. Hva er greia med musikkvideoen, har du planer om å legge inn en ny hver dag?  Du må gjerne holde oss litt oppdatert på yndlingsmusikken din :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutes ago, XbellaX said:

5 minutter holder  i massevis.

Åh, syns det kan bli litt lenge jeg. Men 5 min, det er normalt sett makstiden for et toalettbesøk (grand slam typen), og hvis det hadde vært kortere så hadde det blitt pinlig for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Kanonføde skrev:

Åh, syns det kan bli litt lenge jeg. Men 5 min, det er normalt sett makstiden for et toalettbesøk (grand slam typen), og hvis det hadde vært kortere så hadde det blitt pinlig for meg.

Pinlig for puddelrock elskeren altså, du verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, XbellaX said:

Pinlig for puddelrock elskeren altså, du verden.

Det som er kult med 80-tallet, og spesielt hair, er hvordan artistene skapte seg personligheter. Jeg ser ikke det samme andre steder, f.eks. punkrockere, de er vel likedann med mindre de bare har etablert seg? Men jeg tror en puddelrocker ville sagt det bare drede seg om showet.

Og det er kult, fordi alt i alt så dreier det seg bare om underholdning. Jeg er ikke interessert i artistens dype, ektefølte tanker og kvaler, jeg er bare ute etter å more meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kanonføde skrev:

Det som er kult med 80-tallet, og spesielt hair, er hvordan artistene skapte seg personligheter. Jeg ser ikke det samme andre steder, f.eks. punkrockere, de er vel likedann med mindre de bare har etablert seg? Men jeg tror en puddelrocker ville sagt det bare drede seg om showet.

Og det er kult, fordi alt i alt så dreier det seg bare om underholdning. Jeg er ikke interessert i artistens dype, ektefølte tanker og kvaler, jeg er bare ute etter å more meg.

80-tallet hadde mye bra musikk, uten tvil et av de bedre tiårene innen musikk. Men du sier show og underholdning, tenker du i retning Grand Prix show ...eller fornærmer jeg deg dypt nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, XbellaX skrev:

80-tallet hadde mye bra musikk, uten tvil et av de bedre tiårene innen musikk. 

Alle sier det om det tiåret de var ungdom i.

Anonymkode: 354a7...48b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Alle sier det om det tiåret de var ungdom i.

Anonymkode: 354a7...48b

Nja, jeg må nok enda lenger tilbake for å finne min favoritt musikk :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, XbellaX said:

80-tallet hadde mye bra musikk, uten tvil et av de bedre tiårene innen musikk. Men du sier show og underholdning, tenker du i retning Grand Prix show ...eller fornærmer jeg deg dypt nå? 

Nei, når noen sier noe til "meg" blir jeg ikke fornærmet. :) 

(Men ser at de som er med på Grand Prix tar det veldig seriøst, og for dem ligger det sikkert mye stolthet og følelser bak farsen.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, XbellaX skrev:

Har ikke mai vært unormal varm eller noe sånn, leste noe om det?

nei ganske normalt, det har jo til og med snødd i mai (oslo området), ikke mange ukene siden det var kaldt... ofte er våronn slutten av april men det varte godt inn i mai i år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er trist også. Mange meget dyktige instrumentalister og vokalister... hvorfor lage latterlig musikk? Kan det handle om alle penga? For noen ble jo styrtrike...........................

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor blir det så sykt varmt på kvelden? Det er jo varmere nå enn det var midt på dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, Kanonføde skrev:

Hvorfor blir det så sykt varmt på kvelden? Det er jo varmere nå enn det var midt på dagen.

Man må lufte ut skikkelig. 

Dette til orientering.

Anonymkode: 354a7...48b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Svetten renner straks jeg gjør noe spesielt når jeg er ute men jeg tror også det er en arvelig komponent for meg eller noe nervøst tillært

Husker enkelte voksne i tidlig barndom som hadde det på lignende måte

Anonymkode: 282ab...91d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...