Gå til innhold

Hva ser du i speilet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva ser du i speilet når du ser deg selv? kan du sette ord på det?

Jeg mener jeg ser veldig trist og sliten ut når jeg ser meg selv i speilet, jeg føler det er vanskelig og gjøre noe med det og ha kontroll på det, selv om jeg skulle ønske jeg kunne.

Anonymkode: 760c1...369

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det varierer. Alt fra at jeg ser fresh og glad ut til dratt og lei meg.

Anonymkode: c7683...29e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen

når jeg ser meg i speilet ser jeg et 31 år gammelt "rynkefri bestemor med svær dobbelthake som er kommet til slutten av livet" tryne med blåfarge på posene under øynene. jeg tørker ut i huden og får mange nye føflekker "sånne små brune prikker som alle har" og de popper opp som popkorn både her og der. men jeg er helt frisk fysisk, untat at jeg har jævlig dårlig kondis (kan ikke løfte armene uten at hjertet kommer i trenemodus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva ser du i speilet når du ser deg selv? kan du sette ord på det?

Jeg mener jeg ser veldig trist og sliten ut når jeg ser meg selv i speilet, jeg føler det er vanskelig og gjøre noe med det og ha kontroll på det, selv om jeg skulle ønske jeg kunne.

Anonymkode: 760c1...369

Det kommer an på dagsformen det :)

Ganske ofte ser jeg ei dame på snart 51 med smilerynker rundt øynene, rynker i panna, litt slapt heng under haka og hvis det er lenge siden jeg har stripet etterveksten, ser jeg grått hår ved tinningene. Hvis jeg ikke har giddet å vaske håret, setter jeg det i hestehale og hvis jeg heller ikke har giddet å sminke meg, ser jeg trøtt ut selv om jeg ikke er det. Jeg går ut og møter verden likevel og blåser i det. 

På en god dag, sminket med nyvasket hår,  ser jeg de samme rynkene selvsagt, men har et mer positivt syn på meg selv. 

Da ser jeg en slank , ungdommelig 51-åring som holder seg ganske greit . Greit nok i hvert fall :) Jeg er frisk og det er det viktigste. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Damer i 50-åra er vel litt "dratt med åra", men leser at de skal være mer erfarne og selvsikre. :)

Anonymkode: cb04d...612

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Damer i 50-åra er vel litt "dratt med åra", men leser at de skal være mer erfarne og selvsikre. :)

Anonymkode: cb04d...612

Mer avslappet kanskje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ser en som er høyt elsket ..... men som ikke klarer å se på seg selv med kjærlige øyne... 

 

 

Anonymkode: 8938d...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
24 minutes ago, Nicklusheletida said:

Mer avslappet kanskje :)

Men fortsatt futt'n. ;)

Anonymkode: cb04d...612

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Men fortsatt futt'n. ;)

Anonymkode: cb04d...612

Hæ ? Hva betyr det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
49 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Hæ ? Hva betyr det ?

Sikkert en som har klinsj på damer i 50-åra og lurer på om det fortsatt er futt i deg på det seksuelle plan. 

Anonymkode: 398c4...da1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva ser du i speilet når du ser deg selv? kan du sette ord på det?

Jeg mener jeg ser veldig trist og sliten ut når jeg ser meg selv i speilet, jeg føler det er vanskelig og gjøre noe med det og ha kontroll på det, selv om jeg skulle ønske jeg kunne.

Anonymkode: 760c1...369

Det er som flere sier her, varierende med dagsformen. Når jeg har det bra med meg selv og føler meg fresh, ser jeg ei ganske pen dame i førtiåra. På dager hvor jeg ikke er i form, ser jeg ei dritstøgg, feit, dratt, gammel kjerring.

Anonymkode: 398c4...da1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva ser du i speilet når du ser deg selv? kan du sette ord på det?

Jeg mener jeg ser veldig trist og sliten ut når jeg ser meg selv i speilet, jeg føler det er vanskelig og gjøre noe med det og ha kontroll på det, selv om jeg skulle ønske jeg kunne.

Anonymkode: 760c1...369

Ei dame som nærmer seg 50, noen ganger med trøtt rosin-morra-tryne og blubbete kropp, andre ganger med friskt og opplagt ansikt og sprek kropp. Håret i hestehale og sminke har jeg ikke så det er et in-natura-fjes som møter dagen hver eneste dag. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Jeg ser meg selv. Ikke akkurat stygg, men ikke spesielt kjekk heller. Er fornøyd med det. Lurer litt på om det var lurt å kjøpe så nerdete briller. Det var bevisst, men kanskje litt smør på flesk, man man si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Damer i 50-åra er vel litt "dratt med åra",

Det stemmer nok for de aller fleste

9 timer siden, Nicklusheletida skrev:

men leser at de skal være mer erfarne

Ja, det er vanskelig å unngå det når man har levd såpass lenge

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

og selvsikre

Ikke alle, men det er selvfølgelig lenge siden vi var ferdige med den perioden da vi omtrent ikke tenkte på annet enn hva andre mente om oss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva ser du i speilet når du ser deg selv? kan du sette ord på det?

Jeg mener jeg ser veldig trist og sliten ut når jeg ser meg selv i speilet, jeg føler det er vanskelig og gjøre noe med det og ha kontroll på det, selv om jeg skulle ønske jeg kunne.

Anonymkode: 760c1...369

Jeg kan undre meg over hvor ulikt fjes jeg ser i speilet fra dag til dag eller også i løpet av en dag. Men innser at fjeset nok ikke er så annerledes; det er mer selvfølelsen (og selvkritikken) som svinger, og glimtet i øyet svinger nok med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Gargamel skrev:

Jeg ser meg selv. Ikke akkurat stygg, men ikke spesielt kjekk heller. Er fornøyd med det. Lurer litt på om det var lurt å kjøpe så nerdete briller. Det var bevisst, men kanskje litt smør på flesk, man man si. 

Du ser ut som en trivelig fyr synes jeg. :) B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Augusta Luise

Jeg ser først en litt sliten kvinne i førtiårene, en sånn som aldri vil komme på forsiden av noe som helst magasin. Usminket og sliten med poser under øynene, best egnet som før-bilde. Men hvis jeg ser nøyere etter så ser jeg en kvinne som har opplevd så mange grusomheter i sitt liv og som fortsatt lever, og som har klart å komme seg opp av det evige mørket som omga henne. Jeg ser en helt, en som har klart å overvinne sine indre demoner, og som vil fortsette å kjempe for seg selv og familien. Og det er et godt syn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...